VI.

64 5 0
                                    

Jungkook szemszoge :

A barátaimmal egész hamar végeztünk és mentünk kávézni , szinte gyors futással mentem a kávézóba .
Ujra lattni akartam .

Mikor találkoztunk mindannyian a kávézó előtt együtt mentünk be beszélgetve , azonnal helyet foglalva  szokásos helyünkön , a többiek beszélgettek ameddig én öt kerestem szemmel , láttam sehol kezdtem azt hinni nem dolgozik ma .
Mikor kezdtem teljes mértékbe ezt hinni fel bukkant a pult alól . Baszki ugye nem miattunk bújt el?

Száját ragva jott oda hozzánk .

Azok a szép dús piros ajkaknak kar a harapdalas .

Mire észbe kaptam már kedvesen kérdezte tőlünk .

- sziasztok , mit hozhatok ?

Namjoon barátom ismét hozta a formáját és szoba harcolt vele . Mire meg elégeltem és erősen lábon rúgtam , fejez egyből rám emelte mire szuros tekintettel díjaztam . Azzonal értette miért rúgtam meg és be fejezte .

Szinte szaladt tae előlünk . Aranyosnak gondoltam .
Ki hozta kis idő múlva rendelesunket , minden hülyeségéről beszélgettünk mire én meguntam és tekintettem taera tévedt épp készült egy asztalt le torolni ,  elő vettem telefonom és vettem bátorságot rá írni .

Egész jól el beszélgettünk ameddig Fel Nem hoztam az ismerkedést , szinte azzonal le tiltott . Idegesen feszültem meg .

Mi a franc baja lett hirtelen ?

Szinte ölni tudtam volna a szememmel jelenleg úgy néztem rá , rám nezett , nem akartam meg szakítani a szemmezest vele , de jin barátom most tartotta a megfelelő alkalomnak hozzam szólni

- kook. - szólt hozzam jin kedvesen

- igen? - néztem ra idősebbre

- miért bámulod ennyire ? - kérdezte szemembe nézve .

Elgondolkodtam nem válaszoltam jinnek .

Jin megfogja a kezem és ujra hozzam szol .

- ha erdekel menj oda hozza nem vesztes semmit . - nézz rám kedvesen .

-Biztos ? - kérdezem alsó hajam be harapva

-biztos .- meg simogassa kezem biztatás képen .

Lassan fel állok és hozza sétálok .

Szembe állok vele és megkérdezem .

- nem muszály ismerkednunk . Baratok is lehetünk
Izzad a tenyerem baszki érzem .

Óvatosan rám emeli gyönyörű szép barna szemeit .

-nem akarok barátokat se kapcsolatot remelem nem haragszol . - ezzel megkerült engem és otthagyott .

Ideges lettem . Soha senki nem utasított vissza .
Semmi magyarázatt nélkül mentem vissza barátaimhoz felkapni kabátom idegesen ki fele vettem az irányt

Jhope utánam kiabált annyit hallotam.

-kook , hova mész ?.

Ezzel az utolsó hallható mondattal vágtam be a kávézó ajtót és haza vettem az irányt .

Fegyverek vagy érzelmek Where stories live. Discover now