XII

65 6 0
                                    

Jungkook szemszoge :

Ahogy ki mondta azonnal megcsókoltam .
Puha pirosan csillogó hívogató ajkai pontosan Olyan volt mint gondolataimba.

Kezet lassan a nyakam hoz vezette a másikat pedig a hajamba rakta

Ez a csók kevés .
Többet akartam .

Alsó ajkát nyelvemmel végig szántottam be jutásért amit azonnal engedett is .

Nyelvünk szinte táncot jártak egymással .

Kezemet elkezdtem elindítani a pólója fele óvatosan megis biztosan be csúsztattam kezet pólója alá és kedvesen cirógatni kezdtem hasát .

Nyakamnál fogva közelebb húzott magához hogy nincs ellenére a dolog és ne hagyjam abba .

Ez a tette miatt mosolyognom kellet .
Kezemet további útra indítottam a derekára , végig simítottam hatalmas tenyereimmel apró derekát , éreztem ahogy a hideg ki rázza ahogy hideg testéhez a meleg kezem rakom , tetszett hogy az érintésemmel ilyet tudok ki váltani belőle .
Nem haboztam azonnal át tértem kezemet hívogató formás seggére  , nem tétlenkedtem bele markoltam.

Ez a tettem miatt számba  bele nyög   kéjesen.
Csípőjét nekem nyomta , tudatni akarta bizony a többet szeretne ahogyan én , rá markoltam a derekára és pozíciót fordítottam csók megszakítás nélkül , rajtam ült és a hátat simogattam miközben finom ajkaitól nem váltam el.

Ekkor viszont elkezdte csípőjét  ringatni rajtam ami el szakította nálam a cérnát  , vágytam rá azt akartam hogy benne legyek el merülve  , mindennel jobban szeretem volna ezt a gondolatom meg valósítani.

Lassult a mozgása rajtam , nem akartam hogy be fejezze azonnal  rá markoltam csípőjére  és gyorsabb tempóban mozgattam magamon . Csókunkba  bele morogtam,  nem akartam hogy vége legyen .
Ajkaimtól el vált és halkan sóhajtozott kezem irányítása miatt  .
Piros Ajka meg pirosabb volt a csók miatt,  a száját nyal díszítette az előbbi akciónk után .

Közelebb húztam magamhoz és a nyakára apró csókokat  adtam . Ekkor ki tört belőle egy nyögés , nem hazudok a hangja csak jobban fel izgatott .

A zsebembe megszólalt a telefonom ami azt jelezte valaki hív . Ki a faszom hív ilyenkor . Meghallotta a telefon csörgés hangját és szinte ki pattant az ölemből  ami miatt ölni tudtam volna .

Hangosan sóhajtottam egyet és elő halásztam a zsebemből  a telefonom és megnéztem ki volt az a fasz aki megzavart .

Persze hogy nam ki más . Ünnep rontó .

Szemöldököm össze ráncoltam es felvettem a telefont .

- ajánlom nam hogy valami fontos dolgot mondj .- szinte dühös voltam .

Ahogy teara néztem engem nézett és azonnal láttam valamire gondol egyből az ajtóhoz rohant és otthagyott engem .

- Ja semmi mizu unatkozom jin elment a .- nem hagytam végig mondani a düh miatt ha most előttem lett volna orrba vágtam volna .

- nam bazdmeg fontos dolog közepén voltam baszki .
Nevetett a vonal végén ami plusz rá adás volt a  dühőmre.

- csak nem kufircolni  akartál kis szaros .- nevet

- bazdmeg nam . - Ezzel rá nyomtam a telefont .

A korlathoz rohantam hogy megnézzem tae el ment e már . De meg a kocsiba ült . Pont mikor indultam volna utána akkor indult el .

Szép mondhatom.

Álló farokkal vissza vetettem magam a hinta agyba .

Ha most nem  hívott volna az a idióta most kitudja lehet itt raktam volna meg.

Sőt biztos .

Telefonom elő véve mentem alkalmazásba  hogy taenak írjak .

Nem hagyom veszni szinte meg részegített mikor ki adta az első nyögést, ha pár nyak puszitol ez lett , mien hangosan nyöghet  ha alattam  lenni.

Izgató gondolat .

Puha volt a bőre , és az illata plusz rá áldással magával rántott .

Telefonomra néztem és írtam neki.

Jungkook : folytatást szeretnek .

Alsó ajkam be harapom es hezitálok az elküldésen, most vagy soha .

Miután el küldtem az üzenetet , arra pontosítottam mi miatt is jöttem igazából fel ide .

Anyám.

Hogy a fenébe képes a saját fia boldogságát eladni pénzért .

Anya alapból érzéketlen gonosz magának való de ennyire meg én sem  hittem .

Mit szólna ha megtudná hogy tae az a szaros taknyos aki tovább viszi a céget ? .

Nevetek gondolatomra egyet .

Egy óra levegőzés  es gondolkodás után .
Erőt vettem magamon es haza vettem az irányt . 

Miután haza értem le pakoltam és gyors le tusoltam.
Miközben tusoltam arra gondoltam mi lenne ha tae itt lenne előttem térdelve közbe kényezteti a kisebb énem lázba hozott.

Ki kellet verjem magamnak . Nem volt elég hogy a tetőn ott hagyott de meg a képzeleteimbe is ott szerepelt .

Miután meg vacsoráztam és le nyugtattam magam ágyba dobtam magam , elalvás előtt megnéztem tae irt e vagy meg e nézte .

Egyik sem .

Szerintem már alszik.

Előbb utóbb megszerzem .

Ez volt az utolsó gondolatom elalvás előtt .

Fegyverek vagy érzelmek Où les histoires vivent. Découvrez maintenant