Medya:Dila :D
"Cann!?"
"Derya?"
Üstüne koşarak atlamıştım ve bu onu afallatmıştı, ama bozuntuya vermeden beni kucağına aldı. Ne bekliyordu? Üniversite ye gitti diye onu unutacağımı falan mı, şu lanet okul bir bitsin direk nikahı basıcam oğlum sana ben anla şunu.
"Özledim seni prensesim"
"Bende seni çok özledim! Sana anlatacak çok şeyim var"
"Anlat bakalım prenses"
"Ama ilk önce oraya gidelim.. bizim yerimize gidelim."
"Gidelim bebeğim gidelim"
Beni kucağından indirdi, birlikte düzenlediğimiz, daha çocukken yaptığımız o yere gidiyorduk, biz daha 12, 13 yaşlarındayken çok büyük bir orman vardı. Orada geniş ışık almayan küçük bir mağara gibi bir yer, 3 yıl boyunca herşeyi yaptık oraya pil ile çalışan lambalar taktık, küçük bir tüp, iki kişilik bir yatak, 2 tane puf, onun eski bilgisayarı, ve bir sürü şey! Bura bizim için özeldi, ilk burada öpüşmüştük, tabi hiç işi kızartmadık, evlenmeden olmaz haha ha, oda öyle diyor zaten. İkinizde bu durumdan rahatız. Geldik ve ben konuşmaya başladım, beni dikkat ile dinliyordu. Beliydi oda beni çok özlemişti, anlattıklarım saçma bile olsa beni en güzel şekilde dinliyordu, bu harikaydı.. ilki beni sevmiş diyebiliyordum..
</3
Okuduğum günlüğü bir kenera attım, sinirim geçmiyordu, ellimdeki şarap bardağından bir tane daha yudum aldım.
Kafam iyi değildi hayla ayıktım, kafam iyi olucak kadar içmezdimde zaten. Böyle bir hata yapmazdım. Balkondan baktığım ay.. parlaktı, o kadar güzel yansıtıyorduki ışığı hayranlıkla izliyordum. Ağrıyan gözlerim ve acıyan kalbim canımı sıkıyordu. Geçen ay attığım şeyler aklıma geldi.. doğrusu garip gelen şey şuydu, 4 yıldır aşık olduğum adam bana doğru düzgün çiçek almamışken tanımadığım bir ergen benim için çabalıyordu, fotoğraflar çekiyor, parasını benim için kullanıyordu.. bu içimi ısıtıyordu, saçının rengini görmüştüm.. çok güzeldi. Hele o çektiği fotoğraflar.. çıldırtıyordu beni.. Ama canımı sıkan.. benim onu sevmediğim. Evet evet o fotoğrafları attım.. çünkü benim için çabaladı. Ona değer verdiğimi görsün istedim, bu bir hataydı hemde çok kötü bir hata, umutlanacak daha çok çabalayacak.. ve ben onu reddedicem.. özür dilerim ama gerçekler bunlar. Yakan yok lezbiyen falan değilim hiç bir kadına cinsel çekim hissetmiyorum.. ama bildiğim bir şey varsa oda onu gerçekten çok sevdiğim. Arkadaşça..
Özür dilerim kedicik, özür dilerim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yaş farkı.. gxg
Teen Fiction055********:sen beni sevmezsin ki. derya:niye? 055********:yaş farkı var.. derya:ne kadar küçük olabilirsin ki..? 055********:ahh güzel deryam çok var çok!