"You are nothing."

2K 133 5
                                    

"Páni vážně jsi nervozní?" zeptala se mě pobaveně Claire, která měla Beth na klíně.

"Spíš jsem strašně vyděšená." přiznala jsem se. "Myslíš, že můžu jít v tomto?" ukázala jsem na své oblečení. (komentáře)

"Podle mě je to tak akorát." usmála se na mě. "Tak akorát na první rande." najednou se ozvalo zaklepání na dveře.

"Já to nezvládnu." vyděšeně jsem se koukla na Claire. Potichu se zasmála a s Beth šla otevřít. Prohrábla jsem si vlasy a vzala si kabelku.

"Ahoj princezno." uslyšela jsem Adama. Došla jsem k nim. Adam si mě prohlídl. "Vypadáš nádherně." usmál se na mě a na přivítanou mě políbil na tvář. Cítila jsem jak mě polilo horko. Rychle jsem se koukla na Claire.

"Všechno máš nachystaný. Vrátím se určitě brzo."

"Neboj se." zasmála se Claire. "Nehlídám Beth poprvé." připomněla mi. Přikývla jsem a políbila Beth na hlavičku. Vydali jsme se s Adamem pryč. "Užijte si to!" křikla za námi, Claire.

"Kam vlastně jdeme?" koukla jsem se na Adama.

"Jdeme si užít." v očích se mu zablýsklo.


"Party!?" zakřičela jsem, aby mě přes ten hluk Adam slyšel.

"Jo. Já si užívám pořád. Měla by sis taky odpočinout." podal mi kelímek s pivem.

"Díky." usmála jsem se na něho. Adam mě vzal za ruku a někam mě vedl. Všichni Adama zdravili ze všech stran. Až teď jsem si uvědomila jak je populární. Oproti mě je nic.

Zastavili jsme se u starého gauče a posadili se. Adam měl stále propletené ruce.

"Nevím, jestli to byl dobrý nápad." zašeptala jsem a napila se.

"Byl." usmál se Adam a naklonil se ke mě. Zadíval se mi do očí. "Chci být rodina. S tebou a s Beth." pohladil mě po tváři.

"Adame!" vykřikla nějaká dívka. Koukla jsem se na ní. Byla to zrzka a byla nádherná. Slyšela jsem jak si Adam potichu povzdechl. Potom se koukl na dívku.

"Kelly." usmál se. "Potřebuješ něco?" zeptal se.

"Tanec." ušklíbla se. Čekala jsem, že se Adam zvedne a odejde s ní. Ale jen se pousmál.

"To je mi líto." pokrčil rameny. "Ale já na dnešek doprovod mám." Vypadala to, že si mě Kelly všimla až teď. Celou si mě prohlídla a skrčila obočí.

"A ty jsi kdo?" zeptala se a bylo jí jedno, že její ton hlasu zní nafoukaně a naštvaně.

"Tori." odpověděla jsem.

"Aha tahle Tori." ušklíbla se. "Kde máš to svoje dítě?" zeptala se a našpulila rty.

"Beth je doma." odpověděl za mě Adam. "Máme rande, víš?" Adam si mě přitáhl k sobě a políbil mě do vlasů.

"Víš, kde mě najdeš." řekla nakonec a otočila se na odchod. Při odcházení nezapomněla kroutit zadkem. Adam se potichu zasmál a potom se koukl na mě.

"Omlouvám se." usmál se.

"To je v pořádku." odpověděla jsme. "Jen Adame, tohle je tvůj život." ukázala jsem po místnosti, kde si to všichni užívali. "Já už na to nemám. Od narození Beth, jsem byla jenom doma." připomněla jsem. "Už ani nevím, jaké to je tancovat. Odvázat se..."

"Tak si to zkus." pobídl mě. "Máme celý večer, Tori." usmál se a vzal mi z ruky kelímek. Oba kelímky položil na stoleček a stoupl si. Natáhl ke mě ruku. Zasmála jsem se a přijmula jsem jeho ruku a nechala se odvést do půlky parketu. Začala jsem se kroutit do rytmu hudby.

"Vidíš, že ti to jde." zasmál se Adam. Ucítila jsem jeho ruce na svých bocích. Prudce si mě přitáhl k sobě, až jsem narazila do jeho hrudě. Zvedla jsem hlavu a setkala se z jeho pohledem. Na tváři měl úšklebek, který mě poprvé okouzlil.

"Adame, kámo!" doběhl k nám nějaký kluk. "To mě ani nepředstavíš?" Adam zakoulel očima a odtáhl se ode mě. Objal mě zezadu a ruce spojil na mém břichu.

"Tohle je Tori. Už jsem ti o ní říkal." představil mě Adam.

"Ahoj." usmála jsem se na kluka.

"Čau." široce se usmál. "Jsem Tom. Jak se má Beth?" byla jsem překvapená, že zná její jméno.

"Skvěle." usmála jsem se ještě jednou.

"Půjčíš mi chvilku Adama?" zeptal se Tom.

"Jasně." přikývla jsem.

"To uděláš?" zeptal se pobaveně Adam. Otočila jsem se a koukla se na něho.

"Jo." ušklíbla jsem se a stoupla si na špičky. Přiložila jsem rty na ty jeho a spojila je na krátký polibek.

"Hned si tě najdu." zašeptal Adam. Přikývla jsem. Adam odešel s Tomem někam dozadu. Došla jsem ke stolku, kde jsme měli piva. Vzala jsem si svůj kelímek a napila se.

"Myslíš, si že jsi něco extra?" ozvalo se za mnou. Otočila jsem se a uviděla Kelly.

"Prosím?" zeptala jsem se nechápavě.

"Myslíš si, že Adam s tebou zůstane? Protože to není pravda. " ušklíbla se. "A ty to víš. Nepatříš sem. Jsi jen pouhá kráva, co se nechala zbouchnout. Nejsi nic a nikdy nebudeš" řekla to nahlas, až se na nás všichni koukli. Cítila jsem v očích slzy... Cítila jsem na sobě všechny pohledy. Slyšela jsem smích. Upustila jsem kelímek a dala se na útěk. Měla pravdu. Nejsem nic. Rozběhla jsem se ke kolejím. Proč jsem byla tak blbá. Mělo mi dojít, že to nepůjde. Adam žije svůj život a já zase svůj. Ale oba máme společnou Beth a to je to jediné. Zastavila jsem se a opřela se o strom. Koukla jsem se na hvězdy a nechala po tváři stékat slzy.




Little hopeKde žijí příběhy. Začni objevovat