Unicode
(မနက် နေထွက်ချိန်" ရှောင်းကျန့် အိပ်ယာမှနိုးလာလေသည် မျက်လုံးများဖွင့်ကြည့်မိရာ အဆောင်တော်သည်မနေ့က သူအိပ်ခဲ့သောအဆောင်တော်နှင့်မတူပေ ထိုးကိုက်နေတဲ့ ခေါင်းကို ဖိကာ ထထိုင်လိုက်လေသည် " အနောက်တွင် လူတစ်ယောက်ရှိနေဟန်တူတာမို့ လှည့်ကြည့်မိတော့ အိပ်ပျော်နေသော ဝမ်အရှင်ကို မြင်ရလေသည် ရှောင်းကျန့် လန့်ကာ ကောက်ထလိုက်လေသည်)"အားးး ငါ့အောက်ပိုင်းက ဘာ့လိုနာကြင်နေရတာလဲ
(ရှောင်းကျန့်ဟာ နှုတ်ကထိုသို့ပြောရင်း ညကဘာတွေများဖြစ်ခဲ့သလဲ ပြန်တွေးကြည့်နေသည် သူ့အတွေးထဲတွင် ပေါ်လာသည်ကတော့ အနမ်းများကြွေနေကျသည့် သူနှင့် ဝမ်အရှင်သာ )(ရှောင်းကျန့် လန့်သွားပါသည် သူ့ကိုသူ ဘာလုပ်လိုက်တာလဲလို့ အကြိမ်ကြိမ် မေးမိနေသည် ညကနမ်းမိထားသော နှုတ်ခမ်းတွေလဲ ပြုတ်ထွက်မတက် လက်များနဲ့ဆွဲကာ ပွက်သ-တ်ပြစ်နေသည်)
"ရှောင်းကျန့် မင်းဟာသိမ့်မိုက်ပါလား အားးး ဒါဆို ဒါဆို ညက မင်းယုတ်နဲ့ ငါက အားး လူယုတ်မာ မင်းယုတ်မင်းညံ့
(ရှောင်းကျန့် ပါးစပ်က ထိုသို့ပြောရင်း ကုတင်ပေါ်တွင်အိပ်ပျော်နေသော ဝမ်အရှင်ကို ကန်ချလိုက်လေသည်)
(ဘုတ် အ့---- "ကျန့်အာ ဘာများဖြစ်လို့
"မင်းက မင်းယုတ်မင်းညံ့ ငါ့ကိုအမြတ်ထုတ်ရဲတယ် ခွင့်ပြုချက်မပါပဲ တစ်ပါးသူကို အသားယူတယ်"
"ဟမ် ကိုယ်တော်ကလား ကိုယ် ကျန့်အာကို အမြတ်ထုတ်ခြင်းမရှိခဲ့ပါဘူး မှန်သောစကားပါ
(ဝမ်အရှင် သည်အမှန်ကိုပြောသောလဲ ရှောင်းကျန့်သည် အဆောင်တော်အပြင်သို့ ထွက်သွားလေသည် ရှောင်းကျန့်ဟာ မင်းကြီးဆောင်တော်ကထွက်သွားသည်မို့ လမ်းရှိ အပျိုတော်များ မိန်းမဆိုးများ စသည့် လူများဟာ စကားတီးတိုးပြောကုန်ကျသည် ရှောင်းကျန့်တွင်တော့ မျက်နှာပင်မပြရဲတော့ပါ)
(မနေ့ကညတွင်)
(အနမ်းများနဲ့နှုတ်ပိတ်တော့မှ ငြိမ်ကျသွားသည့် ကောင်လေးကို နမ်းနေသည့်မှ လွတ်ပေးလိုက်ပြီး အဆောင်တော်သို့ လိုက်ပို့ ပေးသည် အဆောင်တော်ရောက်သော ဝမ်ဟာ ထိုကောင်လေးကို ကုတင်ပေါ်ထိုင်စေလိုက်ကာ သူကတော့ ကြင်နာသူ၏ခြေတော်များကို ဆေးကြော်ရန် ရေနွေ သွားယူလေသည် သူပြန်လာတော့ ကောင်လေးက ကုတင်ပေါ်တွင် လည်းကာ အိပ်ပျော်နေသည် " ဝမ်ဟာ ကောင်လေးကို ထိုင်ခိုင်းကာ ခြေဖဝါး နုနုလေးများကို ဖွာ့ဖွာ့လေးကိုင်ကာ ဆေးကြော်ပေးနေလေသည် ထိုအချိန် ကုတင်ပေါ်ထိုင်နေတဲ့ ရှောင်းကျန့်ဟာ မတ်တပ်ထရပ်ကာ ဆေးထောက်ဆေးနေတဲ့ သလုံကြီးကို ကောက်မကာ ပူသည်ဆိုကာ ခေါင်းကနေ လောင်းချလိုက်လေသည် လောင်းကျပြီးသူကတော့ ကြမ်းပြင်ပေါ် ဖင်ထိုင်ကြီး လဲကျသွားလေသည် " ကုတင်ပေါ်ရှိ စောင်များဟာ ရေများပင် စိုရွှဲကုန်သည် "ဖင်ထိုင်ရဲ့ကြီးလဲကျသွားသည်မို့ တင်ပါးများ နာကြင်မည်ကို ဝမ်သိတာမို့ ပွေ့ချိီလိုက်သည် " ကောင်လေးကတော့ အစောကသူမဟုတ်သည့်အတိုင်း ပြန်ကာအိပ်ပျော်သွားလေသည်( ခြေဆေးရေတွေ ခန္ဓာကိုယ်မှာ ရွဲနေပြီမို့ ရေချိုးပေးဖို့ဝမ်အရှင်လုပ်ရတော့သည်)
YOU ARE READING
(Completed) (Season.1)(Love piano🌸_မင်းကြီး၏ အချစ်)
FanficYiZhan ><♥ ကောင်းကင်ဘုံ ငရဲဘုံ မိစ္ဆာပြည် စွမ်းအားရှင်များ ရှိကျလေသည် ။ လွန်ခဲ့သော နှစ်ပေါင်းထောင်သောင်းခန့်က မိစ္ဆာများနဲ့ စွမ်းအားရှင်များဟာ တိုက်ပွဲများ ဖြစ်ပွားသွားလေသည်။ အင်အား မမျှတမှု့ကြောင့် မိစ္ဆာများ အရေးနှိမ်ခဲ့ကျလေသည်။ ရှောင်းကျန့်ဟာ သူ၏...