Merhabalar canolarrr 🤗
Yıldız bırakmayı ve yorum yapmayı unutmayın lütfen 🙏
( UYARI BU BÖLÜM SADECE SEX VE İÇERMEKTEDİR )
İyi okumalar 🤗🤗
.
Jungkook , bi gün önce dönmüştü, jimin hemen boynuna atlayıp sıkıca sarıldı ona . Özlemişti aslında bu bir yıllık bir özlemdi . Koreye döndüğünden beri ona sıkıca sarılmak isteği vardı sevişseler bile bu sarılmanın yerini tutmazdı dimi..
Nerdeyse 3 ay olmuştu döneli koreye 1 senede onu hiç görmemişti yani bu sarılma uzun bi sarılma olacaktı . Jungkook jimini kucağına alıp içeri geçti. Kanepeye gelişi güzel oturdu . Jimin ise hala kucağındaydı. Elleri jiminin kalçasında duruyordu . Jungkook'un boynuna koymuştu kafasını jimin kokusunu içine çekiyordu.
Jimin azıcık yaramazlık yapsam sıkıntı olmaz diye düşündü. Jungkook'un boynuna minik minik öpücükler bırakmaya başladı. Birden ısırmasıyla Jungkook dan hem sesli bir inleme heme kalçasına bi şaplak kazanmıştı.
İkiside fazla özlemişti birbirlerini hiç konuşmamışlardı ama ikiside anlıyor du işte.
Uzun süre sessizce sarıldılar. Jungkook sıkılmış olacak ki boynunda gömülü duran kafayı eliyle kendi yüz hizasına getirdi.
+ Hadi açıkla bakalım ..
- Neyi ..
+ O fotoğrafı..
- Üff jungkook hala o konudamısın .
+ Felix öldürmemek için bir neden ver o zaman bana
- Nee saçmala kook ... ben kendim çektim onu ..
+ Ciddi-
- Sadece biraz eylenmek istedim .. Sana minik bi yalan söyledim o kadar.. abartma .Jungkook hemen ikna olmuştu. Çünkü o mesajdan sonra felix arayıp sormuştu. İçi rahat etmezdi çünkü... jiminin vücudunu başkasının görmesi aklına geldiğinde çıldırıyordu . Suga ile evliyken bile bu yüzden onu öldürmek bile geçmişti aklından.. sadece aklından.
Jungkook küçük bir öpüşme başlattı. Elleri jiminin kalçasında dolanıyordu . Jiminde rahat dururmu jungkook'un saçlarına geçirdi ellerini .
Jungkook jiminin alt dudağını neredeyse morartacaktı , nefes almak için bir kaç saniye ayrılıyorlar dı . İçin işine dilleri de girince öpüşme gittikçe şehvetleniyor du .
Jungkook bir yandan jiminin üstünü çıkartıyor bir yandanda jiminin boynunu emiyordu . Jimin ise jungkook soyuyordu ikisinin de üstü çıkmıştı. Şimdi ise alt taraftaydı .
Jimin sexy bir biçimde ayağa kalktı kendi şortunu çıkarttı. Daha sonra yerinde oturan jungkook pantolonunu çıkardı. Şimdi ise çırpıplaktı .
Jimin dizlerinin üstüne çöktü jungkook'un diz kapağından yalayarak penisine kadar geldi . Jungkook kafasını kanepeye ellerini ise jiminin saçlarına geçirdi.
Penisi eline alıp bi kaç kez çekiştirdi , dilini tam ucuna değdirip çekti dilini . Jungkook çekinmeden seslice inleyip jimini kendine bastırıyordu .
Jungkook dayanamayıp sertçe bastırdı kendini jimine . Jimin penisi gırtlağına hissediyordu . Başta bir mide bulantısı olsada girip çıktıkça tahrik edici bir hal almaya başladı. Jungkook artık hareket etmiyor jimin penisi kendi emip yalıyordu.
Jungkook hızlıca jimini alıp kanepeye yatırıp üstüne çıktı. Bi kaç kez öpüştük ten sonra jungkook bir harita çiziyor gibi diliyle jiminin sol göğsüne kadar geldi .
Emdi yaladı , ıstırdı. Jimin inlemiyor çığlık atıyordu. Ama fazlaca zevkliydi . Yalayarak aşşaya indi jungkook. Jiminin sağ bacağını omzuna koyup yalacarak iç bacağına kadar inip jiminin penisini ağzına aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wrong Life ; JİKOOK
De Todo" Başka bir hayatta muhakkak görüşelim , senin kötü olmadığın bir hayatta , mesela sen sıradan bir öğretmen ol veya bi kpop grubunda idol olalım, ama muhakkak başka bir hayatta karşılaşalım.." . . . ( +18 yazarlar ve görüntüler bulunmaktadır . okum...