love💗

304 24 4
                                    

შუაღამე იყო როდესაც თეჰიონს უნდოდა ენახა ჰოსოკს ეძინა თუ არა.ღამე გამოეღვიძა წესივრად ვერც დაიძინა სულ ამ სიმპატიურ ალფაზე ფიქრობდა.გადაწყვიტა თავი მოეკატუნებინა თითქოს წყალი უნდოდა.ოთახიდან გავიდა.დაინახა რო ალფას საყვარლად ეძინა.ჩუმად მიუახლოვდ.
-ვაღიარებ ლამაზი ხარ.
-ცოტახანი იწვალე რათა შენში დავრწმუნდე იგივე როარ დამემართოს.მინდა გენდობოდე და შენი მჯეროდეს მაგრამ იცოდე რო დრო დამჭირდება.სიმპატიური ხარ ჩემო ალფა.
ეს ყვეალაფერი უთხრა,ადგომას აპირებდა როდესაც ვიღაცამ მაჯით დაიჭირაა.უკან მოიხედა და ჰოსოკი დაინახა რომელსაც თურმე ეღვიძა.
-ჰო...სო კ
-იცოდე რო რაც ჩემია სულ მუდმივად ჩემი იქნება.ისევე როგორც შენ.რადაც არ უნდა დამიჯდეს შენთვის ვიბრძოლებ.ბუნებამ ერთმანეთისთვის შეგვქმნა ასე რომ შეიძლება ახლა არ ვართ ერთად მაგრამ არ გაბედო და სხვა ალფას არ გაეკარო.მთელი ცხოვრება რო დამჭირდეს მაინც გაგხდი საბოლოოდ ჩემს ომეგად.არ ვიცი ალფებზე ასეთი დამოკიდებულება რატო გაქვს.მინდა ვიცოდე მაგრამ არ დაგაძალებ შეგიძლია არ მითხრა.ეგ შემთხვევა შეიძლება წარსულში მოხდა მაგრამ ვინც ჩემს ომეგას შეეხო ან შეეხება დანძრეული აქვს იცოდე.რაშიც არ უნდა დაგჭირდე ჯერ მე გამიხსენე და მერე სხვა.
-მინდა მოგიყვე....მაგარამ....მეშინია
-რისი პატარავ?მოდი აქ დაწექი.
ომეგა ცოტაში შეყოყმანდა მაგრამ ალფას მაინც მიუწვა.გული გაუთბო მისმა სურნელმა დაამშვიდა.თავი მკერდძზე დაადო.ალფამ ხელი წელზე შემოხვია და უფრო მიიკრა მისი ანგელოზი.ცხვირი თმებში ჩაურგო და მისი სურნელით ხარბად ტკბებოდა.
-არ ვიცი რატო მეშინია.ამ ისტორიას რო ვიხსენებ სულ მეტირება.ღამე ძლივს ვიძინებ.
-ახლა მე შენთან ვარ და არ დავუშვებ იმ ვიღაცა ყლეებმა ჩემს ომეგას რამე დაუშაონ.
ომეგამ ჩაიცინა და კომგორტულად მოეწყო მაგარამ ფიქრობდქ რომ ალფასთან ერთად ვერ დაიძინებდა ამიტომ ადგომა დააპირა.ალფას გაუკვირდა და ომეგას ჩაებღაუჭა.
-პატარავ სად მიდიხარ?
-დასაძინებლად.
-რაა??აქ დაწექი ჩემთან ერთად
-მაგრამ...
-არა აქ დაწექი!
ომეგა ისევ კომფორტულად მოთავსდა ალფასთან.თავი ყელში ჩაურგო და ხარბად დაიწყო საკუთარი ალფის სურნელის უხვად შესუნთქვა.უფროსმა ცხვირი მის თმებში ჩარგო და მისი ომეგის სუნით ტკბობა დაიწყო.ხელი წელზე შემოხვია და მოიხუტა უმცროსი.

forever ♾ (completed✅)Where stories live. Discover now