X.

54 6 0
                                    

Jungkook szem szöge  : 

A reggelem egész jól indult . Hobbi totálisan ki akadt hogy tegnap mit le vágott az alkohol miatt.

A konyhában csinálom a reggelinket éppen miközben akaratom ellenére is nevetnem kell barátom tegnapi viselkedése miatt .

Hobi ezt eszre veszi és  csipőre  tett kezel nézz rám szúrós szemekkel .

-kook baszki nem vicces fejezd be . - mondja nekem mérgesen és dobbant egyet a lábával .

- bocs hobi de ez a látvány plusz egy pont hogy nevessek.

Mire oda siet hozzam és bele boxol egyet a  vállamba.

- ne nevess inkább a kezed járjon . - mondta szinte gúnyosan .

- inkább pakolj elő a reggelihez ha nem akarsz éhen maradni. - mondtam szinte vissza vágva neki gyerekesen .

Reggelizés  közbe meg néztem tae vissza irt e .

Nem .

Vajon direkt Igorrál?

Gondolatom közt telefon csörgése szakított ki.

Anyám az .

- mi a helyzet  anya ? - szolok bele a készülékbe .

- délután gyere be az irodámba. - ezzel megszakítva a vonalat.

-anyád volt ?- kérdi hobi

- Ja megint rá jött az öt perc .

Mindketten el nevessük  magunkat .

Reggeli után már mentünk is a saját dolgunkra.

Mikor végeztem a munka helyemen anyám hoz vettem az irányt nem tudom mit akarhat. De ha o akar valakit abból általában egy hatalmas vita szokott lenni.

Be kopogok anyám irodájába és szabad után be is lépek . Le ülök az asztalának szembe levő székéhez .

- mond anya hallgatlak . - nézek rá .

- nos az a helyzet a főnökömnek   ma volt a temetése és ugye a fia viszi tovább .

Nézek rá szúrós tekintettel.

- és egy taknyos kisgyerek az örökös .

- értem anya és én ehhez hogy jövök ?.- kezdem piszkálni a kormom .

- emlékszel jennyre? .

Hogyne emlékeznek kiskorúnk tol fogva  szerelmes belém .

Válasz helyett bólintok neki .

- mivel nem láttok már sok hasznot ha az a fiú fogja tovább vinni, és jenny apja fel ajánlotta ha el veszed a lányát add a cégéből nekem 40 százalékot .

Hirtelen be sípot a fülem a saját anyám a pénzért rá kényszerít egy hazásságra?

- anya rosszul hallottam biztos , de ha mégsem akkor én már most fogom magam és itt se vagyok. - kezdtem fel állni a székből .

- jungkook ha egész életébe egy semmire való haszontalan ember akarsz lenni örökre hát tessék . - kell ki magából idegesen .

- anya te meg örültél ? Vagy alapból hülye vagy ? Nem szeretem azt a lányt és azért hogy te neked gazdagodjon a zsebed nem fogom  tönkre tenni a saját boldogságom . - kiabálok immár vele.

- te hálátlan gyerek , apad nemhiába halt meg, pont ugyan olyan vagy mint o , menj a szemem elől inkább . - kiabál vissza rám .

Semmi szó nélkül rontok ki az ajtón és vágom azt be magam után .

Fegyverek vagy érzelmek Where stories live. Discover now