Love piano🌸Ep.3

1.3K 66 1
                                    

Unicode
(ရှောင်းကျန့်ဟာ ရေချိုးဆောင်ဘက် အပြေးသွားကာ သူ့ခန္ဓာကိုယ်ပေါ် ရေများလောင်းချလိုက်လေသည်)

"မင်း ထိထားတဲ့ ငါကိုယ်တော်ရဲ့ အသားတွေကို ရွံ့လိုက်တာ

(ရှောင်းကျန့်၏ အတိတ်တစ်ချို့)

"(နှစ်နှစ်အရွယ် ရှောင်းကျန့်ဟာ မိဘ နှစ်ပါးကို ဆုံးရှုံးလိုက်ရလေသည် နှင်းမုန်တိုင်းများ တိုက်ခတ် နေချိန် သွေးများနဲ့ လည်းကျနေတဲ့ မိဘနှစ်ပါးကို ရှောင်းကျန့် မြင်ရချိန် ဘာမှမလုပ်ခဲ့ပဲ သည်းကြီးမဲကြီးသာ ငိုကျွေးနေမိတော့သည် )

(မိဘ နှစ်ပါး၏ အသက်မဲ့နေသည့် ခန္ဓာများကို ဖက်ရင်း ငိုကျွေးနေချိန် အမဲရောင်ဝတ်ရုံကို ခြုံထားသော လူကြီးတစ်ယောက်က သူ့အနားကိုရောက်လာကာ သူ၏ ခေါင်းလေးကို ပုတ်ပေးလေသည်)
"ဒီနေ့က စပြီး မင်းဟာ ငါ့ရဲ့ ဒုတိယ သားတော်ပဲ "

(ရှောင်းကျန့်တို့ဟာ မူလအသွင်အပြင်တင်မက အသွင်အပြင်များစွာကို ပြောင်းလဲနိုင်သော မိစ္ဆာမျိုးဆက်တစ်ခုသာဖြစ်သည် သူတို့ဟာ တိတ်ဆိတ်တဲ့နေရာတွေမှာ နေတတ်ကျပြီး ရှောင်းကျန့်တို့လို မိစ္ဆာမျိုးဆက်များ ရှိသည့် နေရာကတော့ ရေခဲတောင်များနဲ့ အေးစက်သည့် တောင်ပေါ်ပိုင်းတွေမှာသာဖြစ်သည်)

(ရှောင်းကျန့်ဟာ အသက် ခုနှစ်နှစ်အရွယ်ကစလို့ မွေးစားဖခင် သင်ကြားပေးသော "တိုက်ခိုက်ရေး ပညာ" "ဆေးအတတ်ပညာ" အနံခံပညာ " စသည့် ပညာရပ် ခုနှစ်မျိုးကို သင်ကြားပေးသည် အသွင်အပြင်ပြောင်းရန် ထိန်းချုပ်ရန် စသည့် ပညာရပ်များစွာကို အသေအချာကို သင်ကြားပေးလေသည် )

(ရှောင်းကျန့်၏ မိဘများကို သ-တ်ဖြတ်သွားသော လူများဟာ ဟန်တိုင်းပြည်အရှင်မင်းကြီး၏ စွမ်းအားရှင် အဖွဲ့ကသာဖြစ်သည် နှစ်ပေါင်း ထောင်သောင်းမက ကြာရှည်ခဲ့သောလဲ စွမ်းအားရှင်များဟာ မိစ္ဆာများကို လိုက်လံသ-တ်ဖြတ်နေစဲပင်ဖြစ်သည်)

(ရှောင်းကျန့်ဟာ မွေးစားသား ဖြစ်နေသောလဲ အားကိုးရသည့် သားတစ်ယောက်ဖြစ်တာမို့ အိမ်ရှေ့စံ မင်းသားရာထူးကို ခန့်အပ်ခံထားရသော သူသာဖြစ်သည်)( ဟန်တိုင်းပြည်ကို ရုပ်ဖျက်လာရခြင်းသည်ကတော့ ဟုန်တိုင်းပြည် ပြည့်ရှင်မင်း၏ ခေါင်းကို သူ့၏တိုင်းပြည် တံခါးဝမှာ ချိတ်ထားဖို့အတွက် လာရောက်ယူခြင်းသာဖြစ်သည်)

(Completed) (Season.1)(Love piano🌸_မင်းကြီး၏ အချစ်)Where stories live. Discover now