TEPKİ 8 (MHA)

1.8K 57 96
                                    

Kitap mha tepki agirlikli olacak galiba because why not. Ama tabii baska animelere de yazacam. Depresif bir tepki.ile geldim cunku ne biliyim gece gec saatlerde bana bi depresiflik geliyor.

Anime: My Hero Academia

Tür: Angst

Tepki: İntihar etmeyi denerken bizi yakalasalar

İsteyen: Geceleri depresiflesen yazar

UYARILAR: İntihar deneyimi, depresyon vs vs eger boyle seyler sizi etkiliyorsa bu bolumu geçin asklarim

İzuku Midoriya

Birkaç gündür mesajlarına cevap vermiyor ve okulda onunla konuşmuyorsunuz. Sizi üzecek bir şey yapıp yapmadığını düşünüyor. Aklına gelmiyor ama gene de sizinle konuşmaya cesareti yok. Okul çıkışı konuşmak istiyor ama ondan kaçarcasına hızlıca sınıftan çıkıyorsunuz. Gözleri doluyor, onu artık sevmiyor musun? Ayrılma konuşması ile yapmadan ondan öylece ayrılacak mısın? Evinize gelmeye karar veriyor. En azından kesin bir sonuç istiyor. Kapıyı çalıyor ama açan olmuyor. Evde olduğunuzu biliyor çünkü ayakkabılarınız burada ve odanızın ışığı yanıyor.

Hemen saksının altındaki anahtarla eve giriyor. Sizin odanıza yürürken adınızı sesleniyor. Odanızın kapısını açtığında gördüğu manzara onu şoka uğratıyor. Elleriniz kesiklerle dolu ve elinizde bir jilet var. Kanlar bütün ellerinizi kaplıyor ve siz öylece hipnotize olmuş gibi onları izliyorsunuz. Gözleri doluyor, korkuyor. Hemde çok korkuyor. Hızlıca elinizdeki kanamayı durdurmak için oraya eline gelem bir havluyu bastırdığında sadece izliyorsunuz. Ağladığını görünce içiniz burkuluyor, hissettiğiniz suçluluk artıyor. Pansuman yapmak için ilk yardım setini getirirken ağlamasını durduramıyor. Gelmeseydi neler olacağını düşünmek istemiyor.

Ellerini sardıktan sonra ne diyeceğini bilemiyor. "Özür dilerim, özür dilerim İzuku." içinizdeki hisleri bir anda ağlamaya başlayarak dışa vuruyorsunuz. Sizi yatıştırmak için sorun olmadığını söylese de tek düşündüğü tekrar deneyip denemeyeceğin. Çünkü o dayanamaz, seni kaybedemez. Sizi nedenini söylemeniz için zorlamıyor ona sarılarak ağlamanıza izin veriyor ama o da sizinle ağlıyor. Sizi yanından ayırmamaya çalışıyor, sizden bir daha denemeyeceğinize dair söz istiyor, size psikolojik destek sağlıyor ve eğer o kadar kötü durumdaysanız terapiye gitmenizi sağlıyor.

Katsuki Bakugou

Umursamıyor gibi yapsa da genelde her şeyinizi umursayan biri. Bir gün bile okula gelmediğinizde size hemen mesajlar atıyor. Cevap alamadığında endişeleniyor ve okul bittiğinde soluğu sizin evinizde alıyor. Kapıyı açmadığınızda kırıyor çünkü içerde olduğunuza adı kadar emin ve artık endişesinden içi içini yiyor. Kapının kırılna sesini duyduğunuzda Katsuki olduğunu biliyorsunuz ama ondan bunu beklemiyordunuz. hızlıca kollarınızı saklamak için üstünüze bir hırka geçiriyorsunuz.


Kapınızı sert bir şekilde açtığında şaşkınca ona bakıyorsunuz. Hemen sizi inceleyip bir şeyin olup olmadığına bakıyor kaşları çatılıyor ve "Neden mesajlarıma bakmadın ve aramalarımı açmadın?" sorduğu soruyla ona sadece bugün iyi hissetmediğinizi ve telefonunuzun sessizde kaldığını söylüyorsunuz. Yalan söylediğinizi anlayabiliyor ama gene de sadece hasta olduğunuzu düşünmek istiyor. Eviniz sıcak olmasına rağmen hırka giydiğiniz için ilk başta ateşiniz olduğunu düşünüyor ve size yaklaşıp elini anlına götürüyor.

Anlamasından korkuyorsunuz ve onu uzaklaştırmaya çalışıyorsunuz ateşiniz olmadığına emin olduğunda ne yaptığını anlayabiliyor ama inanmak istemiyor. Siz onu uzaklaştırmaya çalıştıkça sinirleniyor. Endişesini siniri ile dışa vuruyor. Yapmamış olmanı umuyor "Hırkanı çıkar." dediği şeyi geçiştirmeye çalışıyorsunuz üşüdüğünüzü söylüyorsunuz ama aniden kolunuzu yakaladığında inlememek için dişlerinizi sıkıyorsunuz.

ANİME ONE-SHOT VE TEPKİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin