TEPKİ 3 (TOKYOREV)

2.3K 26 39
                                    

Ben geldim bana verilen isteği yapmaya geldimm. SONUNDA biri bana istek verdi şükür. Başka isteğin olursa onu da yazarım aşkımm. Soulfly_jdjd senin için yazdimm.

Tür: Angst gibi gibi

Anime: Tokyo Revengers

Tepki: Anneleriyiz ve onlara ondan nefret ettiğimizi söylüyoruz.

Takemichi Hanagaki (adı ters yazmış olabilirim boşverin)

Bu çocuğun ağlayacağını söylemeye çokta gerek yok gibi ama çok çok üzülür. Nedenini çok sorgular her zaman öğrenip düzeltmeye çalışır. Hatta ona söylemezseniz geçmişe gidip bu işi düzeltmeye çalışabilir. Kısacası bu sizin bi şekilde gönlünüzü alır. Ben ağladığını görsen saniyesinde affederim orası ayrı.

Manjiro Sano (Mikey)

Yapma. Sadece bu çocuğun anne sevgisine çok ihtiyacı var. Sürekli sevdiği kişileri kaybetmekten bıkmış. Ama eğer ona böyle bir şeyi yaparsan çete işleri ile ilgili olduğunu düşünür. Çünkü onu korumak için sürekli onu çeteden vazgeçirmeye çalışıyordunuz. Olayın bununla alakası olmadığını anladığında hemen Draken'e danışır ama bad news Draken annesi olmadığı için onu bu konuda bir fikri olmadığını söyler. Bu çocuk sana kendini nasıl affettireceğini çok bilmiyor ama sana istediğin kadar dorayakisinden verebilir?

Ken Ryuguji (Draken)

Ah, bu da anne sevgisine hasret başka bir çocuk. Ona bunu söylediğinde kesinlikle ondan çok bir tepki görmeyi bekleme çünkü sana gerçek duygularını göstermez. Nedenini sorduğunda verdiğiniz cevaba göre hareket eder ve sizi mutlu etmeye çalışır. Aradan ne kadar zaman geçerse geçsin o bu lafı asla unutmayacak ve belki de yalnız olduğu bir anda gerçek duygularını gösterip ağlayacak. BU ÇOCUĞU ÜZMEYİN ULAN!

Keisuke Baji (Aslan yeleli saçlım hayatımın anlamı)

Bu çocuk annesini çok ÇOK seviyor. Bunu onun için inek kılığına girip ders çalışmaya çalışmasından anlayabilirsin. Hepsi annesi üzülmesin diyeydi. Ona bunu dediğin anda kesinlikle çok sinirlenir. Ne demek annem benden nefret ediyor?!?!?! Size bağırsa bile asla kötü bir şey yapmaz tabii ki ama kavganın ortasında sinirini çıkarmak için bir şeye ihtiyacı olacak. Ve evet, bu stres topları büyük ihtimalle yolda yürüyen masum insanlar ya da yanmayı bekleyen arabalar olacak. Sinirini çıkartıp eve geri geldiğinde size nedenini soracak ve sizin için daha iyi olmaya çalışacak.

Mitsuya Takashi (tam bir husband vibe alıyorum)

Bu çocuğunda annesi yok. Ama diğerlerinden kesinlikle daha olgun. Tamam, bunu ilk söylediğinizde sizden belki biraz uzak durmuş olabilir. Bi tık. Ona göre söylediğiniz şey çok kabaydı ve neden bunu söylediğinizi düşünmek için zamana ihtiyacı vardı. Sizi kıracak bir şey mi söylemişti? Kardeşlerine yanlış bir şey mi öğretmişti? Düşünerek ne yaptığını bulamayınca size gelip soracak ve kesinlikle gönlünüzü alacak. Belki de bütün bir gün kardeşlerine bakacak ve size eğlenmeniz için bir gün ayarlayacak. Kısacası bu çocuk sizi nasıl affettirecegini iyi biliyor. 😉

Haruchiyo Sanzu

Bu çocuğun ayık olduğu bir zamanı falan bulursan bana da haber ver. Arkadaşın kafa her zaman bi milyon

Aklıma gelenler bunlardı ama kısa olduğu için üzgünüm. Başka istegin varsa onuda verin artikk. Hadi bir sonrkai bölümlerde görüşürüz.

 Hadi bir sonrkai bölümlerde görüşürüz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ANİME ONE-SHOT VE TEPKİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin