0.7

42 9 17
                                    

Selamm.

-

7.Bölüm

-Harry Styles:Sign of the times-

-

"Alev kızımız da çok başarılıymış Ateş'den öyle duyduk."Aynur Teyzenin yüzüne gülümseyerek baktım.Kadın çok tatlı birisiydi.

"Çok fazla ders çalışıyor,bazen ders çalışmaktan yüzünü bile görmediğimiz günler oluyordu."Anneme 'az mı abartsan' der gibi bakarken sandalyenin altında beni dürtmüştü.Acımı belli etmemek için gösterdiğim üstün başarıyı dersler de bile göstermemiştim galiba.

"O kadar ders çalışmak seni yormuyor mu kızım?"Elindeki çatalı ve bıçağı bırakıp bana sorusunu yönelttiğinde ben de bakışlarımı Okan Amcaya çevirmiştim.

"Yoruyor ama hedeflerim için değer."Kafasını 'duy bunları'der gibi oğluna döndüğünde oğlu babasına 'ben senin oğlunum kıyma bana'der gibi bakıyordu.Gülmemek için kendimi zor tutarken babam konuşmaya başladı.

"Bizimkilerin aynı okulda olduklarını bilsek bu zamana kadar tanıştırırdık"Babam elinde ki bardağı masaya bırakırken Okan Amcayla karşılıklı gülüşmüşlerdi.

"Bugüne kısmetmiş artık bu zamandan sonra okulda da konuşurlar."Ateş babasına bizim okulda hiç konuşmadığımız,beni de okulda denemelerde hep birinci ya da ikinci olduğum için tanıdığını söylemişti.Ailelerimiz aynı okulda olduğumuzu öğrendiğinden beri bizimle ilgili konuşuyorlardı.

Gözlerimi Ateş'e çevirdiğimde onun da bana baktığını gördüm.Benim ona bakmamla gözlerini diğer masalara çevirdi.Aynı okulda olmamıza rağmen onu hiç görmemiştim.Garipti.

"Çocuklar biz Mehmet Bey'in yanına gideceğiz biraz onların masasında oturup geliriz,siz burda kalsanız bir şey olmaz değil mi?"Babam konuşurken bir Ateş'e bir bana bakıyordu.

"Aman ne olacak Adnan on dakika oturu çocuklar"Okan Amca gülerek masadan kalkarken annemler de onunla beraber kalkmaya başlamışlardı.

"İyi o zaman biz gidiyoruz çocuklar."Ateş de ben de aynı anda tamam dediğimizde birbirimize bakıp gülümsemiştik.Şimdi masa da baş başa kalmıştık.Ateş direkt cebinde ki telefonu çıkartıp bakmaya başladığında ben de aynı şeyi yapmıştım.

İnstagrama girip buraya gelmeden önce çekildiğim fotoğrafları post olarak attıktan sonra aklıma karşımda oturan Ateş gelmişti.Hesabına girip baksam ne olurdu?Hiçbir şey.Telefonu masaya bırakıp Okan Amcaların soy isimlerini düşünmeye başladım.

O sırada telefonuma bildirim gelmişti.Ateş elinde ki telefonu anında bırakıp bana bakmaya başlamıştı.Gözlerimi telefonuma çevirdiğimde gelen bildirimin Ateş'e ait olduğunu gördüm. Fotografımı beğenmişti.

Kafamı kaldırıp Ateş'e baktığımda sağ eli ensesinde utanarak gülümsüyordu."Sadece nasıl birisi olduğunu merak etmiştim."Telefonu kapatıp tekrar masaya koydum.

"Ee nasıl biriymişim?"Gülerek konuştuğumda o da gülmüştü."Güzel biriymişsin"Sessizce gülüp masanın üzerinde duran su'dan birkaç yudum alıp yerine bıraktım.

"Teşekkür ederim."Kafasını salladığında gülümseyip telefonumu tekrar elime aldım.Gelen diğer bildirimlere bakarken aradan birkaç dakika geçmişti.

-

Bilinmeyen numara:Günaydıınn.(07:45)

Alev:Günaydın.

Bilinmeyen numara:Karam yedin mi?

Alev:Evden çıkarken yicem.

Bilinmeyen numara:Yemesen olmaz mıı?

Alev:Neden?

Bilinmeyen numara:Günün ilk karamı benden olsa?

Alev:Tamam,yemem.

Bilinmeyen numara:Heh tamam ben bırakıyorum yine sıraya.

Alev:Tamam teşekkür ederim.

Bilinmeyen numara:Ne demekk.

Görüldü(07:47)✔️

-

-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


   @alevipek :🪐

@999 :Bu kız sadece ders çalışmıyor muymuş?
@321 :Robot mu bu kiz amk

@574 :Hem zeki hem güzel

@861 :İstersen evlenebiliriz annene abine bakarım.
@967 :O da seninle evlenmeyi bekliyordu zaten gerizekalı

ateşyücel ve 867 kişi beğendi.

Yaz Yağmurum | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin