16 - Sen Benimsin

96 10 25
                                    

Hii Naber ÇILGIN TOSBAĞALAR

LÜTFEN oy kullanarak ve yorum yaparak bana destek olun 🙏🥺
Ne kadar çok oy ve yorum olursa sonraki bölümleri daha hızlı paylaşırım 🙃

İyi okumalar 😘

____________

Jimin eve gelmiş yatağına geçip yine düşünmeye başlamıştı, kızgın ve üzgündü, sahi neye üzülmüştü böyle jungkook'a seni seviyorum demesine rağmen cevap vermeyişine mi , otel odasında yarı çıplak yapayalnız bırakılmasına, polislerden kaçacak işler yapmasınamı ..

Jimin sürekli düşünüyordu, jungkook hayatına gireli beri jimin fazla düşünüyordu, birşeyler yanlış hissediyordu bu yanlış hissi bir türlü çözememiş üstüne üstelik yeni sorunlar çıkmıştı. Neden polisler depoyu basmıştı, ne vardı depoda , bu düşünceler aklını kurcalasada onu üzen şey seviyorum kelimesine karşılık alamamasıysı , evet daha sevgili olalı 2 hafta olmuştu bir anda jimin kadar bağlanamaz veya sevmezdi alışması gerekiyordu jungkook.

Ama en azından jimine göre bi sevgi gösterisi yapabilirdi , jimin sevilmek istiyordu bunu hissetmek istiyordu . Aslında jungkook çabaladığını biliyordu ama işte bir şeyler eksik ve yanlıştı.

Yorulmuştu jimin düşünmekten yeni teoriler üretmekten , sorularına cevap bulamamaktan çok yorulmuştu .

Bu yorgunluk uyuyarak veya dinlenerek geçmiyeceğini biliyordu sorularına cevap bulamazsa bu yorgunluk bu şüphe onu tüketip bitecekti.

Ama şuan jungkook yoktu soruların cevabı sadece o verebilirdi , en iyisinin uyup dinlenmekti , jungkook dönünce herşeyi açığa çıkaracaktır, merak ettiklerini sorucaktı jimin bunları düşünürken ağır ağır kapandı gözleri, bedenini uykunun kollarına bıraktı.

Gözlerini açtığında bedenini saran büyük sıcak ve son derece kaslı kolların arasında bulmuştu jimin, yavaşça Jungkook'ka döndü yüzünün her zerresinde gözlerini gezdirdi , yüzünü hafızasına güzelce kazıdı jimin .

Mükemmel bir baş yaptın kolları arasındaydı, güvenli ve huzur dolu hissediyorsu . Bir kaç saat önce düşündüğü hiç bir soru şuan yoktu aklında , jungkook görünce tüm olumsuzluklar toz bulutu hâline gelip yok oluyordu.

Jungkook yüzünü gözlerine hapsettikten sonra hissetmekte istedi , tüğ kadar narince parmaklarını jungkook eşsiz yüzünde gezdirdi . Parmaklarıda ezberlemişti kalbini titreten o sureti.

Narince yanağına bir öpücük konudurdu biraz geri çekilip dudaklarını izledi jimin . Git gide bağlanıyordu jimin , evet jimin insanlara çok çabuk bağlanır ve zor vazgeçerdi.

Birini hayatına aldıysa ölüm gelmeden çıkarmadı o kişi hayatından evet bu adam onlardan biri olmuştu, çoktan kalplerini birbirine bağlamıştı .

Aklına mesaj geldi , onu sormaya karar verdi , sanki hiç görmemiş gibi yapıp dün akşam nere gittiğini sorucaktı eğer yalan söylerse birşeylerin ters gittiğine ve yanlış şeyin ne olduğuna emin olucaktı.

Bi yarım saat hiç bir şey düşünmeden sevdiği adamın yüzünü incelemişti . Artık gözlerini kapatsa bile yüzü gözleri önüne gelecek kadar çok bakmıştı, bir gün hafızasını kaybetse bile gözleri her kapandığında bu adam yansıyacaktı. Eğer ki ayrılmak zorunda olurlarsa gözlerini het kapattığı da sevdiği adamla buluşacaktı gözleri..

Saat dokuza geliyordu , jungkook yavaş yavaş uyanmaya başlamıştı, sürekli hareket etmesi ve uyanirken söylendiği için uyandığını anlamak zor olmamıştı jimin için.

+ Günaydın sevgilim.
- Günaydın.
+ Neyin var.
- Bir şeyim yok . İyiyim
+ Dün gece-
- Nerdeydin kook
+ Ne
- Dün gece nerdeydin ?

Wrong Life ; JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin