III.

82 7 0
                                    

Csendben öltöztem át a munka ruhámba .
És mentem is azonnal dolgozni hisz így is késésben vagyok már .

Lassan telt az idő , aggódtam anyám miatt . Ekkor a gondolataim közt ki szakított 4 fiú akik az asztaltól intenek nekem rendelni akarnak .

Lassan oda sétáltam , az egyik szinte olyan kedves nyugodt aura árasztott magából szinte egésznap a közelébe tudtam volna lenni , ez megis mosolyogtatott . De ekkor oldalra fordítottam a fejem és meg pillantottam Őt .

Szinte elég volt rá nézni , árasztotta magából a dominanciat .

Szeme barna volt épp hogy nem fekete .
Gyönyörű szempár gondoltam magamba .

Izmos testalkatú volt , kezén tetoválás díszítette ,szemöldökébe és Ajkán peircing volt, szinte rüheltem ezt a stílust , rajta megis ez mind tökéletes volt .

Helyes arca volt , arcán egy régi heg látható , éles áll , haja fekete volt szét alt , hanyagnak tűnt megis jól alt neki . Szinte ordított a kinézete mennyire jó képű .

Annyira elbambultam eszre sem vettem asztaluk előtt állok és öt bámulom .
Mire az egyik személy ki szakított a bamulasombol, és megszólalt

- rendelhetünk vagy meg fejben 50x végig nézed a barátom ?

A soktol alig tudtam meg szólalni , mire végre erőt vettem magamon és megszolaltam .

- elnézést elbambultam , mit hozhatók ?
Mire az egyik megint megszólalt

-azt láttuk .- és az egész társaság nevetni kezdett

Szinte eget az arcom a szégyentől.
El akartam tűnni de megis vissza szólni ennek a seggfejnek .
Helyette inkabb újból meg kérdeztem

- mit hozhatók nektek ?

Aki nyugalmat áraszt magából felem fordult és igy szólt

- mindonknek egy jeges kávé lesz névre szolo

Mire bolintottam és vártam mondja a neveket

- jungkook , jhope, namjoon, és jin

Rám mosolygot vissza mosolyogtam és vissza mentem a pultnál

Magamba szidtam magam hogy egethettem le magam ennyire és miért bámultam meg szegény srácot .

A kávékat el készítettem és rá írtam a neveket , miután kész lettem a tálcára helyeztem őket és kivittem őket , óvatosan oda pillantottam ki Melyk kávét veszi el , akkor vette el ő , szóval jungkook a neve , már a neve is árulkodik .
Vissza fele tartva el mosolyodtam , nemtudom mi váltotta ki belőlem .

Vissza ültem a pult mögé , lopva öt néztem , nemtudom miért elment az eszem fogalmam sincs , annyira irigy voltam azokra az emberekre akik a közelébe voltak , a mosolya tokeletes volt akaratom ellenére is elmosolyodtam a mosolya miatt.

Almodozasom telefon hívás szakította meg , anyám hívott , apám hamarabb ment haza. Azzonal kapcsoltam anyám fel kettesbe vele , azzonnal yoongit kerestem szemmel és oda sitettem

- nembaj ha hamarabb megyek ? Gaz van otthon

Nem mondott semmit tudta jól miért akarok haza menni . Bólintott hogy mehettek

Meg át sem öltöztem kabátom felkapta mentem ajtóhoz ki rontottam szinte rajta , hazáig megsem álltam , otthon apám a dolgozó szobába dolgozott anyám körmét rágva ült a sarokba

Ismét bántotta , seggfej utalom

Anyámat fel segítettem és a kanapéra fektettem hogy aludjon nyugodtan itt vagyok .

Telefonomert nyúltam zsebembe a kiváncsi én meg mindig jungkook körül forgott.

Megnyitottam Instagram alkalmazasom és be írtam a nevet , egyből ki is adta , nem hazudok minden képet végig néztem be harapott szájjal , vonzott magahoz . Mire mindent végig néztem róla este 7 órát ütött az óra , anyám fejet fel emeltem óvatosan fel altam , helyeztem a feje alá egy párnát , óvatosan be takartam és felmentem a szobamba , fáradt voltam aludni akartam csak . Végül be is ugrottam szinte az agyamba , nem sokáig kellet várjak hogy el aludjak , azzonal el nyomott az alom .

Fegyverek vagy érzelmek Where stories live. Discover now