Okulların bitmesine az bir süre kalmıştı.Eylül okulda karşılaştığı çocuğu bir daha hiç göremedi.Hala okuldan nefret ediyor,bu yılın sonunda bir daha dönmemek üzere okulu bırakmayı planlıyordu.Sınıftan Eylül gibi yalnızlar kulübü üyelerinden öğrendiğine göre herkes staj yapacağı oteli bulmaya başlamıştı.Eylül ise her şeye geç kaldığı gibi! bu konuda da ne yapacağını bilmiyordu.O yıl zorunlu değildi.Ama bu işi yapacaksa bir an önce ne iş yapacağını anlaması gerekliydi.Bu yazın sonunda okula devam edip etmeyeceğine o staj sonunda karar verecekti.Şu ana kadarki söz konusu talihine bakılırsa, bu 1 ay sonunda okuldan kurtuluyordu.Arkadaşlarının yavaş yavaş güzel yerleri kapmalarıyla çaresiz kalıp,ailesinden yardım istemeye karar verdi.
Annesinin arkadaşı Ayla teyze arayıp Bodrum'un en güzel otellerinden birinde ona staj ayarlamaya çalışacağını söylediğinde gerçekten de sevindi.O hafta sonu iş görüşmesi için randevu almıştı.Geriye kalan tek şey o görüşmeden olumlu sonuç alabilmekti.Aslı'nın Eylül'den fazla heyecanlı olması,onu oyuncak bebek gibi süsleyip püslemesi bittikten sonra en sonunda evden çıkmayı başardı.Otobüsün dolanması,molası,bilmemnesiyle 3 saatte ancak varabildi.Sıcaktan kırışan kumaş pantolonu,sırtına yapışan gömleğiyle Aslı'nın uğraşları tabi ki boşuna gitmişti.Gideceği otel Bodrum'un girişinde olduğundan otogara gitmeden otelin önünde indi.Recepsiyondaki kıza staj görüşmesi olduğunu söyledi.Daha görüşmeye yarım saat olduğundan beklemesi gerektiği söylendi.Bu fırsattan istifade lavabonun yerini sordu.Böylece son rutuşları yapıp kendine bakabilcekti.Lavaboya doğru ilerlerken otelin tahmin ettiğinden de güzel olduğunu düşündü.Tuvalete girip,çantasını kapının arkasına astığı esnada,aynadaki silüeti karşısında hafif bir çığlık attı.Aslı'ya bu sıcakta bu kadar makyaj yapmaması gerektiğini söylemişti.Sonra.... gözleri akmış,panda ayılarına dönmüş olmasına rağmen bu konuda onu uyarmayan hemcinsi recepsiyonist kıza sövmeye başladı.Zamanı azalmıştı,eli ayağına dolaşmaya başladı,bu stajı kesin almalıydı.Ama o suratla imkansız görünüyordu.Yanında hiç makyaj malzemesi getirmemek de büyük akıllılıktı.Kollarını kaldırmasıyla koltuk altlarının terlediğini,mavi gömleğinden iyice belli olduğunu görünce az kalsın bayılacaktı.Acil birşeyler yapmalıydı.O anda gözüne kurutma aracı takıldı.İşte bu tam aradığım şey!diye bağırdı.İçeri kimsenin girmemesi için dua ediyordu.Önce terini kurutmaya karar verdi.Lanet makinayı biraz daha yüksek yapamazlar mıydı diye düşündü.Makinanın altına eğilip maymunsu bir edayla kollarını kaldırdığı esnada ise o erkek sesini duydu!
"Yardım edebilir miyim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EYLÜL AYAZI#Wattys2015
Lãng mạnGittiği üniversitenin en gözde gençlerinden birisidir Ayaz..Tabi bu "guzide" adamın ailesinin o çevrenin en zengin ailelerinden birinin oğlu olması büyük ihtimalle şöhretinin de kökenini belirlemiştir.Ancak Ayaz tüm bunlara rağmen mutlu değildir. Gü...