Tatlıcı Kız 3

862 31 2
                                    

@incidem...

Cansumm, OzanÇ, yamanalp, 542,895 ve 3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cansumm, OzanÇ, yamanalp, 542,895 ve 3.085❤️
698 yorum.

@incidem: doğum günü partisinden bize kalan...

@Cansumm: 💋💋❤️
↪️@incidem: ❤️💋💋💋

@450:çok güzelsin.

@658: cafe'ye bayıldım herşeyi çok güzel
↪️@incidem: teşekkür ederiz ve yine bekleriz

@ff238: kuzen biran önce Ankara'ya gel yapman gereken tatlılar var
↪️@incidem :  sen İzmir'e gel çok özlediysen.

@141: elbise link lütfen.
↪️@incidem: Ankara'da bir butikten almıştım iki sene oldu hatırlamıyorum.

@085: kız çok güzel lan

@475: sevgilin var mi yoksa talibim

@yamanalp:💛
↪️@incidem: 💛

...

@yamanalp...

.. Kordon,İzmir...

Yelızalp, OzanÇ, buraktr, incidem 21

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yelızalp, OzanÇ, buraktr, incidem 21.865❤️ 12.878 yorum.

@yamanalp: İzmir'i özlemişim.

@yelızalp: bizde seni çok özledik yakışıklım
↪️@yamanalp:bende seni özledim cadı.

@ozanç: hoş geldin kardeşim

@buraktr: şimdi İzmir düşünsün
↪️@yamanalp: 💪

@098: bu adam rallici'ydi

@incidem: 💛
↪️@yamanalp: 💛

@452: asfaltı ağlatan adam

...

Dün tqm dört saat sohbet etmiştik yaman'la hani bir his vardır ya birini yeni tanırsın ama sanki yıllardır tanır gibi gelir sana işte hissettiğim böyle birşeydi.

Sanki onunla yıllardır tanışıyor gibiydik yanında asla sıkılmadım bir dört saat hatta daha fazla bile konuşabilirdim.

Tabi gitmesi gerekmeseydi bir kaç gün içinde yarışı olduğu için çalışmalara başlaması bu yüzdende girmesi gerekti.

Bugün hafta sonu olduğu için cafe'ye gitmemiştim genelde ya cumartesi yada pazar'ı kendime ayırır gitmezdim. Cansu ozan'la buluşmak için çıkmıştı bende evde tek başıma oturuyordum.

Telefonuma gelen bildirimle önümde duran masadan alıp baktığımda yaman'dan mesaj vardı.

Yaman: selam müsait misin..

Ben: selam müsait'im bişey mi oldu.

Yaman: güzel yarım saatte geliyorum hazırlanmaya başlasan iyi olur.

Ben: bir dakika bir dakika ne hazırlanması nereye gidiyoruz ki

Yaman: bizim tayfa dönüşüm şerefine kutlama yapıcaklarmış. Eh beni yalnız bırakmazsın diye düşünüyorum.

Yaman: ne diyorsun

Ben: yarım saatte hazır olurum...

Telefonu bırakıp hemen odama geçtim hızla kıyafet bakmaya başladım. Hava oldukça sıcaktı ve öğle vakti olduğu için spor şık bir şeyler çıkardım. Beyaz crop bluz ve açık mavi Jean çıkarıp giyindim.
beyaz spor ayakkabıları ve siyah küçük çantam ile kombinledim.

Aynanın karşısına geçtiğimde saçlarıma fön çektim ve hafif bir yaz makyajı yaptığımda tamamen hazırdım.

..

Çok beklemeden yaman geldiğine dair mesaj atmıştı anahtarımıda alıp çıktım evden.. Binanın kapısını açtığımda spor arabanın önüne kollarını bağlamış beni bekleyen yaman'nı görmemle öz önceki heyecanım iki katına çıkmıştı.

Üzerine beyaz tişört ve siyah Jean giyinmiş ti ayakkabı olarak benim gibi beyaz spor tercih etmişti. Beni görünce yaslandığın yerden doğruldu.

"çok beklettim mi" diye sordum

"yok ama bekletsende şikayet etmem"

"ileride hatırlatırım bunu yanlız" dediğimde ikimizde gülmüştük.

"o zaman eğlenceye hazır mısın tatlıcı Kız"...

TATLICI KIZ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin