Merhabalar 🙃
Bu gün Yoongi'nin doğum günü🥳🥳 , Aşığım bu adama ya .. Sanki suga tanışmassam hayatımda hep birşeyler eksikmiş gibi hissetdeceğimi düşünüyorum 🙄Yaaa yicem tipe bakın ( 09 . 03 . 2023 ) 😍😘
Lütfen oy kullanarak ve yorum yaparak bana destek olun 🙏
Sizleri seviyorum ❤️__________________
Jeon Jungkook ;
O gece Jungkook kör kütük sarhoştu açıkça ne yaptığını pek algılayacak derecede değildi bir şey hariç...
Yanında ki kızla fazla samimi olduğu için azmıştı , ve karşısında duran adama nedensizce bakıyordu..
İçtikçe içiyordu gittikçe daha da sarhoş olmuştu. Bir an önce sex yapmak istiyordu yanındaki kıza baktı çoktan baygın bir hâlde yanında uzanıyordu, fazla azmıştı bir an önce ya yeni bir kız bulmalı ya da gidip tuvalette kendi işini kendi görmeliydi .
Etrafa bakındı gece geç saatleri olduğu için ya kızlar gitmiş ya da çoktan hepsinin yanında biri vardı. Jungkook anladiki buradan ona fayda yok wc gidip kendi işini kendi görmeliydi.
Fazla dayanacak hali kalmamıştı . Tuvalete bir hızla girip rahatsız edilmemek için kapıyı kilitledi .
Ama kaçırdığı bir nokta vardı yanlız değildi biri vardı jungkook ne yaptığını anlamdan karşısında ki kişiyi öpmeye başladı. Kim olduğu, kimi öptüğü pek umrunda değildi . Ve öptüğü kişinin boynunuda fazlasıyla sevmişti çok güzel kokuyordu.
Sarhoş olduğu için ne yaptığını kiminle yaptığını fark etmeye başladı. Ama çok geçti çünkü adam çoktan onun aletini ağzını almış sakso çekiyordu.
ADAM ... ADAM
Jungkook onun erkek olduğunu yeni görmüş yeni fark etmişti küçük çaplı bi şok geçirmişti.
Çünkü daha önce hiç bir erkekle sex olmayı geç bi erkekten asla etkilenmemişti bile .
Bu ona göre saçmaydı bi erkekle ilişkiye girmek en saçma şeydi onun için . Hatta kız hariç kimse onu azdıramazdı bile ama bu adamla neden bu kadar ileri gidiyordu şuan ve dudaklarını neden sürekli öpmek istiyordu ki..Adamı yukarı kaldırıp öpmeye devam ederken aslında bu o adam öylesi biri değil... 2 sene önce gördüğü ve dans eden hatta üstüne kahve döken küçük çocuktu, tıpkı onu ilk gördüğünde nedensizce farklı hissettiği duyguları nasıl anlayamadıysa şuan da neden onu öpmeye devam ettiğini de anlayamamıştı .
Bi anda kulana gidip ismini söyleyip oradan uzaklaştı bunu neden yaptığını kendi de bilmiyordu neden ona ismini söylediki , aslında daha önemlisi bi erkekle beraber olmak onun için çok saçmayken neden devam etti bu şeye aklında sorular dönüp dururken adamlarından birini wc gidip oradaki kişinin adını öğrenmesini ve kim kimlerden olduğunu öğrenmesini emrettiği
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wrong Life ; JİKOOK
Acak" Başka bir hayatta muhakkak görüşelim , senin kötü olmadığın bir hayatta , mesela sen sıradan bir öğretmen ol veya bi kpop grubunda idol olalım, ama muhakkak başka bir hayatta karşılaşalım.." . . . ( +18 yazarlar ve görüntüler bulunmaktadır . okum...