0.9

39 8 17
                                    

Selammm.

-

9.Bölüm

-Nilüfer:Son Arzum-

-

'Senden sonra kalbimi sevgilere kapadım...Ben seninle o günü bin yıl gibi yaşadımm...'

Çalan şarkıya kendimi kaptırıp sessizce mırıldanırken önümde ki test kitabının kapağını kapattım.

Soru çözerken çoğu zaman şarkı dinliyordum fakat bu kadar üzücü şarkılar değildi bunlar.Çoğunlukla Serdar Ortaç,Demet Akalın,Hadise gibi sanatçıların şarkılarını dinliyordum.Son Arzum bir anda araya karışmıştı.

Hala çalmaya devam eden şarkıyla telefonumu alıp odamdan çıktım.Kulaklığımın diğer tekini de kulağıma takıp merdivenlerden inmeye başladım.Annem ve babamın sesi yakından geliyordu,demek ki salonda oturuyorlardı.

Salonumuz birinci kattaki tüm odaların ortasında bulunan boşlukta olduğu için konuşulan her şey birinci,ikinci ve üçüncü katın merdiven boşluklarından da duyuluyordu.Merdivenin son birkaç basamağına geldiğimde annem ve babamın bana döndüğünü gördüm.

"Kızım pijamaların çok güzel görünüyor."Babam gülmemek için kendini zor tutuyordu.Annem de babam gibi kendini tutarken olduğum yerde durup pijamalarıma baktım.Üzerinde tavşan resimleri olan altüst pijamam gayet de güzel görünüyordu.Dudaklarımı büzerek yürümeye devam edip annemle babamın karşısında olan büyük koltuğa oturdum.

"Baba ya sen benim hep kalbimi kırıyorsun."Telefonumu ve kulaklığımı koltuğa bırakırken aynı zaman da şarkıyı da kapattım."Tamam tamam bir şey demedim."Babama bakıp gülerek göz devirdim.

"Baba"Biraz kısık çıkan sesimle babama seslendiğimde babam anneme çevirdiği gözlerini direkt bana çevirmişti.

"Efenedim kızım."Omuzlarımın önüne düşen saçlarımı elimle toplayıp sırtıma doğru atıp yerimde dik oturmaya başladım.

"Çok sıkıldım da biraz dışarı çıkıp yürüyüş yapabilir miyim diye izin alıcaktım senden."Babamın izin vereceğini biliyordum ama yine de sormadan da çıkmak istemediğim için buraya gelmiştim.

"Tabii kızım çık yap yürüyüşünü."Babama ve anneme bakıp gülümsediğim de tam kalkarken annemin "Çok geç kalma" dediğini duydum.

"Tamam anne."Hızlı adımlarla merdivenleri çıkıp odama geldim.Üzerime siyah sweatshirt altıma da gri eşofmanımı giyindikten sonra makyaj masamın üzerinde duran siyah tokalardan birini alıp bileğime geçirdim.

Odamdan çıkmadan önce dolabımın alt rafında olan siyah converse'lerimi alıp ayağıma giyindim.Telefonumun üzerinde olan kulaklığımı alıp eşofmanımın cebine attıktan sonra odamdan çıkmıştım.

-

Bilinmeyen numara:Nasılsın?(20:58)

Alev:İyi,sen?

Bilinmeyen numara:Ben dee.

Bilinmeyen numara: Ders çalıştın mı?

Alev:Evet çalıştım.

Bilinmeyen numara:Heh o zaman konuşabiliriz değil mi?

Alev:wlflelchalxhaşdj

Bilinmeyen numara:Niye güldün ya?

Alev:Sürekli konuşmak istemen çok tatlı geldi amaçsızca.

Bilinmeyen numara:Yaaa.

Bilinmeyen numara:Sen bana tatlı mı dedin şapşik.

Alev:Hemen havalanma.

Alev:Anlık oldu o.

Bilinmeyen numara: Olsun.

Bilinmeyen numara:Anlık da olsa bana tatlı dedin.

Bilinmeyen numara:Artık bir yıl ben bunu bizimkilere anlatıp ayılıp bayılırım.

Alev:Sizinkiler kim?

Bilinmeyen numara:İyi taktik ama söylemem.

Alev:Taktik falan değildi aslında.

Bilinmeyen numara:Bian beni bulmaya çalışıyorsun sanmıştım.

Bilinmeyen numara:Neyse sonuç olarak bana tatlı dedin.

Alev: APCIWCWİCJWŞXSLJD

Alev:Evet dedim.

Bilinmeyen numara:😋😋

Bilinmeyen numara:Ders çalışmıyorsan napıyorsun şimdi?

Alev:Yürüyüş yapıyorum.

Bilinmeyen numara:Nerede?

Bilinmeyen numara:Yani evin oralarda falan mı?

Alev:Evet,evden çok uzaklaşmadım.

Bilinmeyen numara:Anladım.

Bilinmeyen numara:O zaman sen şarkını dinleyerek yürüyüş yapmaya devam et,ben rahatsız etmeyeyim seni.

Alev:Rahatsız etmiyorsun.

Bilinmeyen numara:Gerçekten mi?

Alev:Gerçekten.

Görüldü.(21:18)✔️

Yaz Yağmurum | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin