Merhabalar 🤗 şu son 5 bölümü 2 gün içinde yazdım ve attım 😲
Evdeyim kimse yok dersler online hoca girerse ders var girmesse yok onun için sürekli yazıyorum bende ( üniversite 3 sınıfım 🙄 )
4 senelik okul maceramda 6 ay okula gittim 😂
Pandemi ve deprem gibi felaketlerden dolayı hiç doğru düzgün üniversiteye gidemedim , olsun bunada şükür,
neyse azıcık kendimi tanıtayım dedim 🙃
.
.
Lütfen oy kullanarak ve yorum yaparak bana destek olun 🙏🥺
.Hikaye ile ilgili düşüncenizi paylaşın muhakkak 😘
.___________________
Soğuk bir kış günüydü dışarda yumuşak bir have ve kar yağıyordu . Jimin elindeki sıcak sütü masasına koydu ve gitarını eline alarak bi kaç beceriksizlikten sonra ritmi yakalayarak , en sevdiği parçayı çalmaya başladı.
Aralık çoktan bitmiş Ocak ayının sonlarıydı yoğun geçmişti jimin için ilk iki hafta sınav zamanıydı tek yaptığı sınava girip çıkmaktı , bu yüzden yılbaşını bile kutlamadı . Hatta sınav çalışırken Tae attığı 2023 Hoşgeldin mesajını görünce yeni yıla girdiklerini idrak ettimişti . Şimdi ise ara tatile girmişti güz dönemi bitmiş Şubat'ta ise bahar dönemi başlıyacaktı nerdeyse 2. sınıfı bitirmek üzereydi.
Aklında gelecek kaygısı vardı diğerleri gibi zengin veya iyi bir aileye sahip değildi jimin. Dedesi oldukça zengin olsada ondan para alamazdı veya yardım istemezdi . Annesinden kalan aylık ve arada katıldığı dans gösterisinden geçimini sağlıyordu. Gözü yükseklerde değildi günü kurtarsa yeterdi onun için .
İki gün önce bi katolok çekimi için gmail gelmişti bi yandan yapmak istiyordu ama poz vermeyi becerebilirmiyim diye düşünmeden edemiyordu .
Jimin oldukça yetenekliydi , güzel bi yüze sahip olmasının dışında 4 dil , bi çok enstrüman çalmasını , çok güzel resim çizmesi , dans etmesi , sesinin güzel olması bu onun için fazla avantajlıydı işsiz kalması neredeyse imkansızdı bi şekilde iş bulurdu .
Gelecek kaygısıyla endişelenmesi saçma olurdu biraz , şuan odaklanması gereken başka birşey vardı.
Jeon Jungkook, evet o geceden sonra fazla düşünür oldu Jungkook , o geceden sonra hiç karşılaşmadılar ama jimin asla aklından çıkarmıyordu hatta rüyalarına bile giriyordu. Kendi kendini sürekli sordu . Etkileniyormuydu yoksa sadece sex hoşuna gittiği için mi sürekli düşünüyordu.
Neredeydese bir ay olacaktı , ama aklı hala kemikli el , İnce dudak ve beli hatta o ışıl ışıl bakan gözleri sanki beynine çivilenmiş gibi asla çıkmıyordu.
Bi an düşündü hoşlanıyorsam neden birlikte olmayalım ki diye ama sonunda bu düşünceyi saçma buluyordu . Jungkook zengin , karizmatik, zeki ve aklına daha gelmeyen bir sürü özellik neden üniversiteye giden biriyle birlikte olsun ki ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wrong Life ; JİKOOK
Acak" Başka bir hayatta muhakkak görüşelim , senin kötü olmadığın bir hayatta , mesela sen sıradan bir öğretmen ol veya bi kpop grubunda idol olalım, ama muhakkak başka bir hayatta karşılaşalım.." . . . ( +18 yazarlar ve görüntüler bulunmaktadır . okum...