I know who are you

193 18 2
                                    

ალფას თამით ტელეფონის ზარის ხმა აღვიძებს.ტელეფონს ზლოზინით იღებს.ზედ იუნგი აწერია მოსი ზარი არ გაკვირვებია რადგან იუნგის ასეთ დროს ჩვოულებრივად შეუძლია დარეკოს რადგან მერე ეძინება და სათქმელი აბიწყდება.
-გისმენ იუნგი
-ჯონგუკ ხელჩასაჭიდი ვიპოვე
-რა იპოვე
-რა არა ვინ
-კაი ვინ იპოვე🙄
-ვინ და ამ მინ ჯონსუკს ადრე მდივანი ყავდა.უბრალო მდივანი არ იყო მისი მრჩეველი,მარჯვენა ხელი მოკლედ ყველაფერი.ყველგან დაყავდა და სულ ერთად იყვნენ.ალფა იყო ომეგა არ ყოფილა.მაგრამ ამ ალფას შვილი ყავდა.ომეგა რომელიც ამ ჯონსუკთან ძალიან დაახლოვდა.მაგრამ ერთ დღეს გაქრა.მამამისი ვიპოვე და მოსამართ ჩაგიგდებ.
-კარგი
იუნგის გაუთიშა.მალე მისამართიც მისწერა იუნგიმ.მართალია შუა თამე იყო მაგრამ ეს კაცი მართლაც რომ შორს ცხოვრობდა.ამიტომ მოემზადა და მისკენ დაიძრა თავისივე მანქნით.გზაში ჯიმინზე ფიქრობდა.მის დათუნიაზე და მის ანგელოზზე რომელიც მათი სიყვარულის მაყოფია.
-დათუანიავ აუცილებლად დაგიბრუნებ და ყველას დავაჯერებ რომ არ ვიყუებოდი და შენთბის არ მიღალატია.უკვე მზე იყო ამოსული როდესაც ჯეონი იმ კაცის სახლს მიადგა.სახლთან მივიდა და კარებზე დააკაკუნა.სახლი გარეთად კარგად იყო მობლილი ისევე როგორც ეზო.კარები მალევე შუახნის ალფამ გააღო.
-გამარჯობათ
-გამარჯობა
-რამე გმებავთ?
-დიახ რამოდენიმე კითხვა მაქვს თქვენთან რომლებიც მინ ჯონსუკს უკავშირდება.
კაცი გაშრა მისი სახელის გაგებისას.მაგრამ ცდილობდა არ შეემჩნია.მარა გუკს რას გამოაპარებდა😏
-შეიძლება შემოვიდე?
-დიახ მობრძანდით
ალფამ გუკი სახლში შეიპატიჟა და მისაღებში მდივანზე დასვა.
-რას დალევთ?
-ყავა თუ შეიძლება
მალე კაცმა ყავა მოიტანა და გუკს ინტერესიანი სახით შეხედა
-რაღაცების მოდებ მოდებას არ დავიწყებ და პირდაპირ გკითხავთ.მანამდე კი ჩემს ისტორიას მოგიყვებით და მერე განსაზღვრეთ მიპასუხებთ თუ არა კითხვებზე.
-კარგი შვილო გისმენ
გუკმა მისი და ჯიმინის ისტორია მოუყვა.მინ ჯონსუკმა რაც გააკეთა ისიც.კაცს არ გაკვირვებია
-როგორც ვიცი მას შვილი ყავს ხომ ასეა?
-კი ყავს ომეგა გოგონა
-და ეს ბავშვი ვისი შვილია ანუ ვინ გააჩინა
-....ჩემმა შვილმა ისინი ჭეშმარიტები აღმოჩდნენ.ერთმანეთი უზომოდ შეიყვარდათ.მალე ჩემი შვილი დაორსულდა.ორსულობა კარგად მოდიოდა მანმა სანამ ერთ ერთი მათი შეხვედრის ფროს ჩემს შვილს ტყვია არ მოხვდა გულლში.ის გადარჩებოდა რო არა ბავშვი.ბავშვმა ენერგია ბრძოლის ენერგია წაართვა და ის გარდაიცვალა.მინ ჯონსუკი კი ამ ყველაფერს ბავშვ აბრალებდა მოს შვილად არც თვლიდა
-ანუ ამიტომ გამოყენა ის ჩემთან
-სავარაუდოდ
-არსებობს ვიდეო როგორც გითხარით მაგრამ ამ ვიდეოს გაფულტვრისთბის ესე რომ ვთქვათ გვჭირდება 8 ციფტი ან ასო.შემდეგ კი გარკვევა სიმართლე.შეიძლება თქვენი შვილოს დაბადების თარიღი იყოს ან მოსო გარდაცვალების.
-არამგონია.ვფიქრობ დღე როდესაც ისინი პირველად შეხვდნენ.რადგან მოსთვის ეს დღე ყოველთვის მნიშვნელოვანი იყო.
-და რა დღე იყო ეს ხომარ გახსოვთ?
-12.05.2001 წელი
-ძალიან დიდი მადლობა დახმარებისთვის
-არაფრის შვილო თქვენ მაინც იყავით ბედნიერები.
გუკი მანქანაში ჩაჯდა.იუნგის დაურეკა რათა მასთან ოფისში მისულიყო.
რამოდენიმე საათში გუკი,იუნგი და ჰობი ერთ ოთახში იყვნენ და პატარა ეკრანს იყვნენ მიჩერებულები.მალე გრაფა გამოვნდა.გუკმა ორივეს გადახედა ამოიხვმეშა და იუნგის რიცხვები უკარნახა.იუნგიმ ჩაწერა რიცხვები და ვიდეოში ნაწყვეტები პატარა კუბიკებად დაიშალნენ და მონაკვეთებმა გაქრობა დაიწყეს.მალე კი გაჩნდა ვიდეო სადაც მინა მისი მდივანი გუკს მიათრებდა ოთახში და საწოლზე დააწვინა ტანსაცმელი გახადა.გუკის ხელები აიღო და თავის ტანზე დაასრუალებდა.მას ბოქსერი გახადა.გუკის პენისი მოსი სხეულით დაფარა და ისე დაიწყო მოძრაობა თითქოსდა მის პენისზე იჯდა.
სამივე გაკვირვებული იყურებოდა
-ისე თუ არ იყო მომზადებული ვერც დაკდებოდა(ჰ)
-ჰოსოკ მაგის დროა?(ჯ)
-ხო კარჰით რა იყო(ჰ)
-ესეც ასე ახლა შეგიძლია ყველა დაარწმუნო რომ ჯიმინისთვის არ გიღალატია(ი)
-ნამდვილად ეხლავე გავფრინდები მასთან(ჯ)
გუკიმ თავისი თვითმფრინავი გაამზადებინა და ჯიმინთან გაფრინდა.რამოდენიმე საათში კი უკვე იქ იყო ჩაფრენილი.ეგრევე ჯიმინთან მივიდა სახლში.კარებზე დააზარუნა და კარები ჯიმინმა გააღო.
თავიდან გაშეშებული სახე მიიღო.
-გუკი
-დათუნიავ მე ეს შევძელი.ეს უხრა ხმამაღლა და ხელში აიყვანა და დაატრიალა ამაზე კი სხვები გამოცვიბდნენ.
-ვიცოდი გუ რო ჩემთვის არ გიღალატია ხო მითხარი რო შეთბსი ყოველთვის დამეჯერებინა

flashback
-დათუნიავ ხო იცი რომ ამას არ გავაკეთებდი არა.ხო იცი რომ ყველაზე და ყველაფერზე მეტად მიყვარხარ.შენც და ჩვენი პატარაც ყველაზე ძვირფასები ხართ ჩეთვის რადაც არ უნდა დამიჯდეს ყველას დავაჯერებ რომ მე შენთვის არ მიღალატია დათუნიავ......(😏)(ეს ყველაფერი მეათე თავში უთხრა თუ არ გახსოვთ)
ჯიმინი უცებ გადმობრუნდა.გუკს გაუკვირდა.ალფა სმიუახლოვდა მისი სახე ხელებში მოაქცია და უთხრა
-გუ შენ ხო მითხარი რო შენი ყოველთვის მჯეროდეს და არასდროს არ მიღალატებ ხოდა მეც მჯერა შენი.ვიცი რომ ამას არ გააკეთებდი.
გუკს გაეღიმა და მისი ომეგა გულში ჩაიკრა.შეთანხმდენ რო ყველას დააჯერებდნენ იმას რომ  ჯიმინმა ეს ყველაფერი დაიჯერა.

flashback end
-ვიცი პატარავ და მადლობა.
ყველა გაკვირვებული იყურებოდა.
-რა თქვენ გეგონათ ამ ყველაფერს დავიჯერებდი და მას მოღალატის აბრად ავაკრავდი?
-აბა ის ცრემლები?მასზე რო იყავი გაბრაზებული?(თ)
-ეჰ თქვენ კიდე კარგად არ მიცნობთ(ჯ)ჩაიცინა და ისე უთხრა ყველას გუკს მიუბრუნდა და კოცნაში ჩაითრია.
-ჰობი არ ჩამოსულა?
-მალე მოვა(ჯ)

❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎❣︎
აბა რა გეგონათ უღალატა?აღიარეთ ეხლა რამდენმა აგინეთ?აბა როგორ მოგეწონათ?ვეცდები უფრო ცშირად დავდო ახალი თავები💛ამ სამი დღის განმავლობაში გაგახარებთ და ახალ თავებს დაგიწერთ.

forever ♾ (completed✅)Where stories live. Discover now