chapter 12 uni+zawgyi

1.1K 14 1
                                    

Chapter 12

Boss နိုင်ငံခြားသွားနေလို့ kan က boss ရဲ့အလုပ်တွေကိုတာဝန်ယူဖို့ ဟိုလူကွန်ဒိုမှထွက်လာခဲ့တယ်... ကားမရှိ‌တော့taxiငှား၍ ‌နေအိမ်တွင်အဝတ်လဲပြီးCotus bar သို့ထွက်လာခဲ့တယ်...
'တော်သေးတာပေါ့ ညကဘာမှမဖြစ်ခဲ့လို့ ...ဟိုလူတာ ငါ့ကိုတစ်ခုခုလုပ်ခဲ့ရင်တောင် ပြန်ခုခံနိုင်မှာမဟုတ်ဘူး ... ဝန်တော့မခံချင်ပေမဲ့ ထိုလူက လူကောင်းဘဲ ...ပါးစပ်ကတော့ဆိုးပေမဲ့ ဟွန့်...
ကားက တိုက်မိတာ‌ဆိုတော့ လျော်ကျေးပေးရမလား...ဝက်ရှော့လဲကားကိုပို့ရအုံးမယ်...ညနေမှဘာလို့လာယူခိုင်းရတာလဲ...အရစ်ကျောရှည်လွန်းတယ်'

Taxiပေါ်တွင်တွေးတော့ရင်းbarသို့ရောက်လာခဲ့တယ်...
"ဂျာကြီးရေ ကျွန်တော့်ကို မနေ့က စာရင်းဖိုင်ယူလာပေးပါ" ဆိုပြီး ရုံးခန်းသို့တက်သွားခဲ့၏...
~~~~~~
တစ်နေ့လုံးအလုပ်တွေလုပ်ရင်း kan ထမင်းစားဖို့တောင်မေ့နေ၏...နာရီကြည့်လိုက်တော့ ညနေ၅နာရီဖြစ်တော့ ကားယူဖို့ အလုပ်မှ ထွက်လာခဲ့သည်...

*လူကြီးမင်းခေါ်ဆိုသော ဖုန်းမှာ ဆက်သွယ်မှုဧရိယာပြင်ပ‌သို့ တီ..တီ..တီ*

"ကျစ်"

မနက်‌တုန်းထဲက Minကိုဖုန်းခေါ်နေတာ ခုညနေကွန်ဒိုပြန်ရောက်တဲ့အထိ ဖုန်းမကိုင်ဘူး...စိတ်ဆိုးတာမပြေသေးဘူးလား မသိဘူး...ဒါမှမဟုတ်....

"📳"

"Hello ဟုတ်ကဲ့ သိပါပြီ အောက်မှာစောင့်နေလို့ပြောပေးပါ"

Kanကွန်ဒိုအောက်ရောက်ပေမဲ့ ထိုလူဖုန်းနံပါတ်မယူခဲ့တော့ လုံခြံရေးကို ဖုန်းဆက်ခိုင်း‌ခဲ့တယ်...

ကွန်ဒိုအောက်တွင်

"ကျွန်တော့ ကားသော့ရော"

"ငါမေ့ခဲ့တယ်"

"ဟာ ခင်ဗျား သော့လာယူတာကို မေ့ခဲ့တယ်ဆိုတော့ ခင်ဗျား ဘာသဘောလဲ"

"Security ‌ဖုန်းထဲမှာပြောတာတော့ မင်းရောက်နေပြီဘဲပြောတာ သော့လာယူတယ်လို့မှမပြောတာ"

"ခင်ဗျားစကားကို ကပ်သီးကပ်ဖဲ့ ပြောနေတာ အရမ်းအားနေလား"

"ဂွီ" ဘာမှမစားရသေးတော့ ဗိုက်ဆာလွန်းလို့ ထိုလူမျက်နှာ ထိုးမိတော့မယ်

My Secret (မြို့တော်ဝန်နဲ့သတင်းထောက်မလေး) Completed Donde viven las historias. Descúbrelo ahora