TEPKİ 21 (MHA)

1.3K 67 67
                                    

lgs yi siktim öldü.

Tepki: Pro heroyuz, aramızda bir hain olunduğundan süpheleniliyor. Bizi suçluyorlar ama bir hafta sonra bizim olmadığımız ortaya çıkıyor.

Tür: Fluff angst karışık bisiler iste

İzuku Midoriya

Kahramanlar arasındaki görev bilgileri villanlara nasıl olduğu bilinmez bir şekilde sızdırıldığında onunla aynı görevdeydiniz. Villianlarla savaşmak için oluşturulan kahraman grubu villanların bilmemesi gerekenleri bilmesiyle şüpheli duruma düştü. Ondan hiç şüphelenmedin, olması gerektiği gibi ona güvendin. Aslında o da sana güveniyordu ama acil bir toplantı olduğunu söyleyerek onu ajansına çağırdılar.

Ortaya çıkan kamera görüntüleri onun dünyasını başına yıktı. Eşinin yüzü kameraya sadece birkaç saniyeliğine net bir şekilde göründü. Genede bunu reddetmek istedi, kahraman sıralamasında yüksekte olan saygın bir kahraman neden bir villiana yardım etsin ki? Neden bir numara olan eşine ihanet etmeyi göze alsın? Inanmak istemedi ama sizi savunmak için diyebileceği herhangi bir şey yoktu.

Sizin tabii ki çağırılmadığınız bu toplantı, suçlunun bulunduğunu ve şimdi ne yapılması gerektiğiyle ilgiliydi. Yarın yakalanacağınız kararına itraz etmek istedi ama bir numaralı kahramanın bile yapamayacağı bir şeydi, bir "suçluyu" savunmak. Sustu ve sizin bir suçlu olduğunuz gerçeğini sindirmeye çalıştı, nedenini yüzlerce kere kafasında sorguladı.

Elinde olan yine bir hiçlikti, bunu yapmanız için bir neden bulamadı. O gün eve geri döndüğünde ne yapması gerektiğini bilmiyor, size hiçbir şey olmamış gibi sarılıp uyumak onun için iyi bir seçenek olurdu. Ama ona ihamet ettiğiniz düşüncesi size yaklaşmasını engelliyor. Yarından sonra sizi bir daha ne zaman görebileceğini bilmiyor, suçlu bir kahraman olarak ihanetçi damgası yiyeceksiniz ve hapse gireceksiniz.

Onu karşılamak için kapıya gidiyorsunuz ve her gün yaptığınız gibi yanaklarını öpmek için hareket ediyorsunuz ama o geri çekiliyor. Şaşırıyorsunuz ama sadece iyi modda olmadığı bir gün olduğunu düşünüp sorun etmiyorsunuz. Önceki günlerden farklı bir şey yok, ona gününüzü anlatıyorsunuz, sohbet etmeye çalışıyorsunuz ve size karşılık vermesede ona sarılmak için uğraşıyorsunuz.

Yarın sizi kelepçeli halde göreceği gerçeğini kafasından uzaklaştırmak istiyor. Sizden uzaklaşması lazım.. Değil mi? Yapamıyor, eğer gerçekten ihanet ettiyseniz bile birlikte son gecenizin kötü bitmesini istemez. Size beklemediğiniz bir anda sarılıyor. O kadar sıkı ki nefesinizi bir süreliğine kesiyor. "İzuku, iyi misin?" eliniz saçına gidiyor ve şevkatle okşuyorsunuz. Gerçekten ona ihanet mi ettiniz?

Sabaha kadar farklı bir şey olduğunun farkına varmadınız ama eviniz bazı kahramanlar tarafından baskına uğruyor ve özgünlük kısıtlayıcı kelepçeler zorla elinize takılıyor. Ne kadar ne olduğunu sorgulamaya çalışsanızda herhangi bir cevap alamıyorsunuz. Sizi yaka paça sorguya götürüyorlar. Düz gri duvarlarla çevrilmiş iç karartıcı odada dağınık saçlarla ve elinizdeki özgünlük kelepçeleriyle bir sandalyeye oturuyorsunuz. "Neden?" kafanizda bir sürü kez dönen bir soru ama yanıtını ne kadar arasanızda bulamıyorsunuz.

İçeri bazı polisler ve kahramanlar giriyor, teker teker sorguluyorlar. Sizin yaptığınıza o kadar eminler ki, "arkadaşım" dediğiniz kahramanlar sizi sorgularken tereddüte bile düşmüyor. Başınız işlemediğiniz suçunuzun utancı ve gizlemek istediğiniz gözyaşlarıyla ayakkabınıza bakıyor. İzuku yanınıza uğramadı bile, yapıp yapmadığınızı size sormadı bile.

Gelen kahramanlara hep aynı şeyi söylediniz, sizin ihanet eden kişi olmadığınız hakkında direttiniz. Arkadaşların sana inanmayı aklının ucundan bile geçirmedi. Kalbinize bir hançer saplandığını hissettiniz. İzuku akşam saatlerine doğru yanınıza uğradığında, yere bakmış bu durumdan nasıl kurtulabileceğinizi düşünüyordunuz.

ANİME ONE-SHOT VE TEPKİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin