რა არის სიყვარული?ეს კითხვა ჯიმინისთვის ერთი წლის წინ რო დაგესვათ გეტყოდათ ის რაც მე და ჯიჰუნს გვაკავშირებსო მაგრამ ახლა პასუხს ვერ გაგცემთ.
ისინი ერთმანეთს ორი წლის წინ შეხვდნენ მას შემდეგ შეყვარებულები არიან,ერთადაც გადავიდნენ საცხოვრებლად.
რამოდენიმე თვეა ჯიმინ ჯიჰუნისადმი გრძნობები უქრება.ამას ორივე გრძნობს რადგან,ალფამ ჯიმინს უკვე მეხუთედ უღალატა.დიახ მას საყვარელი ყავს.ჯიმინმა ეს იცის.იმ დღიდან გაწყვიტა ჯიჰუნთან სექსუალური ურთიერთობა რაც მის ტანზე ზასოსები შეამჩნია.ალფა რამოდენი დღეც არ მოდიოდა სახლში და თუ მოდიოდა ეგრევე წვებოდა.ჯიმინი იჯდა და ტიროდა ამ ყველაფერს კი მხოლოდ თეთეს მის საუკეთესო ომეგა მეგობარს უყვებოდა.
ჯიმინმა გადაწყვიტა ეს ყველაფერი დაესრულებინა აღარ შეეძლო ასე ცხოვრება.ბარგი უკვე ჩალაგებული ჰქონდა და მზად იყო,მარტო ალფასთან დალაპარაკება იყო საჭირო.
*******
ალფა გალეშილი მთვრალი მოვიდა სახლში.ძლივს იდგა ფეხზე.
-პატარავ მო...ვედ...ი
ჯიჰუმი შემთხვევით ტუმბოს დაეჯახა სადაც ჯიმინ საყვარელი ფაიფურის ფიგურა იდო და გადყდა.ეს გიგურა მშობლებმა აჩუქეს სამახსოვროდ.
-ჯიჰუნ....ეს....რა გააკეთე!!გაიწიე დროზეეეეე😠😭
-მაინც არაფრად ვარგოდა ეგ ჯღინკი რათ გინდა.უკეთეს გიყიდი.
-არ მჭირდება შენი არაფერი წადი და შენს ბოზ საყვარელს უყიდე!!
-რა თქვიიი
-რაც გაიგე.დიახ ყველაფერი ვიცი და ვსო მორჩა დავშორდით მე მივდივარ იდიოტოოო
-არსადაც არ წახვალ მოეთრიე აქ.
ალფამ ომეგას ხელი ჩაავლო და ოთახში მიათრევდა.უმცროსი განწირული ხმით ყვიროდა.
-გამიშივიიიიი.....მიშველეთ მიშველეთ.....იდიოტო გამიშვიიი.
-მოკეტე და დაეგდე აქ შე ბოზო.მას ბოზი როგორ უწოდე.აააა ესეიკი ამიტომ იყო ხომ როარა წვებოდი ჩემთან და შენი მოტყვნის საშუალებას არ მაძლევდი.ჰაჰაჰაჰაჰა ეხლა ვნახოთ რასაც გიზამ.
-გამიშვი გთხოვ გამიშვი.
ჯიმინი ტიროდა,კიოდა მაგრამ მიდსი არავის ესმოდა.უფროსმა ჯიმინს ქდოვილები შემოახია მხოლოდ ბოქსერუს ამარა დატოვა და დაკოცვნა დაუწყო.ჯიმინი ეწინააღმდეგებოდა,ყვიროდა,ტიროდა მაგრამ ალფა ამინც არ ჩერრდებოდა.
-გამიშვი გთხოვ გამიშვიიიიი.
-არა!!ისე მოგტყნავ ვერც კი გაივლი ძუკნავ.
ალფამ დაკოცვნა ყელიდან დაუწყო.უწოწნუდა ყველაფერს ძუძუს თავებამდე ჩავიდა.თავებს წელავდა,კვენდა და წუწნუდა.
-აჰჰჰ...აააჰჰჰჰჰ....მტ...კივააააა.....აჰჰჰჰჰ
-იკვნესე მიდი იკვნესე მხოლოდ ჩემს ქვეშ შეგიძლია კვნესა.
