7- Park Jimin

98 11 11
                                    

Merhaba ponçiklerim 🤗
- lütfen yorum yapıp oy kullanın destek olmanız lazım 🙏

.

.

_____________

Jimin gözünün sanki yerinden çıkmış gibi sızısını azaltmak için sürdüğü merhemin üstüne birde buz kalıbı koymakla meşgulken mutfaktan gelen sesle ilgisi o tarafa kaydı.

+ Jimin yeni bir buz kalıbı bulamadım . Adam içeriye geçerken konuşmasını devam ettirdi . " Zaten sürdüğümüz merhem acını ve morarmasını geçirecektir eminim ."
- Ahh evet doğru ..

Jimin elinde buz kalıbını orta sehpanın üstüne koyduktan sonra başını kanepeye yaslayarak karşısındaki adama içindeki merak ettiren duyguyu bastırmadığını fark edince karşısındaki adama sordu .

- Yoongi sen telefonu verdikten sonra gitmiştin neden bir anda döndün ki .. Aa ayrıca teşekkür ederim seni gördükleri için gittiler .
+ Şey jimin aslında evden çıkarken fark ettim iki adamı ilk başta emin olamadım ama öylece çekip gidemezdim .
Jimin karşısındaki adama doğru bedenini dikleştirdi ama yorgunluğu gözünden akan yorgunluktan belliydi .
+ Arabamı evi görebilecek bir yere park ettim biraz baktıktan sonra zaten bi hışımla sen çıktın sonra bi anda kavga oldu zaten arabadan inip hızlı bi şekilde yanına geldim .
- Teşekkürler sana minnettarın , sen olmasan bel-
+ Ben olmasam sen adamları bir güzel benzetirdin bence .

İkiside gülümsedi suga jimin'nin yorgun ve bi hayli bitkin göründüğünü fark ettiği için lafı uzatmadan ayaga kalktı ve
+ Neyse ben gidiyim de sende dinlen .
- Tekrar teşekkü -
+ Bana istersen numaranı ver , bir şey olursa haber verirsin .
- Ta-tabi tabi veriyim .

Suga çoktan gitmiş jimin yatağında uykuya dalmak üzereyken düşünmeden edemedi başta suga'yı ukala ve havalı biri sanmıştı şimdi ise tam tersiydi , bu onun gülümsemesine sebep olurken bir anda yüzü soldu bu gün sacma yorucu bir gün geçirmişti heleki son olanlar kimdi ona saldıranlar, dedesinin adamımıydı ama neden böyle bişey yapsın ki , yoksa jungkook adamlarımı ama o da neden böyle bişey yaptırsın ki...

Yatağında uykuya dalmadan önce kendi kendine binlerce soru sorup hiç birine cevap veremeden uykuya daldı.

Öğleye doğru jimin uykusunda gelen mesajlar ile uyanması gerektigini anlamıştı. Zaten zor bi geçirmişti daha yeni yeni yorgunluğu geçerken
, Akşama kadar uyuması gerektiğini düşünürken öğle vakti hemde cumartesi günü onu uyandıran da kimdi .

___________________

ÇILGIN TOSBAĞALAR

TAEHYUNG kişisi yeni bir grup oluşturdu;

Taehyung :
Helloooooo

Hoseok :
Merhabaa

Jennie :
Sevgilim ??? 🦁

Jimin :
Noluyo burada

Lisa :
Hellooo

Taehyung:
Arkadaşlar jennie 'nin yarın akşam
doğum günü partisi yapıcammm

Lisa :
Salak madem kızın doğum günü partisi yapıcaksın
Neden kızı gruba dahil ettin acaba

Jimin :
Hayatı boyunca hiç süpriz yap-
mayı beceremedi zaten salak

Taehyung:
Aaaa 😲
Yanlışlıkla guruba almışım.

Hoseok ;
Yanlışlıkla aldın madem neden doğum günü diye pot kırıyorsun ki kapatsaydın grubu .

Wrong Life ; JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin