Medya: el işte
Bu bölümde birazcık ibnelik yapmış olabilirim, ama çok az bakına valla 🤏🏻şu kadarcık.
En iyisi ben susayım.
Derya
İçtiğim gecenin sabahıydı, hayatımın en karanlık gecelerinden biriydi. Başka birinin bana yaptığını bir başkasına yapıcaktım hemde bana çok aşık olan birine..
Özür dilerim ama gerçekler acıtır. Özür dilerim kedicik.
Ben bunları düşünürken kapı çaldı. Kapıyı açtığımda gördüğüm yüz beni şaşırtmakla birlikte kafamda sorular oluşturmuştu, bana garipseyen bakışlar atan Derin ile göz göze geldik. Aynı bakışları bende ona attıyordum, sonra bir an ona ders vereceğim aklıma geldi ve kendime okalı bir küfür ettim. Evin durumu belliydi, izmarit çöpleriyle doluydu, heryerde boş şarap şişeleri vardı.
"Müsait değilseniz gideyim hocam."
"Yok kuzum bekle bir dakika."
Salonumu yalandan topladım ve koltuğun üzerine bir çarşaf serdim. Mutfağa gittim, iki bardak çıkartım ve ocağa su koydum ardından kapıya doğru gittim ve Derin'i içeriye aldım, Derin bana içten güzel bir gülücük attı, aynı şekilde ona gülümsedim. Kızardı? Bu kız çok mu tatlı, bana mı öyle geliyor? (Lezbiyensin diyoruz inanmıyorsun, sen ne ayaksın Derya?)
Derin ile birlikte salona doğru gittik, ilk önce anlamadığı konuyu not aldık ardından ise bu konular için küçük kısa bir planlama, yaptığım kafeler ile birlikte ilk konumuza başladık. Derin konuyu hemen anlıyor sorduğum sorulara hemen cevap veriyordu, konunun bittiğinde bir kaç ödevlendirme yaptım. Saat geç olduğunda birlikte yemek yedik ve biraz sohbet ettik.
Ama aklımda dönüp dolaşan bir şey vardı.
Ona dokunma isteği?
Evet biliyorum o benim öğrenci ama..Yani gerçekten.. bir kere dokunsam, beline kavrasam (tamam Derya en lez sensin) dudakları..
Derya iyice saçmaladın sus.
"Derin istersen ben seni çok ve bırakayım, eve yalnız gitme"
"Zahmet olmasın, bir de yemeğinizi yedim"
"Bir şey olmaz bırakırım ben seni"
"Tamam hocam"
Yemekleri yedikten sonra yola çıktık, onu evinin olduğu sokağa kadar geçirdim. Devamını gelmemi istemedi, bana doğru yaklaştı. Boynuma baktığını gördüm. "Koliye yakışmış" ne? Ha! Bana kediciğin sevgililer gününde aldığı kolyeydi, Papatyalı olan..
"Teşekkür ederim tatlım"
Ve hiç beklemediğim bir şey yaptı, beni yanağımdan öptü.
O an ne hissetim bilmiyorum ama bu tüylerini diken diken etti, kendimi bir boşluğun içinde hissetim. Hiç bir şey yokmuş gibi, hayatımda sadece Derin varmış gibi. Kalbim sıkışıyordu. Hayatımda sadece 1 kişiyle hissetim bunu, Can.. yanağımdan ayrıldı. Bana bakıyordu, gözleri gözlerimdeydi.
"Sağolun hocam"
"Rica ederim.."
Ve uzaklaştı.
Ben az önce bir kadından etkilendim.
Bir kadından, ne kadını bir kızdan! Benden yaşça küçük bir kızdan!?
Yarıda kesmeceler
Kısa oldu ama kusura bakmayın. Öpüldünüz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yaş farkı.. gxg
Teen Fiction055********:sen beni sevmezsin ki. derya:niye? 055********:yaş farkı var.. derya:ne kadar küçük olabilirsin ki..? 055********:ahh güzel deryam çok var çok!