მეორე დღეს სახლების სანახავად წავიდნენ.ზუტად ისეთი სახლები იყო როგორიც უნდოდათ.ჯერ ჯიგუკის სახლში შევიდნენ.
-გუუ აი აქ რო ჩვენი პატარა ირბენს და იკისკისებს.ნეტა როდის დადგება ეგ დრო.
ეს თქვა ომეგამ და თავი ჯონგუკს მხარზე დაადო და ხელები შემოხვია.
-ჩვენი პატარა არა მინი პატარები ერთზე გაჩერებას არ ვაპირებ.
თვალი ჩაუკრა ომეგას,ხელები წელზე შემოხვია და შუბლზე აკოცა.
-აბა რა გადაწყვიტეთ.იყიდით სახლშ?(მაკლერი თუ ვინცხა რაა)
-კი ვიყიდით.ხვალვე დავიწყებთ ბარგის გადმოტანას
-კარგით ბატონო ჯეონ.ორივე წყვილის სახლი ერთმანეთის მოპირდაპირედ იყო საერთო ეზოთი.საბუთები გააფორმეს და სახლში წავიდნენ.თეჰიონს გზაში ცოტათი მუხელი სტკიოდა.ჯიმინი ინტერესით ადევნებდა თვალს.სახლში მალევე მივიდნენ.ივახშმეს და ტელევიზორს ჩაუჯდნენ.უცებ თეჰიონი წამოხტა და აბაზანაში გაიქცა.ჯიმინი მიხვდა საქმე რაშიც უყო ამიტომ მის ოთახში ავიდა და ჩანთიდან ორსულობის ტესტი ამოიღო.
-ჯიმინ რა ხდება(ჰ)
-არაფერი მანდ იყავი და რო დაგიძახებ მოდი(ჯ)
ჯიმინი თეჰიონთან საჭირო ოთახში შევიდა.შუბლიდან თმა გადაუწუ და ზურგზე ფერება დაუწყო.
-მიდი თეჰი ამოუშვი.
თეჰიონი მორჩა ღებინებას.ჯიმინმა სახე ჩამოვანა და ტესტი მისცა.
-მინი ეს რათ მინდა?
-თეთე მგონია რომ ორსულად ხარ.ამიტომ ეს ტესტი გაიკეთე.
-კარგი.
ჯიმინი საჭირო ოთახიდან გავიდა.ალფები დაინახა რომლებიც მათკენ მიდიოდნენ.
-ჯიმინი რა ხდება?თეჰიონი კარგად არის?(ჰ)
-კი ჰობი კარგად არის.იმაზე კარგდა ვიდრე შე წარმოგიდგენია.
ეს უთხრა და თავის ალფას ჩაეხუტა.
10 წუთში თეჰიონმა კარები გააღო.სამივე კარებთან იდგა.ომეგას ხელში ტესტუ ეჭირა და გაკვირვებული უყურებდა.თავი ზევით არც აუხედავს.
-ჯიმინ მგონი მართალი იყავი.(თ)
და უცებ ჰობის დაეჯახა.
-თეჰი რაში იყო ჯიმინი მართალი?(ჰ)
-ჰობი მე...მე ორსულად ვარ.(თ)
ალფამ თავისი ომეგა უცებ ხელში აიყვანა და დაატრიალა.ერთად იცინოდნენ სიხარულისგან.მალე გაიაზრა რომ ორსულს უნდა მოუფრთხილდეს ამიტომ მდივნისკენ გააქანა და იქ დააწვინა.ბალიში ამოუდო და ადიელა გადააფარა.
-ჰობი ორსულად ვარ ავად კიარა(თ)
ჯიმინი და ჯონგუკი კი სიცილს ვერ უკავებდნენ ამ სანახაობის შემხედვარე.~
მეორე დღეს უკვე ახალ სახლში გადაჰქონდათ ნივთები.ჯიმინი და თეჰიონი ბრძანებებს გასცემდნენ რა სად უნდა დაედოთ.ალფები კი ამათ შემხედვარე სიცილს ძლივს იკავებდნენ.ამათ სიცილს ომეგები რო იგებდნენ რაც ხელში მოხვდებოდათ ესვროდნენ.ომეგების ბრძანებები მუშებმა შეასრულეს.ალფებმა კი მათ გამხლეიბაშიც გადაუხადეს დამატებითი ფული. ,,მადლობა რომ მათ გაუძელითო"
მთელი დღე ჯონგუკი კიმინს მინიშნებებს აძლევდა.პაემანზე უნდა წაეყვანა.მაგრამ სად არ ეუბნებოდა.~
ჯიმინი დილიდანვე ემზადებოდა პაემნოსთვის.მერვიულად დაიარებოდ ააქეთ იქით რაზეც ალფას ეცინებოდა.ომეგამ ალფა სამსახურში გააცილა.თვითონ კი სახლის დალაგება დაიწყო.შემდეგ მოემზადა და ალფას დაუწყო ლოდინი.ჯონგუკი 6ზე სახლში იყო თვითონაც მოემზადა და ჯიმინი პარმანზე წაიყვანა.მალევე მივიდნენ დანიშნულების ადგილას მაგრამ ჯიმინს თვალზე სახვევი ქონდ აკრული ვერაფერი რო ვერ დაენახა.
-გუუ მოვედით
-კი პატარავ მოვედით
ალფა მანქნიდან გადმოვიდა ომეგას კარები გაუღი და ხელში აიყვანა.მალე ძირს დასვა.
-პატარავ როცა გეტყვი თვალები მაშინ გააცილე კერგი?
-კარგი
სახვევი მოხსნა.
-გაახილე-გუუუ ეს...ეს
ჯიმინმა ტირილი დაუწყო.ალფა კი გაკვირვებული უყურებდა
-პატარავ არ მოგეწონა?რატო ტირიხარ?
ეკითხევოდა ალფა და თან ცრემლებს წმებდა
-მე..მე უბრალოდ ძალიან ბედნიერი ვარ.
ალფამ ომეგა გულში ჩაიკრა.
ხელი ჯიბეში ჩაიყო და დაიჩოქა....❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎
გამარჯობა ჩემო გარყვნილო საზოგადოებავ ესეც ახალი თავი.ბოდიშით რიმ ასე ძალიან გიგვიანებთ💗
ESTÁS LEYENDO
forever ♾ (completed✅)
De Todo🔞🔞jimin and jungkook omega version ჯიმინი-ომეგა ჯონკუკი-ალფა