VIII.

63 6 0
                                    

Jungkook szemszoge :

Miután idegesen távoztam a kavezobol sietve szedtem a lábam hazáig , szinte tombolt bennem a düh , fogalmam sincs miért reagáltam ennyire túl hogy vissza utasított .

Miután haza értem szinte mindent le dobtam magamról és zuhanyzóm alá áltaM , jelenleg csak erre volt szükségem , élveztem is volna ha a barataim nem feküdtek volna ra a csengőre, derakamra tekertem a törölközőt és ajtót nyitottam nekik .

- mivolt ez a ki rohanás Mi történt ? -kérdezte jin

Nem válaszoltam bele gondoltam gyerekes ki rohanásomba.

-kook , hallod ? - kérdezte ujjat törd elve ujra jin.

-persze hallotam , lényegtelen dolog miatt lettem ideges, bocs hogy ki rohantam . - zártam volna le ennyivel a témát .

- az a fiú miatt igaz? - kérdezte hobi mosolyogva

- aki Bámulta ? - namjoon is be csatlakozott .

- nem ejthetnenk a témát kérlek .-néztem rájuk

Mind a hárman egyszerre bólintottak .

-ha éhes vagy szomjasak vagytok szolgaljatok ki magatokat , szinte otthon vagytok .

Épp video jatekozunk mikor hobi megszólal .

- este nem megyunk el kareokezni? Úgyis régen voltunk és holnap nem dolgozunk .

- mehetünk benne vagyok .- mondta jin

Namjoon bólint hogy is díjaza a dolgot.

Viszonylag hamar el telt az idő és már készültünk is hobi ötletet meg valósítani .

Ugye egy kareoke bárba ki az a hülye aki nem iszik ?

Hat mi így is tettünk .

Jól éreztük magunkat , öröm volt barátaimra rá nézni mennyire jól érzik magukat .

Ekkor gondolatom tae köre vándorolt .

Örültem volna ha o is itt lett volna. Magam is furcsának találom de vonzodok hozza.

Miután jó pár feles után hobi úgy döntött az alkoholnak köszönhetően hogy arca esik .

Szerintem nemkell mondanom mennyire vicces jelent volt .

Az arca esés döntöttünk Úgy elég volt mára .

Hobi már a székkel ismerkedik mikozbe jin nem tudja megmondani a nevet .

Nem bírják az italt az biztos , nevettem magamba .

Namjoonal jozanok voltunk viszonylag mire úgy döntöttünk itt vége az estenek.

Namjoon és jin együtt el , ezért kérdés nélkül dobta jint határa és megindult vele Haza .

Igen hobi rám maradt . Nemvolt kedvem ezért haza hoztam hozzam .

Hobi utkozbe 100x elmondta mennyire szeret engem és örül hogy a barátja vagyok .

Aranyos .

Hobbit a szobamba le feltettem és be takartam .

Kifele menet a fürdőbe vettem az utam .

Vettem egy mely levegőt és megszólaltam .

- nemis bírja az utalt hobi reggel vicces lesz a tekintette ha elmondom mit művelt .

Le tusoltam gyorsan , az alkohol miatt nem voltam éhes , de szomjas annál jobban .

Konyha pultomnak neki tamaszkodva ittam egy pohár vizet és kanapé fele vettem utam hisz barátom el foglalta az agyam .

Le feküdtem kanapera és tv-t be kapcsoltam . Telefonomert nyúltam asztalhoz mikor láttam tae irt .

Olyan gyorsan nyitottam meg uzenetet mint szerintem eddig soha senkiet.

Igen egy seggfej volt amit én túl reagáltam .

Vissza írtam neki gondolkozás nélkül .

Kook: nemgaz csak le kezelő voltál , Nincs semmi rossz szándékom , simán a barátod szerettem volna lenni .

Elküldtem neki miután vagy százszor át olvastam biztos el e küldjem .

Telefonom vissza raktam az asztalra .

Hosszú napom volt az alkohol miatt szedulok is , jobb lenne aludnek inkább.

Így is tettem be csuktam a szemem és vártam az alvást ami nehézkessen de sikerult .

Fegyverek vagy érzelmek Where stories live. Discover now