together💗

336 18 2
                                    

1 თვის შემდეგ.მიმოხილვა:
ჯიგუკი ერთად ცხოვრობენ ყველაფერი კარგად მიდის.როდემდე გასტანს ეს ბედნიერება საინტერესოა😈.ჰოსოკმა გაბედა და თეთეს სიყვარულში გამოუტყდა.რათქმაუნდა ისიც დათანხმდა.ერთად არიან.ოთხივე ერთად ხშირად იკრიბებიან.
••••••••
დღეს თეჰი და ჰობი უნდა ესტუმრონ ჯიმინს და ჯონგუკს ფილმის საღამო აქვთ.თითქმის ყოველ შაბათკვირას.
ჯიმინი სამზარეულოში ფუსფუსებს ხოლო მისი ალფა ალაგებს ბალიშებს კომფორტულად აწყობს.კარზე ზარია.
-გუუუ მიდი რა გაააღეე
-რა ვერ დაიმახსოვრეს რო პირდაპირ უნდა შემოვიდნენ?
-იმის მერე აღარ აპირებენ ეგრე შემოსვლას.

flashback
ჯიმინი ჯონგუკის კალთაში იჯდა.ერთმანეთუს პირებში დასრუალოვდბენ ენით.ჯიმინი კი კვნესოდა რა ალფას უფრო აგჟებდა.ამ ყველაფერს ვინ ჩაშლიდა თუ არა ჰობი და თეთე.გუკი*ჰოსოკ ჩემი ხელით მოგკლავდი ეხლა ჯიმინი როარ მეჯდეს კალთაში ყველფერში როგორ უნდა ჩამიჯვა*(აქ ფიქრობა)
End of flashback

-ეგეც მართალია დათუნიავ.
ჯონმა კარები გააღო.ერთმანეთს გადაეხვივნენ და შეგნით შევიდნენ
-მინი სად არის?(თე)
-სამზარეულოშია რაღაცეებს ამზადებს(ჯო)
თეჰი მინის შეუერთდა და ერთად გაამზადეს პოპკორნი და სხვადასხვა სასუსნაოები.ალფები კი ხვალინდელ თათბირს განიხილავენ.
-გუუუუუუუუ
-გუუუუუუუუ
მინი მის ალფას ეძახის დასახმარებლად.სამზარეულოდან გადის და ხედავს ორ ალფას რომლებიც გართულები არიან სამსახურზე ლაპარაკში.
-ჯონ ჯონგუკ!!
ჯონი გაშრა მიხვდა რომ დაენძრა როდესაც მინი ასე მიმართავს.
-ჯონ ჰოსოკ!!
მეორე ჯონიც უფრო გაშეშდა და მის გვერდით მჯდომს გადაჩურჩულა
-დაგვენძრა
-თან ძაააან
-რამდენჯერ გითხარი რომ სახლში განსაკუთრებით მაშინ როდესაც ფილმის საღამოა ან ერთად ვიკრიბებით არანაირი სამსახურზე ლაპარაკები!!(მინი)
-ბოდიში ეს უკანასკნელი იყო.ბოდიში დათუნიავ.
ალფებმა ამ დიალოგს ძლივს თავი დააღწიეს.ომეგებს დაეხმარნენ სავსე ჯამების განოტანაში.ფილმი ჩართეს.ესები რას დააცნიან ადამიანს ხოდა ომეგები აწიეს ამ სიტყვის სრული მნიშვნელობით კალთაში ჩაისვეს.თან თავები მათ ყელში ჩარგეს.ცოტახანში ტელეფობმა რეკვა დაიწყო.თეჰისი იყო უპასუხა და ტელეფონზე ლაპარაკის შემდეგ პირი ღია დარჩა.
-რა მოხდა?იკითხეს ერთდროულად
-რადა სახლის პატრონმა დამირეკა და მითხრა რო სახლი ორ დღეში უნდა დავცალო რადგან თვითონ გადმოდის საცხოვრებლად.ეხლა რა უნდა ვქნა.
-რადა ჩემთან გადმოხვალ საცხოვრებლად.უარია არ მიიღება არც გაიაზრო ეგ(ჰოსი)
-მადლობა.ეს უთხრა ჰოსოკს და მის ტუჩებს წამიერად შეეხო.
-ისე ახალი სახლში ჩვენც გადასასვლელები ვართ.ისე ძმაო შენ და თეჰიონიც უნდა გადახვიდეთ.სახლი შორს გაქვთ(გუკი)
-ახალს სახლში გადასვლა რაში გვინდა გუუუ??(მინი)
-დათუნიავ როდის გავფართოვდებით კაციშვილმა არ იცის ამიტომ საჭირო კომფორტულ სახლში გადასვლა.
ჯიმინი მიხვდა რასაც გუკი ამბობდა და გაწითლდა
-მართალი ხარ ჯობია მალევე დავიწყოთ ახალი სახლების შერჩევა(ჰობი)
-ხვალ შეხვედრაზე წავიდეთ ყველაფერი მოვაგვაროთ და შემდეგ დავიწყოთ ძებნა(გუკი)
-გუუუუუ
-ხო დათუნიავ
-მეძინება
-ჰოსიი წამო დავწვეთ რაა დავიძინოთ
-კაი პატარავ.
ერთმანეთს ძილინებისა უსურვეს(.ჰობი და თეთე მათთან დარჩნენ)და დასაძინებლად წავიდნენ.

forever ♾ (completed✅)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant