12 - Bekle Beni

133 10 15
                                    

Hii 🤗🤗
Lütfen oy kullanarak ve yorum yaparak bana destek olun 🙏🥺
Ne kadar çok oy ve yorum olursa sonraki bölümleri daha çabuk paylaşırım 🙃

Her okuyan lütfen oy kullansın , ve en az bir yorum yapsın 🥺🥺🥺
Sonraki bölümler hazır okuyanlar yorum ve oy kullanırsa hemen paylaşırım 🙃

Arkadaşlar ben aslında bi on bölüm yazdım taslakta bekliyor , ne kadar çok oy ve yorum olursa bende hemencecik yeni bölümü paylaşırım 😁

İyi okumalar 😘

.

________________

Jimin aşşa tarafa bakmadan jungkook doğru yaklaştı. Jungkook küçük çaplı şoktan çıktıktan sonra eline şampuanı dökerek saçını köpürtmeye başladı . Jimin duvara yaslanarak onu bekledi . Jungkook gözü kapalı da olsa duvara yaslanan jimine yaklaştı.

Durulmasını bitirince suyu biraz kıstı ve jiminin kulağına doğru eğilip konuştu.

+ Benim ol..

Jimin yanlış duyduğunu fark etti başını yan yatırarak Jungkook yüzüne baktı, jungkook ellerini jiminin yüzüne koydu ve alnını alnına dayadı daha sonra ellerini jiminin beline sardı ve sessizce duygu yüklü konuşmaya başladı.

+ Jimin o gün söylediklerimi kızgınlıkla söyledim, kendime kızgındım jimin ....
Ben hiç erkeklerden etkilenmedim , sevişmedim bunun saçma olduğunu düşündüm hep ...
- Taki beni görene kadar

Jiminin bu söylediğine ikiside gülmüştü .
İkisininde gözleri kapalıydı jimin yavaşça Jungkook'un kaslı kollarına koydu ellerini jungkook dinlemeye devam etti .

+ Zordu jimin bunu kabul etmek benim için zordu başta, hiç bir şekilde kabul etmedim senden etkilendiğimi , seni kendimden uzaklaştırmak doğru geldi .
- O sözlerin canımı çok yaktı.
+ Biliyorum benden hoşlanma diye yaptım ama sensiz geçen bir ay anladım ki senden etkileniyorum , bunu kabul etmek çok zordu benim için .
- Peki ben bu gün gelmeseydim sana
+ Gelicektin
- Ya hayır gelmeseydim , ben başkasıyla olsaydım .
+ Jimin seni kendime kabul ettim ben , ben seni istiyorsam artık benimsin demektir , sen gelmesende ben seni bana yine getirirdim , artık benimsin, hiç bir şekilde gidemezdin takii...
- Takiii..
+ Ben istemedikçe gidemezsin.

Jiminin yüzü mavi olunca jungkook şokla geriye gidip gözlerini olabildiğince açmıştı.

- Ne oldu kook.
+ Yüzün
- Ne var yüzümde
+ Mavi...

Jimin anlamıştı saçını spreyle maviye boyamıştı , jungkook etkileyebilmek için... suyla temas edice boya akmıştı, jimin üstündekileri çıkartıp eline şampuanı alıp mavi boyadan kutulurken jungkook nefesini tutarak karşısındaki ona göre küçük çocuğu izliyordu .

Daha önce çıplak görmüştü, hatta kalçasından oldukça etkilenmişti ama o anın şehvetiyle jiminin vücudunu inceleyememişti, vücudunun belirli yerlerindeki dövmeleri yeni fark ediyordu , kendinin sol kolu tamamen dövmeyken karşındaki çocuğun belirli yerlerde dövmesi vardı.

Kendine gelmek için odak noktasını değiştirdi jungkook biraz daha bakarsa sarhoş olucaktı çünkü.

Jimin tamamen mavi boyadan kurtulmuştu, jungkook ona yaklaşıp jiminin üst dudağında dilini gezdirdi elini yavaş yavaş jiminin penisine götürürken odadan telefonun çaldığını duyunca jungkook banyodan çıktı , gözlerini açtı jimin . Suyu kapatıp havluyla bi kat kurulandıktan sonra odaya jungkook yanına gitti .

Jimin odayı gezip incelerken Jungkook telefonla konuşuyor ama kullandığı tek kelime " Tamam' oluyordu son tamamdan sonra telefonun kapattı ve jimine arkadan sarıldı eve ikiside hala çırılçıplaktı.

Wrong Life ; JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin