Yarış alanından Ozan'nın mekanı diye çıkmıştık ama yaman'nın isteği üzerine kutlamayı onun evinde yapma kararı almıştık.
Yaklaşık yarım saat önce yaman ile birlikte eve geldik diğerleri hazırlanmak için evlerine giderken bizde ortamı hazırlanmaya gelmiştik. Tabi gelmeden önce benim evime uğrayıp kıyafet almayı unutmadım.
Şuan ben mutfakta atıştırmalık bişeyler hazırlarken yaman ses sistemini ayarlıyordu. Tabi sürekli sitem etmeyide ihmal etmeden neymiş efendim dışından bişeyler söylermisiz bu süreçte bizde vakit geçirirmişiz falan.
"yavrum illa senin o güzel ellerinden çıksın istiyorsan seni cafe'den sipariş verelim" diye bağırdı içeriden
"offf yaman yemin ediyorum daral geldi he bi sal ya yapıyorum işte" dediğimde yanıma gelip arkamdan belime sarıdı çenesini omzuma koydu.
"yavrum yorulma diye diyorum ben"
"yorulmurum kaç kere daha söylemem gerek" dedim bıkkınlıkla
"peki dahada ağzımı açmam sen nasıl dersen" dedi boynumdan öpüp geri çekildi
"çok şükür" dediğimde sırıtmaya başladı.
Tabaklara hazırladıklarımı eline tuyuşturdum "al bakalım şunları masaya koy" dedim
Nereyse hazırdı "yaman içecekler" diye seslendim ona doğru
"hadi unuttum"
"aferin napıcaz şimdi"
"sitenin marketinden sipariş veririm hemen sorun yok sakin"
"iyi ben hazırlanmak için yukarı çıkıyorum sende hallet hemen" dedim ve yukarı çıktığımda hızla hazırlanmaya başladım. Üzerime arkası ip detaylı bir büstiyer altına ise Jeans geçirdiğim siyah stilettolarımı giyinip Aynanın karşısına geçtiğimde saçlarımı dağınık topuz yaptım ve hafif bir makyaj.
"inci'm geleyim mi" diye seslendi yaman
"gel gel" dediğimde içeri girdi baştan aşağı beni süzdü önce son durak gözlerim olduğunda alt dudağını ısırdı "yak anasını satayım yak" diye mırıldandığında duymamış gibi yaptım.
ona doğru gittim kollarımı boynuna doladığımda hiç vakit kaybetmeden kollarını belime sardı.
"ne dedin duyamadımda"
"diyorum ki bu kadar güzel olman suç sayılmalı"
"hımm peki cezam ne olacak" diye sordum cilveli bir şekilde
"çok güzel cezalar var aslında aklımda"
"diyorsun anlatsana biraz nasıl cezalar bunlar"
"yapma yavrum zaten zor tutuyorum kendimi yemin ederim gelecekler falan demem atarım seni şu yatağa" dediğinde gözleri kararmıştı evet desem bir saniye tereddüt etmezdi.
Yaptığım şey benimde yavaştan yavaştan içimde bişeylerin kıpırdanmasına sebep oluyordu ama durmakta istemiyordum.
Kulağına doğru yaklaştım "belkide yapmalısın ben cezama razıyım" dememle sırtımın duvara çarpması bir oldu yaman yanaklarımı avuçlarını arasına aldı ve Dudaklarımız kavuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATLICI KIZ +18
RomansaHikaye argo ve cinsell içerik barındırıyor. Yaz dizisi tadında hoş kısa bir hikayedir. Yarışçı: kolay gelsin ben bir porsiyon inci'nin bal dudaklarından alabilir miyim. Tatlıcı kız: tabiki burada mı istersiniz paket mi yapalım.