XIII.

89 6 0
                                    

Tae szemszoge :

Reggel későn keltem hiszen hétvége nem kell mennem dolgozni sem , ez a tudat miatt boldogan nyúltam telefonomért , szinte ki esett a kezemből amikor kook irt .

Várjunk  mikor kezdtem én el becézgetni?

Nagy levegő vétel után megnyitottam az üzenetet .

Jungkook : folytatást szeretnék .

Háromszor is el olvastam jól olvastam e el.

Igen, ha százszor olvasom el akkor is ugyan az fog állni az üzenetben .

Be harapom alsó ajkam és vissza gondolok a tegnap estére , szinte sóvárgók érintése iránt , ahogy hozzám  ért hatalmas kezeivel maga volt a mennyország , a gondolatra liba Bőrös leszek és a kisebbik énem is felébredt aminek nem örülök , alig ismerem a srácot és  szó szerint majdnem megdugott a tetőn és a rá adás egy hinta ágyba , nem mondom nem élvezem volna de elég könnyen kaphatónak tűntem volna, inkább örülök hogy megszólalt az a telefon és hamar észhez tértem hogy bizony nem engedhetek neki magam fele .

Felek a csalódás tol ,Mivan ha elhagy ? Megun .
Vagy lehet neki csak pont arra lettem volna jó egy nehéz nap után .

Vajon mit csinált miután ott hagytam fa képnél?

Le hunyom a szemeimet és elképzelem ahogy megcsókolt és a nyakam kényeztette ahogy a keze minden porcikámat fel fedezte .

Baszki mi a fene van velem .

Miután meg győztem magam hogy nem vagyok normális hogy ilyenekre gondolok fel ültem az agyról és az ablakhoz mentem ahol fel húztam a redőnyt  és ki is nyitottam . Rossz idő volt esett az eső .

Szeretem az esőt .

Be hunytam a szemem és élveztem ahogy a hideg csapkodja az arcom kellő képen .

Ezt a  tevénységem egy hatalmas csattanás szakította meg .
A konyhából jött.

Gyorsan bele bújtam a mamuszomba ami kookra emlékeztet nyuszis .

Az o fogai is hasonlítanak egy nyuszihoz .

Gyorsan le rohantam megnézni mi történt .

De azonnal meg nyugodtam , anyukám tiszta Lisztesen áll a konyha közepén .

Mosolyognom kell a látványra .

-joreggelt anya . - mosolygok rá .

Azonnal rémült szemekkel  nézz rám .

- Joreggelt szívem , fel keltettelek?- nézz rám .

- dehogyis . Mik ezek a jó illatok .- oda sétálok a pulthoz

- reggelit csinálok, éhes vagy? - mosolyog rám .

- meg szép . - felelem kedvesen .

Miután anyukámmal meg reggeliztünk  a fürdőbe vettem az irányt közben azon gondolkoztam vissza kene neki írnom .

Elő is kaptam a telefonom es írásba kezdtem .

Taetae : joreggelt , bocs a tegnapiért nem tudom  mi volt velem , nem akarok félre  értést  ez miatt, találkozhatunk valahol megbeszélni?

Elküldtem nagy nehezen es a kezembe ruhákkal sétáltam  a fürdőbe .

Csörgött a telefonom azt hittem yoongi az de kook az.

Kis hezitálás után felvettem .

- szia , énis szeretnek erről  beszelni , este fele át tudsz jönni hozzam? - kérdezte kedvesen tőlem .

Torkom meg köszörültem  es válaszolok .

- szia , persze , üzenetben írd le majd a címed .

- akkor megbeszéltük , majd beszélünk .- hangján hallom  ahogy mosolyog . Ez miatt énis mosolyogtam .

Köszöntem neki utána ki nyomtam .

Én vele egy házba a tegnap esti dolog után? Biztos jó ötlet ?

Ugyan mit gondolok túl nyilván kellemetlenül érzi o is magát a tegnapi után es meg szeretne beszelni.

Gondolkodás közben tusoltam , vajon miről akar beszelni velem ? .

Miután végeztem minden reggeli rutinommal, sorozatot néztem .

Olyan gyorsan telt az idő .
Persze ilyenkor gyorsan .

Sorozat nézéssem egy üzenet szakította meg .

Kook.

Jungkook : 8ra varlak:)

A azonnal ki pattantam az ágyból hiszen fel 7.

Else készültem meg  , azt se néztem meg Mien messze van .

Gyorsan ki kapcsoltam a sorozatomat es a szekrényemhez siettem.

- mit vegyek fel. - sóhajtok hangosan .

Mire észbe kaptam ez nem randi egy sima megbeszélés .

Magamra vettem egy fekete farmert es egy rózsaszín pulcsit amibe vagy kétszer bele férek .

Fürdőbe siettem hajamat  megfésülni  és egy kis parfümöt magamra fújni .

Telefonomat magamhoz kaptam es le rohantam a nappaliba ahol anyukám újságot olvasott .

- anya majd jövök yoongival találkozom .- hazudtam neki , nem szereti ha idegenekkel találkozom .

- Jolvan szívem vigyázz magadra üdvözlöm yoongit. - mosolyogva mondta .

Cipőmet felhúztam mielőtt ki mentem meg anyának be kiabáltam  majd jövök .

Garázsba siettem ahol kocsimba bele ugrottam es elő halásztam  a telefonomat a cím miatt. Miután meglett el indultam .

Nem olyan messze lakott tőlünk .

Mikor meg érkeztem ámultam.
Ez a ház gyönyörű .

Vajon a szüleivel el ?

Habozás után megnyomtam a csengőt ahol egy fél mesztelen jungkook alt törölközővel a csípőjén.

Ebből már most nem lesz jó vége . 

A szememnek nem tudok parancsolni , és akaratom ellenére is végig nézek rajta .

Ez észre veszi és mosolyogva kérdezz tőlem .

- ma be jössz vagy még nézelödől? .- mosolyog rám .

El szégyelltem magam ami miatt el is pirosodtam, amit észre is vett.

Nagy nehezen megszólalók . Nem kis idő után .

- Ja bocs el bámészkodtam , szép ház .- baszki jobbat nemtudok hazudni .

- aha , gyere be nyugodtan belül is nézz körbe .

Nem lesz jó vége .

Remelem nem akar így sokáig maradni .

- gyors fel szaladok fel öltözni ülj le nyugodtan.

Válasz helyett bólintottam egyet és helyet foglalva vártam rá .

Kis idő múlva le jött fehér felsőbbe  és egy szürke melegítőbe. 

Nem csinálhatja Ezt velem .

Így nem ülhet velem szembe beszélni.

Plusz rá adás hogy vizes a haja .

Baszki jungkook .

Fegyverek vagy érzelmek Where stories live. Discover now