Bu malesef istek bir tepki değil amaa ne yapayım kafam en cok mha tepkiye calisiyor.
Tepki: Shifting yaparak geldiğimizi itiraf ediyoruz.
Anime: My Hero Academia
İzuku Midoriya
İlk başta shifting'in ne anlama geldiğini bilmiyordu. Sen onu bir şey itiraf edeceğini söyleyerek kendi yurt odana getirdiğinde İzuku çok gergindi. Ona gergin bir şekilde "Izuku ben buraya shifting ile geldim." dediğinde bundan ne anlaması gerektiğini bilmiyor. O sana anlamaz bakışlar atarken ona özetle shifting in ne olduğunu açıkladın. Şimdi karşında şaşkın bir brokoli var. Ve onun için bunu yaptığını öğrendiğinden kıpkırmızıydı.
Bir anda defterini çıkartıp sana bunun hakkında sorular yağdırıyor "Metodlarla geliyoruz derken bundan kastın ne?"
"Senin diğer evrendeki vücudun ne yapıyor?"
"Sen buradayken kendi evrenine dönsen seni unutur muyuz?"
"Kendi evrenine dönmek zorunda kalacak mısın?"
onun sorularını cevapladın ama son soruya geldiğinde... Ona bunu nasıl söyleyeceğini bilemedin ama senim cevap verememenden anlamıştı. Geri dönmek zorunda kalacaktın. Defterini kenara bırakıp ellerini tuttu. Yeşil gözleri doldu, "Ne zaman döneceksin?" diye sordu. Onun ellerini daha sıkı tutarken bu evrende ölene kadar burada olduğuna dair ona güvence verdin. Aslında oraya nasıl geldiğinin onun için pek önemi yok tek korkusu onu bir gün bırakacak olman.
(şöyle güldüğün zamanları çok özledim
be brokoli)Katsuki Bakugou
O da shiftingin ne olduğunu bilmiyordu. Ona açıkladın ve ilk dediği şey "Mina ile fazla vakit geçiriyorsun." oldu, buna inanmadı. Ama sen ona onun sana anlatmadığı şeyleri bildiğini kanıtladığında... Şok geçirdi. Aslında içten içe onun için bunu yaptığına inanmıyor. O aklındaki diğer soruları umursamadan sadece burada kalıp kalmayacağını soruyor. Cevabın kalmak olsa bile her zaman onu bırakıp gitmenden korkuyor. Bunu sana asla göstermeyecek. Onu yaptığı zorbalık ve kötülüklere rağmen sevdiğin için mutlu. Gene de herhangi bir kavganızda ona kızıp geri dönmeniz konusunda çok endişeli ve bu yüzden sizi sonrasında sürekli kontrol ediyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANİME ONE-SHOT VE TEPKİ
FanfictionSmut, angst, fluff vs tepki, headcanons ve one shot ceviri ve kendi yazdiklarim olacaktir. Smut bölümlerin basinda uyari vardır. Okurken yorum da yapmayi unutma!! İlk one shotlar kötü olabilir ama sonradan düzeldi!! Çoğunluk mha one shot ve tepki ol...