1.0

37 8 16
                                    

Selamm.

-

10.Bölüm

-Duman:Vals-

-

"Teşekkür ederim"Kahveyi kızın bıraktığı tezgahtan alırken cüzdanımdan çıkarttığım nakit parayı karşımda ki kıza vermiştim.

"Ne demek,afiyet olsun"Gülümseyerek başımı sallayıp kafeden çıktığımda Deniz hemen konuşmaya başlamıştı.

"Kızım sen nasıl bu kadar sakin kaldın bunların dediklerine,ben senin yerinde olsaydım hepsinin tepesine atlardım."Gerçekten de yapardı.Deniz'e Cem'den ayrıldığımı ve diğerleriyle de aramı bozduğumu,onların bana söylediklerini anlatmıştım.

Deniz Almanya'da yaşayan benimle yaşıt olan tek kuzenimdi.Çocukluğumuzdan beri çok fazla görüşemesek de birbirimizi seviyorduk. Teyzemler sadece üç aylık yaz tatilinde İstanbul'a geldikleri için Deniz ile o zamanlarda eve girmeyip sürekli geziyorduk.

Uzun zamandır birbirimizi görmüyorduk.

Deniz'i çok özlemiştim.

"Onlarla muhattap olmak istemiyorum."Yürürken önümde olan bir taşa ayağımla vurup kahvemden bir yudum aldım.

"Sen muhattap olmak istemiyor olabilirsin ama onlar sen konuşmadıkça senin tepene çıkarlar." Deniz bir türlü dediğimi anlamadığı için gözlerimi devirip konuşmaya devam ettim.

"Bak diyorum ki onlar benimle konuşmaya çalışmadığı sürece konuşmam,gelip benimle konuşurlarsa da geçen yaptığım gibi susmam." Sonunda net bir şekilde kendimi açıkladığımda Deniz anlamış bir şekilde 'haa' demişti.

"Tamam anladım şimdi"Gözlerimi etrafımda ki insanların kıyafetlerine çeviriğimde herkesin ne kadar güzel olduğunu gördüm.İşte ben de tayt sweatshirt kombinimle dershaneye gidiyordum.

"Bana birisi yazdı"Diğer konudan rahatsız olduğum için ortaya bu konuyu atmıştım.

"Nasıl,kim yazdı,nasıl birisi,yakışıklı mı,aynı okulda mısınız?Ay Alev konuşsana kızım." Kelimeleri ardı ardına sıraladığını farkına varmadan bana bağıran Deniz'e gözlerimi devirdim.Konuyu hiç açmasa mıydım acaba?

"Deniz az sussan anlatcam zaten" Yolun ortasında durup sağdan mı yoksa soldan mı gideceğimi hatırlamaya çalışırken aynı zamanda da Deniz'i azarlıyordum.

"Tamam sustum,hadi kızım anlat sende." Sonunda dershane'nin sağ tarafta olduğunu hatırlayıp sağ tarafta olan yola döndüğümde Deniz'e olanları anlatmaya başladım.

"Bizim okuldan bir çocuk..Yani öyle diye umuyorum.Beni okul da izliyormuş öyle söyledi."Lafıma devam ediceğim sırda Deniz konuşmaya başladı.

"Nasıl izliyormuş ya sapık mı bu?"İlk zamanlarda ben de Deniz gibi düşünmüştüm ama sonrasında konuştukça aslında kötü bir niyetinin olmadığını fark etmiştim.

"Hayır Deniz değil. Beni ortaokuldan beri tanıyormuş,öyle söyledi." Biraz duraksayıp konuşmaya tekrar devam ettim. "Nasıl birisi olduğunu bilmiyorum,ona çok fazla soğuk yapıyorum ama hâlâ bana yazmaktan bıkmıyor."

Yaz Yağmurum | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin