meet after 10 year

488 25 0
                                    

ომეგა გამოვარდა სახლიდან.აქეთ-იქით იყურებოდა,ძლივს სუნთქავდა არ იცოდა სად წასულიყო.ესმის ჯიჰუნის განწირული ყვირი,რო დროზე დაბრუნდეს თორე მოკლავს.ომეგამ არ იცოდა საით წასული და გაუაზრებლად მარჯვნივ შეუხვია მირბოდა გამწარებული.ზუსტად ამ დროს მეორე სახლიდან ჯონგკუკი გამოვიდა.
ნაცნობი სუნი იგრძნო მისი საყვარელი,მონატრებული მინის სუნი.დაბნეული იყურებოდა როდესაც მინი დაეჯახა.ომეგას თავი გუკის მკერდზე ედო,თან ტიროდა.
-ბოდიშით...
-არაუშა....
მინიმ ამ დროს თავი ასწია ალფის მკერდიდან.ცხვირი უბზუოდა,მაგარამ სასიამოვნოდ.ახედა თავისი მოციმციმე,ნამტირალები თავლებით.
-მინიიიიიიი....აქ რას აკეთებ?თან ასე ჩაცმული???
ალფამ ახედ-ჩახედა და მკაცრად უთხრა ეს ყოველივე.
-გუკი....მეე...მიშველე.-უთხრა ომეგამ ნამტირალები თვალებით
მინმა.ალფამ კი მოსაცმელი გაიხადა და მოაფარა.გულში ჩაიხუტა მონატრებული ომეგა.მიხვდა რო კითვების დასმის ადგილი არ იყო.
-ჯონგუკ გთხოვ წამიყ....
ამდროს ჯიჰუნი გამოვარდა თან ფეხსაცმელს იცმევდა და მინისკენ მირბოდა.ხელი ჩაავლო და ჯონგკუკს მკლავებიდა გამოტაცა.
-ხელი გაუშვი ჩემს ომეგას იდიოტო.
უთხრა ჯიჰუნმა(იდიოტი ის კიარა შენ ხარ ეხლა დავწერდი რაღაცას მარა დედაჩემი დადის აქეთ იქეთ და დაინახავს🤣😉)
-შენ შიგ ხოარ გაქვს.მთვარლი ხარ არ მინდა დაგარტყა გაეთრიე და ჩემს ომეგას ხელო უშვი.ნაბიჭვარო.*ვაიმეეე ეხლა მეე...ჩემი ომეგა ვთქვიიიი*
ჯიმინი შეშინებული,ნამტირალები თან დაბნეული უყურებდა ორივეს.
-გუკი მე...შენი....ომეგა..
-შენ ჩემი ხარ და მეტი არავისი.ჩემი კახპა იყავი ხარ და იქნები სანამ მე მომესურვება.
ამის გაგონებაზე გუკმა ჯიმინი გამოგლიჯა იმ იდიოტკას და სახეში გლიჯა.ჯოჰუნი შებარბაცდა.ღობეს დაეკიდა მაგარამ მაინც დავარდა ტრაკით.უცებ წამოდგა და ჯონგუკისაკენ გემართა  დასარტყამად მარა დაასწრეს,გუკმა კიდევ გლიჯა მერე მუცელშუ ამოარტყა,ჩაიმუცლა და იმ იდიოტს ყურში უთხრა
-ჩემს ომეგას ეგრე დაელაპარაკები კიდევ და უარესს მიიღებ.მასთან ახლოს გაკარებული არ დაგინახო.ეხლა გააჯვი და წადი დაიბანე ყარხარ.
ადგა ჯიმინს მიუბრუნდა შუბლზე აკოცა ხელში აიყვანა.ჯიმინი გაკვირვებული უყურებდა გუკს თუ როგორ გაზრდილა და გასიმპატიურებულა.*მე თუ მისი ომეგა ვარ ესეიგი მან ეს იცოდა და არაფერი არ მითხრა და ასე უბრალოდ გამიშვა საზღვარგარეთ*ჯიმინმა დამწუხრებული სახე მიიღო მაგარამ მერე ისევ გამოუკეთდა რადგან რაც მთავარია ისევ ერთად არიან.ჯიმინს მისი ხელები ალფას კისერზე ქონდა შემოხვეული თავი მკრედზე დაედო და იღიმოდა.
-მინი ასე რატო იღიმები??ასე არავის არ გაუღიმო  ჩემს გარ...
მინიმ საჩვენებელი თითი მის ალფას ტუჩებზე მიადო და უთხრა
-ჩშშშშ....მომენატრე გუკი
და თავი ისევ ისე დადო.
-მეც მომენატრე მინი.ძალიან მომენატრე.
უფროსმა ომეგა მანქანაში ჩასვა,ღვედი შეუკრა და შუბლზე აკოცა თვითონ კი მძღოლის სკამზე მოთავსდა და მანქანა დაძრა.
ალფამ მის ომაგას გახედა და უთხრა
-ის იდიოტი ვინ იყო??ან მასთან რა გესაქმებოდა?
წარბის აწევით და მკაცრი ტონით კითხრა უფროსმა.
-ახლა მაგაზე ლაპარაკი არ მინდა.უბრალოდ დასვენება და ძილი მინდა.მერე მოგიყვები.
უთხრა უმცროსმა და საყვარელი,დაღლილი სახით გახედა.
-მაინც მომიყვები იცოდე.მიდი დაიძინე და რო მივალთ გააგღვიძებ.
უთხრა ალფამ თან შუბლზე აკოცა.
-ისე სად მივდივართ?
-ჩემთან სახლში?
-მარტო გადახვედი საცხოვრებლად?
-ხო დიდი ხანია მარტო ვცხოვრობ.
-ააააა.კაი მაშინ მე დავიძინებ.
-კაი.

forever ♾ (completed✅)Where stories live. Discover now