როგორც ჩანს ფარდის გადაწევა დამავიწყდა.მზე პირდაპირ თვალებში მანათებდა.თავი ბალისში ჩავრგე,ჯიმინი მოვიხუტე.და ძილი გავაგრძელე.
ჯიმინის pov:
მაღვიძარამ დარეკა.ფარდა ნახევრად იყო გადმოწეული.მაღვიძარა ძლივს გამოვრთე რადგან ჯონგუკს ვყავდი მიკრული.ისე ტკბილად ეძინა გაღვიძება არ მინდოდა.ძლივს დავუსხლტი ხელებიდან ისე რო არ გამეღვიძებინა,სააბაზანოში შევედი მოვწესრიგდი და ფარდა გადავწიე,შემდგომ კი ქუქს მივუბრუნი რო გამეღვიძებინა-გუგი გაიღვიძე...
-გაიღვიძეეე
-მჰჰჰჰ....მღვიძავს ხოო.
-ძლივს გაიღვიძე.მიდი მოწესრიგდი და ვჭამოთ ძალიან მშია.
ჯონგკუკის pov:
დილით ჯიმინი მაღვიძებს.ასე ტკბილად და გემრიელად დიდი ხანია არ მიძინია.თვალები რო გავახილე ვხედავ ჯიმინს რომელსაც ჩემი საროჩკა ჩაუცვია.ბარძაყებს ძლივს უფარავს,ისეთი სექსუალურია სადაცაა გავგიჟდები თან მისი მარწყვის,თაფლის ტკბილი სურნელი ისეთი სასიამოვნოა.
-პატარავ გირჩევნია რამე სხვა ჩაიცვა თორე თავს ვერ შევიკავებ.-ეშმაკურად ვუთხარი მინის
-მერე ვინ გითხრა შეიკავეო-ეს რო მითხრა გამიკვირდა თვალები დავჭყიტე,გამიშტერდა და ისე ვუყურებდი მერე ეშმაკურად ჩავიცინე და მასთან მისვლას რო ვაპირებდი ხელიდან დამისხლტა თან იცინოდა მისი სასიამოვნო სიცილით თავლებს რო უფარავს ის და ოთახიდან გაიქცა.
-ჯიმინააა...ასე რატო მაწამებ-ამოვიოხრე და მეც ავდექი.მისი სხეული ისეთი ლამაზია.მისი ღიმილი როგორ მომნატრებია თურმე.შედარებით დიდი შორტი ამოვიცვი ზევით არაფერი არ მეცვა თან მინისთვის მაიკაც გავიყოლე თორე თავს მართლა ვერ შევიკავებდი და იქვე გავჟიმავდი.
ESTÁS LEYENDO
forever ♾ (completed✅)
De Todo🔞🔞jimin and jungkook omega version ჯიმინი-ომეგა ჯონკუკი-ალფა