ალფა ნელნელა ქვევით ჩაფიოდა.თეძოევს ყკოცნიდა მერე ჯიმინის მარწყვის ტუჩებს დაეწაფა უწოწნუდა კბენდა.ჯიმინი პირს არ აღებდა.უფროსმა ისე უკბინა ჯიმინმა ძლივს შეკავებული კვნესა ამოუშვა ბაგეებიდან.ალფამ დრო იხელთა და ეხნა შეუცურა პირში.დაასრიალე და ენას თან კვენდა.ალფა არც ამით არ დაკმაყოფილებულა ამიტომ ნელნელა ქვევით ჩასვლა დაიწყო თან კოცნილა.პრეზერვატივის(ეს სიტყვა ძლივს გავიხსენე.მგონი სწორად დავწერე)ძებნა დაიწყო შარვლის ჯიბეში.იპოვა შარვლის გახსნა დაიწყო.ჯიმინმა დრო იხელთა და გამოუძვრა ალფას ქვეშიდან.მირბოდა თან ტუროდა.კიბეებზე ძლივს ჩავიდა.ალფა მისდევდა თან უყვიროდა.ჯიმინმა პალტოს ხელი დაავლო და გაიქცა.გარეთ გავარდა.გვერდითა სახლიდან ჯონგკუკი გამოვიდა.
*****
10 წლის წინ.
ჯიმინი და ჯონგკუკი საუკეთესო მეგობრები იყვნენ.ჯიმინი 14 წლის იყო მაშინ ბლიკადორებს იყენებდა რათა მისი სურნელი არცერთ ალფას არ შეეეგეძნო.ჯიმინი მის სურნელს საგულდაგულოდ მალავდა მიდი გასინჯვის საშუალებას ჯონგკუკსაც კი არ აძლევდა.ჯიმინი ერთ ღამეს ჯონგკუკთან დარჩა.ძილის წინ ბლოკადორების მიღება დაავიწყდა ამიტომ მისმა ირკანიზმა მისი მარწვის სურნელის გამოყოფა დაიწყო.ჯონგკუკმა იგრძნო მისი სურნელი თავბრუ დაეხვა.თვალები გაუბრწყინდა,აუდგა.ჯიმინი გამოაღვიძა.შენჯღრევა დაუწყო.თავს ძლივს იკავებდა.
-მინიიიი....გაიღვიძე....მინიიიიიი
-მინიიიიიიიიიი......
-ხო ხო რაიკო ქუქი???
-მინი შენი სუნი მაგიჟებს.
-რაააა???ეს...ეს რანაირად მე ხომ......
-ბლიკადორებსი მიღება დაგავიწყდა???
-ხოოოოო.......ეხლა რა ვქნაააა ქუქიიი
-დაწყნარდი,დამშვიდნიდი...ისე...პირიქით მე უნდა მავიდდებოდე...😈
-ქუქიიიი.....ეხლა რა ვქნააა.....რააა აგიდგაააა
-ხოოო.....ისეთი მარწვის სუნი გაქვს-ქუქუიმ თავი შეანჯღრია და ოთახიდან გავიდა.მამიკოს ბლოკადორი გამოართვა და ჯიმინს მიუტანა.
-მინიიი გამომართვი და დალიე...დროზე თორე თქვა ვეღარ ვიკავებ.
-მომეციიი
ომეგამ ბლოკადორები დალია და მისმა სურნელმა ნელნელა გაქრივა დაიწყო თვითონ კი ქუქის მკლავებში ჩაეძინა.
ალფას ომედა ბავშვობიდან მოსწონდა მათ შორეუს განსხვავება მხოლოდ სამი წელი იყო მაგრამ ერთმანეთს მაინც უგებდნენ.ერთმანეს ბავშვობიდან იცდნობდნენ თავიანთი მამიკოების წყალობით.
ალფა ლამაზი შესახედაობის იყო ყველა იმაგას იზიდავდა,იქი დომინანტი იყო ამიტომ მასზე ყვეკა ოცნებობდა სკოლაში.მას კი მხოლოდ ჯიმინი ანაღვლებდა.მხოლოდ ის უნდოდა.
ამ ამბიდან ერთი კვირის თავზე ქუქიმ გაიგო რომ მისი პატარა მინი საზღვარგარეთ მიყავდათ.მათ დაშორება არ უნდოდათ მაგარამ იძულებულები ყვნენ ამას შეგუებოდნენ.ქუქიმ იმ შემთხვევის მერე გაიგო რომ ჯიმინი მისი საკუთარი იმეგა იყო.ამის თქმა მისთვის ვერც მოასწრო ისე დააშორეს ერთმანეთს.ამის მერე ისინი ერთმანეთს არ შეხვედიან.
________________________________
არვიცი როგორი გამოვიდა.იმედია ვინემე წაიკითხავს.იმედია მოგეწონებათ💗💗💗
YOU ARE READING
forever ♾ (completed✅)
Random🔞🔞jimin and jungkook omega version ჯიმინი-ომეგა ჯონკუკი-ალფა