IV.

74 6 0
                                    

Jungkook szemszoge :

Barátaim egy idióta gyerekes emberek , mégis a családom ők. Munka után általában ugyan abba az unalmas kávézóban kávézni megyünk elmesélni egymásnak a napunkat .

Most mégsem volt unalmas . Sőt izgalmas volt .

Le ültünk egy asztalhoz hátha aki a pultnál ül srác végre ide jön felvenni a rendelést , de nem jött csak bámult előre maga elé , elege nagy gondolkodásba volt . Barátom szinte aki türelmetlen intett neki, mire azonnal hozzánk sietett.

Láttam ahogy hobira nézz mosolyog egyet  , hobira elég rá nézni bárki szívet meg nyerne , nem azért mert jóképű , a srác teljes nyugodságot áraszt ki magából , o is érzi ezért mosolygot , akaratom ellenére is engem is meg mosolyogtatott ahogy mosolygott .

Ide ért hozzánk , de o engem bámult én meg őt , fogalmam sincs mit bámult rajtam annyira , úgy gondoltam ha o meg bamulhat engem én miért is ne ?

Haja barna volt , kecses hosszú lábak ,gyönyörű  arca volt , fiúkra nem szokás azt mondani szép , de rá mégis ezt tudok mondani , gyönyörű  volt fiú létére .

Mire barom barátom ki szakította öt az engem bámulásából , látszott rajta zavarba jött , megis szívesen vissza szólt volna namjoon barátomnak , tetszett hogy nem mer megis be akar neki , helyette nyugodtan ujra rá kérdezett Mit kérünk , mire hobi Azzonal válaszolt neki .
Gyors léptekkel ment vissza elkészíteni a rendelésünket mire namjoon megszólal

- simán felfalt volna a szemével  . - rá nézek nevetve

-azt hittem hogy valamit kint látott , mire láttam tényleg kookot nezi .- mondta jin

Mindenki nevetett . Vicces volt . Megis meg mozgatott bennem valamit ahogy azokkal az ártatlan szemekkel rám nézett .

Beszélgettünk végül ide ért a srác a kávéval , figyeltem szinte lopva nézi melyeket veszem el , mire egy apró mosoly jelent meg száján , akaratlanul is Enis el mosolyogtam és utána bámultam
Mire hobi meg szólalt .

- ne bámuld már ennyire , szinte le vetkezteztetted a szemeddel.

-nemis bámultam csak rá néztem , ha már o bámult meglehet nézni ki bámult engem nem?. - hazudtam jól nézett ki tetszett a tudat ahogy bámult engem .

Beszélgetés közbe rá néztem szinten engem bámult Azzonal el fordította a fejet , meg mosolyogtatott apró tette .

Édes . Vajon mi járhatott a fejébe miközben engem bámult ?

Láttam valakivel telefonált Azzonal rémült lett az arca , szinte mondott valamit a másik srácnak és ki szaladt a kávézóból, vajon mi történhetett ?

Ugyan jungkook semmi közöd hozza csak hosszában nezett meg .

Barátaimmal vissza tértem a beszélgetésbe , megis idegesített a tudat hogy hívják a srácot ,

Hazudtam a barátaimnak hogy wcre megyek , a fiú hoz mentem oda .

-szia .-mondtam bizonytalanul
Rám nézett .

-szia , mit kérsz ?

- a srác aki ki hozta az  italunkat, megtudhatnám  a nevet ?
A srác végig nézett rajtam .

- taerol beszélsz ?

Szóval taehyung . Szép neve van

-nem lényeges . Hazudtam
- csak a barátom nem merte meg kérdezni tőle . Ismét hazudtam baszki .

-oh kim taehyung a neve , szóljak neki hogy keresi  a barátod ?

A szívem olyan gyorsan dobogott mint ezelőtt soha .

- dehogy köszönöm majd holnap beszélek bele . Mosolygok rá és vissza ültem a helyemre .

Sokáig beszélgettünk , eszre se vettem az időt szinte , egyszer csak meg szólalt a fiú akitől el kértem a pincér nevet .

- fiúk lassan zárunk .

Hobi megszólalt : - srácok én megyek holnap úgyis dumálunk

Mindenki bólint hobi elis tűnik látó körből .
Namjonnal és jinel közösen félig haza mentünk .

Amikor haza értem szinte könyörgött a testem a tusolass miatt , azonnal a tusolo  alá vetettem magam , azt a fiút képzeltem magam elé , mennyire ártatlanul nézett rám vajon olyan ártatlan lehet ?
Azzonal ki pattant a szemem hogy gondolhatok ilyet egy olyanról akit Nemis ismerek .

El zárom a vizet , a törölközőt a derekam köre tekertem úgy mentem a konyhába össze dobni valami vacsorát , közben rá kerestem Instagramon a fiúra , megtaláltam pár perc keresés után , van egy kutyája yeontan. Édes kutya .
Apja egy cég tulajdonos vezér igazgató , fogalmam sincs ha gazdag miért dolgozik hisz egyedüli gyerek övé minden . Elgondolkoztam hogy nem minden gazdag szörnyű , miket beszélek mindenki az , pöcsfej az egész . De o olyan ártatlan gyönyörű  meg minden .
Hangosan ki mondtam amit gondoltam .

- baszki o egy fiú miafasz van velem .

Gondolkozás nélkül be követtem , meg akartam ismerni ezt a fiút , Megha  tudtam nemjo ötlet , valami vonz a közelébe akarok lenni . Meg akarlak ismerni kim taehyung .

Fegyverek vagy érzelmek Donde viven las historias. Descúbrelo ahora