leave

202 19 5
                                    

(გ)-გუკი
(ჯ)-ჯიმინი
(თ)-თეჰიონი
(ჰ)-ჰოსოკი
•••••••••••••••••
აუქციონზო როგორც ალფები ფიქრობდენნ ისე მოხდა.მათ გაიმარჯვეს.ყველა შურით და ბოღმით გავსებული თავლებით უყურებდნენ.ბიჭები შედეგით დიდად არ ამაყობენ იციან რა ფასადაც ეს ყველაფერი უჯდებათ.
მანქანაში ჩაჯდნენ და გუკის სახლისკენ წავიდნენ.სახლში ორივე ომეგა იყო.უსაფრთხოებისთვის ჯობდა ერთად ყოფილიყვნენ.

სახლში
-ყველასთვის ასე აჯობებს.განსაკუთრებით თქვენი უსაფრთხოებისთვის(გ)
-და რამდენი ხნით მოგბიწევს წასვლა(ჯ)
-ორი სამი თვით თუ უფრო მეტით არა(ჰ)
-ამდენიხანი უთქვენოდ?(თ)
-ყველასთვის ასე აჰობებს.რაც უფრო ახლოს გვეყოლებით მით უარესი იქნება.მინის ორსულობაზე ჯერ არ იციან.აქ ექიმთან არც მივალთ.რო ჩაფრინფებით რამოდენიმე დღეში ჩვენც ჩამოვალთ და მაშინ წავალთ ექიმთან(გ)
-გუუ ორსულობა ალფის გარეშე ეს ხომ....
ჯიმინს ტირილი აუვარდა.მისმა ალფამ ომეგა კალთაში ჩაიხუტა და ზურგზე წრეებზ უხატავდა რათა დაემშვიდებინა.შემდგომ თავი ააწევინა.მისი სახე ხელებში მოიქცია.
-დათუნიავ ვიცი რო არშეიძლება და ეს სახიფათოა მაგრამ აქ უფრო სახიფათო და საშიში იქნება ორივესთვის.აქ სულ ვერ დაგიცავთ შენ და პატარას.
ეს უთხრა და შუბლზე აკოცა.მინიმ კი თქვი დაუქნია და ცხვირი ისევ ალფას ყელში ჩარგო.
-დღეს ღამე წახვალთ(ჰ)
-ვერავინ ვერ გაიგებს როგორ და რანაირად.უბრალოდ წახვალთ.სახლიდან ხაირად ვერ გახვალთ უსაფრთხოების გამო.ეზოში მარტო რომელიც დახურული იქნება და გარედან ვეტავინ ვერ დაიგინახავთ.გარედან ეზო ყველას ცარიელი ეგონება მარა თქვენ ჩვოულებრივად ივლით ეზოში.დღეს ყველაფერი ჩაალაგეთ რაც დაგჭირდებათ.ბარგის რაოდენობა შეზღუდული არ გაქვთ(გ)
-გუუ შეიძლება შენი ტანსაცმელებიც წავიღო?(ჯ)
-რათქმაუნდ ამინი.მე რო ჩამოვალ მეც დამჭირდება(გ)

ერთმანეთს დამშვიდობნენ.ღამე ბარგი ჩაალაგეს.ჯიმინმა ბევრი ჯონგუკის ტანსაცმელი წაიღო.ერთმანეთს შეხვდენნ და აეროპორტში წავიდნენ.

აეროპორტში
-გუუ მომენატრები(ჯ)
-დათუნიავ ხშირად ჩამოვალ.რამოდენიმედღეში ჩამოვალ და ექიმს ვესტუმროთ კარგი(გ)
-კარგი(ჯ)
-ხო ხაირად ჩამოხვალ?(თ)
-კი ძვირფასო ხშირად ჩამოვალ.დაგირეკავ კიდევაც(ჰ)
-წადით ეხლა თორე ესე გამთენიამდე ვერ წახვალთ(ჯ)
ერთმანეთს ჩაეხუტნენ და ომეგები გაუშვეს.
ალფები სახლში დაბრუნდნენ.კარები ღია იყო.იარაღი მოიმარჯვეს და ისე შვიდნენ.სახლი ცარეიელი იყო მაგრამ ყველაფერი არეულ დარეული იყო.ყველაფერი ძირს ეყარა.მხოლოდ ფურცელი დატოვეს რომელზედაც ეწერა:

,,ეს ყველაფერი ძვირად დაგიჯდებათ.ჩემი სიტყვა დაიმახსოვრეთ.ვიცი რო ომეგები გყავთ.გირჩევთ კარგად გადამალოთ."

-გუკ ისინი მათ იპოვნიან აუცილებლად იპოვნიან.
-ნუ ღელავ.ჩემი მაობლების სახელზე 100მდე სახლი და უძრავი ქონებაა გაფორმებული.სახლს თითქმის ყოველ თვე იცვლიან აქედან გამომდინარე.სანამ ყველა სახლს შეამოწმებენ ჩვენ მათ გავანადგურებთ
-უნდა გავაკოტროთ.რაღაცით უნდა დავემუქროთ თითოეულს.

ღამე ჰოსოკის სახლში გაათიეს.გუკის სახლში კი დამლაგებლები გაგზავნეს.თავდამსხმელის ყველა შესაძლო ვარიანტი განიხილეს და ბოლოს ორი ვარიანტი დარჩათ და ორივე მაფიის მოსია. მინ ჯონსუკი და ჰვანგ ჯიჰუნი.

უცნობის pov:
-აბა რა ქენი შვილო
-მალე მის კომპანიაში ვიმუშაცებ მამა
-მშვენიერი.იმდენი უნდა ქნა რომ ის ომეგა დაივიწყოს.და შენთან დაწვეს
-ვიცი მამა.მე მასზე მილიონჯერ ლამაზი ვარ
-ჩემი მზეთუნახავი*კი როგორ არა 🤣😏ნეტა როდის მოგიშორებ თქვიდან*
-უნდა დაუახლოვდე.მთავარია ვიდეო გადავიღოთ
-ვიცი მამა.მე მას ხელში ჩავიგდებ.

ჯონგუკის pov:
ოფისიდან დამირეკეს და მითხრეს რო ჩემი მდივანო სამსახურიდან წავიდა.ესღა მაკლდა.
-თქვენთვითომ აარჩიეთ ვინც გინდათ ის მაგრამ წესიერი კადრი შეხდომები არ მჭირდება
-დიახ ბატონო ჯონ.
ზარის დასასრული
ჯიმინს დავურეკე ჩავიდნენ უკვე.სახლში არიან.კარგად მოეწყვნენ კიდევ კარგი როგორ მენატრება ჩემი და თუნია.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
ესეც ახალი თავი პატარაა მაგრამ მერე იქნება რაც იქნება.ნახვამდის მომავალ ხუთშაბათამდე ესეც ისედაც ადრე დავდე🤣აბა კარგად ინტრიგნისთვის მოემზადეთ

forever ♾ (completed✅)Место, где живут истории. Откройте их для себя