Sabahın ilk ışıklarıyla yatak'tan kalkıp banyoya girdim işlerimi halledip dolabin önünde kıyafet seçmeye başladım.
Üzerime Kahve tonlarında bir crop altına ise açım mavi bir Jean giyindim
Aynanın karşısına geçtim hafif bir makyaj yaptım saçlarımı tarayıp dalgalandırdım kolye ve saatimi takıp küçük çantamı da çıktım odamdan.
Cansu mutfakta kahve yapıyor du.
"günaydın"
"günaydın kuşum" dedi uzaktan öpücük attı cansu ile iki yıldır ev arkadaşıydık aynı zamanda üniversite arkadaşıyız oda benim gibi gastronomi okumuş ama lüks bir otelde çalışıyor du.
"ben çıkıyorum görüşürüz" dedim
"akşam erken gel sakın doğum günüme geç kalma gibi bir hata yapma" dedi
Cansu'nun doğum günüydü bugün ve sevgilisi clup'te kutlamak için yer ayırmıştır. Bu arada clup sahibi cansu'nun sevgilisiydi zaten. Dört ay önce yine ozan'nın mekanında tanışmış ve sevgili olmuşlardı.
"tamam merak etme" dedi Beyaz spor ayakkabılarımı giyinip çıktım evden biz İzmir'in güzel bir semtinde oturuz. İkimizde üniversite için geldimiz bu şehirde kalmaya karar vermiştik. Annem ev hanımı babam ise emekli memur şuan Ankara'da yaşıyorlar bende doğma büyüme ankaralıyım aslında.
Her gün Kordon'daki cafeme yürüyerek gitmeyi tercih ediyorum evimiz yakın olduğu için zorlanmıyordum.
Bu Cafe benim hayalimdi Çocukluğumdan beri hep tatlı bir cafem olsun çeşit çeşit tatlılar yapıp satayım istedim ve sonunda hayalimi gerçekleştirdim geçen sene açtım cafemi ve kısa sürede beğenildi.
Yanı garson olarak iki genç ve mutfak bana yardımcı olan bir abla çalışıyordu.
Kapıyı açıp içeri girdim "günaydın patron" dedi masalları silen kerim 18 yaşındaydı ve oldukça çalışkan bir çocuktu.
"günaydın kerim ama bana patron demekten ne zaman vazgeçeceksin" dedim
"patron'um olmadığın zaman" dedi ikimizde güldük içeri geçip eşyalarımı bıraktım daha sonra mutfağa geçtim "günaydın Fatma abla"
"günaydın İncim " dedi hezamanki gibi neşeli tavırlarıyla
"ooo herşeyi hazırlamışsın bana iş kalmamış" dedim
"erken geldim bugün hallettim hemen kahve var içer misin" diye sordu
"içerim valla ellerine sağlık" dedim içeri geri döndüm.
"patron melek gelmedi bir sorun mu var" diye sordu melek diğer garsondu
"hayır annesi rahatsız mış izin istedi bugün serviste ben yardımcı olucam"dedim
....
Saat altı olmuştu Cafe çalışanlara emanet edip eve gelmiş ve hazırlanmaya başlamıştım duşa aşıp çıktım hemen önce saç ve makyajımı yaptım saçlarımı arkuyruğu topladım hafif bir makyaj yaptım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATLICI KIZ +18
RomanceHikaye argo ve cinsell içerik barındırıyor. Yaz dizisi tadında hoş kısa bir hikayedir. Yarışçı: kolay gelsin ben bir porsiyon inci'nin bal dudaklarından alabilir miyim. Tatlıcı kız: tabiki burada mı istersiniz paket mi yapalım.