Yıl 2023... 50 sene sonra girdim buraya ve hâlen buna bakanların var olduğu gördüm >:D
Bunu niye yazıyorum? Hiç bir fikrim yok.
Üstünden çok zaman geçti lisenin; üniversite bitti, her şey geçti gitti.
Şimdi çok özlediğimi fark ettim buraları. Lise zamanı full takılırdım buralarda. Üniversite birinci sınıfta da iyi kötü takılırdım da, sonra ne oldu bilmiyorum. Her şeyi saldım, bıraktım kendimi.
Liseye yeni başladığımda derlerdi hep, "Kıymetini bil, özleyeceksin." Peh heyt ben mi özleyecek mişim? Diye dalga geçerdim. Özledim. Çok. O zamanlar bok gibi olsa da, özledim. Devamlı bir umutla yatıp kalkıyorum; belki sabah uyandığımda annem servisin gelmesinin yakın olduğu söylemeye haber ediyordur diye...ama tabii yok öyle bir şey, olmayacak.
Geri gidebilsem, arkadaşlıklarımda çok değişik şeyler yapardım. Sümük gibi yapışmazdım. Pişmanım. Vaktimi salak salak milletin yazmasını bekleyerek geçirmezdim, daha fazla ders çalışırdım çünkü beni onlar kurtarmadı. Beni kurtaracak tek kişi bendim. Bu saatten sonra da kendimi kurtaramam artık. Denerim, ama bilmiyorum. Pes etmeye son 10 kaldı :').
Denk gelmeyeceğini, gelsen de okumayacağını biliyorum, yine de olsun.
Aptal olduğum için, özür dilerim.
Vaktini aldığım için, özür dilerim.
Hayatına girdiğim için, özür dilerim.
Ben olduğum için, özür dilerim ama en önemlisi de, bana kendim gibi davranmamayı öğrenttiğin için, teşekkür ederim.
Kimseye bir daha asla güvenmemem gerektiğini gösterdiğin için, teşekkür ederim.
Lise biteli 5 yıl oldu. 5 yılda çok arkadaşım oldu ama onlar beni bıraktığında, gram üzülmedim ve bunu sana borçluyum.
Bunu da fark ettim ki, ben insanlara fazlayım. Her yönüm ile, fazlayım. Egomu boostladın, bunun için de çok teşekkür ederim; eskiden ezik olduğumu düşünürdüm ama artık üstün olduğumun farkındayım.
Keşke şu anki ben ile tanışabilsen. Hissettiklerimi, misli ile hissettirirdim sana. Belki bir gün yaşarsın yaşadıklarımı. Sonuçta kimse yaşattığını yaşamadan ölmez.
06:30AM
12 Mart 2023
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesaj
HumorBir mesaj bir insanın hayatını ne kadar değiştirebilir? ❁ Gerçek bir hikayedir.