@yamanalp...
▪️▫️▫️
▫️▪️▫️
▪️▪️▫️
OzanÇ,Cansumm, yelızalp, incidem, 112.,855❤️
9.856 yorum.@yamanalp: heykese çok teşekkür ederim en özeli en sonda...
@ozanç: 🔥
@452: yuh iki günde sevgili yapmış olamasın
@0008: geçmiş olsun kızlar buda elden gitti
@708: hayır ama ya
@0,0: kız kim acaba etiketlememiş bilen var mı
@8808: @incidem kızın hesabı bu Kordon'da cafe'si var
@968: şimdi Allah var güzel kız.
@hakan: tekrar hoş geldin kardeşim...
@İncidem:💛
...
Mekana geleli bir kaç dakika olmuştu bu süreçte yaman'nın bütün arkadaşları ile tanıştım hepsi beni güzel karşılanmıştı bazıları şaşkındı ama nedenini bilmiyordum.
Yaklaşık on onbeş kişilik bir arkadaş grubuydu bazılarının yanlarında kız arkadaşları vardı. Şuan ortamda dönen sohbete dahil olmadan sadece dinliyordum.
Kulağıma değen nefesle irkildim önce sonra onun rahatlatıcı sesini duydum.
"sıkıldım mı" diye sorduğunda başımı ona doğru çevirmemle aramızdaki milimlik mesafeyi farkettim. Yaman'nın bakışları gözlerim ve dudaklarım arasında gidip geliyordu.
Nefesi ise yüzüme vuruyordu. "sıkılmadım" dedim içime kaçan sesimle. Sesim mi gülümsemesine sebep olmuş bilmiyorum ama mümkünmüş gibi daha da yaklaştı ardından kulağıma doğru yaklaştı yanağı yanağıma deyiyordu şuan.
"o zaman dans et benimle tatlıcı kız" dedi ne zaman uzaklaştı ve ayağa kalktı bilmiyorum elimden tutup benide kaldırdı hızla ve piste doğru götürdü.
Kollarımı boynuna sarmamı sağladı ardından kollarını belime sardı alınlarımız birleşti.Müziğin ritmine ayak uyduruyorduk ikimizde...
"titriyorsun" dedi oysa farkında bile değildim
"bunun nedeni kollarımda olman mı" diye sordu bu kez
"bilmiyorum ama"
"ama" diye tekrar etti beni
"hızlı gitmiyor muyuz" dedim beni kendinden uzaklaştıdı etrafımda döndürdü ve göğsünü sırtıma dayadı. Şuan yüzünü görmüyordum ama nefesini hissediyordum.
"hız severim bilirsin" dedi boğuk çıkan sesi ile. "hız benim İnci hız benim adım"
"ya kazaya sebep olursa bu hız" diye sordum
"dört sene önce bir kaza yaptık bak ikimizde buradayız" dedi ne kazasıydı bu ona dönmek istedim ama izin vermedi.
"hatırlamıyorsun gerçi sende haklısın yüzüme bile doğru düzgün bakmamıştın"
"neyden bahsediyorsun" diye sordum
"bizim ilk kazamız olmaz tatlıcı kız sen dört sene öncede çarptın bana hava limanında seninle çarpıştık" dedi gözümün önünde net olmayan görüntüler vardı. Uçaktan inmiştim sınavıma geç kalmamak için koşuşturuyordum.
"o günde güzelliğinle hayran bırakmıştın kendine ama sen bir saniye bile bakmadın yüzüme" dedi burnunu saçlarıma sürttü
"ben o günde kokunla mest olurken sen gitmek için çabalıyordun" diye ekledi.
"Yamann" dedim ismi inler gibi döküldü dudaklarımdan
"hızlı yavaş erken geç umrumda değil inci'm ben seni istiyorum sen nezaman istersen beklerim"....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATLICI KIZ +18
RomanceHikaye argo ve cinsell içerik barındırıyor. Yaz dizisi tadında hoş kısa bir hikayedir. Yarışçı: kolay gelsin ben bir porsiyon inci'nin bal dudaklarından alabilir miyim. Tatlıcı kız: tabiki burada mı istersiniz paket mi yapalım.