Merhaba Wrong life ekibi nasılsınız?
Lütfen oy kullanarak ve yorum yaparak bana destek olun 🙏🥺
Ne kadar çok oy ve yorum olursa sonraki bölümde daha hızlı paylaşırım 🙃Yakında jungkook albümü çıkacak 😻
İyi okumalar 😘
_____________
.
Aşkı nasıl mı hayal ederdim ? ah, çok basit. son derece sade ve sağlıklı. sanırım hiç de şeytani ve romantik sayılamayacak şeylerle karşılaştırırdım aşkı. her gün açlığımızı giderdiğimiz kutsal, doyuran ekmekle, her gün evimizi açtığımız hayat veren temiz havayla. sonuç olarak her şeyi borçlu olduğumuz, ama haklınında pek öyle tumturakli laflar etmediğimiz en önemli, en doğal, en güzel şeylerle.
Ve şimdi ne mi oldu bir katile aşıktım , acımadan insanları öldüren, bir katile ne kadar normal olabilirdiki bi katille sürülen hayat , olmazdı olamazdı eninde sonunda o ya da beni öldürecekti düşmanları, evet o katil olmasaydı da ölücektik ama ecelimizle ölücektik... Bi düşmanın intikamına esir olamazdı aşkımız.
Hoş o bana aşıkmı onu bile bilmiyorum , kimin için kendimi üzüyorum ki ....
Kafam cam kırıklarıyla dolu . bu nedenle beynimin her hareketinde düşüncelerim acıyor, anlıyor musunuz ?
Bazıları böyle insanları sever lider ruhlu kötü olmasını , katil olmasını, ama ben onlardan değilim sevemem onunla olamam bir katille, bi mafya liderinin yanında sevgilisi olarak duramam bunu yapamam.
Kötü olan şu ki onsuz da yapamıyorum, ne zaman ruhumu, bendenimi , kalbimi ona verdim bilmiyorum her hücrem onu isterken ona yenilmeden nasıl dayanacağım .
Bir hatfa geçmişti, bahar gelmeye başlamış nisanın ilk haftası bitiyordu . Sınavlar bitmiş dersler çok azdı .
Jimin'nin tek yaptığı şey evden okula gitmekti . Yapacakları bir dans gösterisinde baş dansçı olduğu için sabah gider akşama kadar dans ederdi eve gelir uyur sabah lisa sayesinde uyanır tekrar okula giderdi bir haftadır bundan başka birşey yapmamıştı.
Arkadaşları farkındaydı ama jimin konuşmak istemediği belli olduğu için hiç sormadılar, sanki birşey olmamış gibi davranıyorlardı .
Ama jimin bu yüke dayanamayıp içtiği bi gece olan biten herseyi taehyung anlatmıştı başta kızsada arkadaşına sonunda hak vermişti.
Jungkook bir haftadır haber yoktu en son attığı mesajdan sonra hiç sesi soluğu çıkmamıştı, jimini bu mutlu etmesi gerekirdi ama jimin deli ğibi özlüyordu, ona gitmek istesede bunu yapmak istemiyordu .
Jimin tabiri caizse hiç bir şey yapmıyordu bu ruhunu daraltıyordu , jungkook hiç iletişime geçmediği için merakta ediyordu çünkü öyle kolay vazgeçmeyecek gibiydi , başına birşey mi geldi diye merakta etmişti.
Bir cumartesi gece saat 9 geliyordu yatağında uzanıp öylece dışarıdan gelen sesleri dinliyordu hala yalınız uyumak istemiyordu onu istiyordu. Taehyung arayıp jennie istedi , sormuyacaktı ama dayanamadı kendini sorarken buldu . Hasta olmuş yağmur yediği gece normalde bağışıklığı güçlüymüş ama fazla da düşünüp kafasına taktığı şeyler onu hasta etmiş.
Bir haftadır yatıyormuş , ona yazmamak için zor tutsada kendini jimin yine ona kendini yazarken buldu .
_______________
JEON JUNGKOOK :
Jimin
Yaşamım boyunca kalbim hiç bu kadar ağrımamıştı. Hiçbir şey yapamamak bu denli ağrıma gitmemişti..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wrong Life ; JİKOOK
Rastgele" Başka bir hayatta muhakkak görüşelim , senin kötü olmadığın bir hayatta , mesela sen sıradan bir öğretmen ol veya bi kpop grubunda idol olalım, ama muhakkak başka bir hayatta karşılaşalım.." . . . ( +18 yazarlar ve görüntüler bulunmaktadır . okum...