!NICHOLAS!
Schodziłem niechętnie ze schodów w domu Lee'ów. Schodziłem powoli i raczej niepewnie. Kiedy zobaczyłem Aiden'a leżącego na kanapie, lekko się speszyłem.
- Siema - przywitałem się.
- Czekaj - zatrzymał się w miejscu. - Co ty tutaj robisz?
- Słuchaj stary, długa historia. - powiedziałem. - Może kiedyś ci opowiem.
- Dobra, co chcesz?
- Daj mi jakieś ciuchy. Nie mam niczego ze sobą. - powiedziałem wprost.
Zaprowadził mnie do swojego pokoju, gdzie podał mi koszulkę oraz spodnie. Kocham go za to. Podziękowałem i poszedłem do łazienki, która znajdowała się na piętrze i ubrałem się tam w ciuchy, które podarował mi Aiden. Czułem się jak nowonarodzony.
Od razu kiedy wyszedłem z łazienki Aiden chwycił za moje ramię i pociągnął na dół. Kazał mi siedzieć na kanapie. Po chwili przyszedł z Gabrielem, którego usadził obok mnie.
- Możecie mi, do jasnej cholery, wytłumaczyć co się tutaj dzieje? - powiedział całkowicie poważnie.
Gdy wyobraziłem Aiden'a jako typowego policjanta, zachciało mi się śmiać.
- No, słucham. - zniecierpliwił się.
Razem z Gabrielem spojrzeliśmy na siebie z lekkim przerażeniem. Przeprosiłem na chwilę Aiden'a i złapałem Gabriela za ramię, ciągnąć go do łazienki, żebyśmy mogli to jakoś przedyskutować. Bo przecież, co mam mu powiedzieć?
- Jesteśmy w dupie. - stwierdziłem.
- Racja. - potwirdzil. - Pamiętasz coś z tamtej nocy?
- Nie bardzo.
- Świetnie, powiemy że nie pamiętamy. - klasnął w ręce.
Wyszliśmy z łazienki i od razu powiedzieliśmy (a właściwie to ja powiedziałem), że nic nie pamiętamy. Aiden niechętnie nam uwierzył, mierząc nas wzrokiem z góry na dół.
×××
Jakiś czas później, zacząłem się zbierać do domu. Nie musiałem daleko iść, gdyż nasze domy były niemal koło siebie. Kiedy wszedłem do domu uderzył we mnie zapach świeżego obiadu.
- Nicholas, wróciłeś? - zapytała moja mama z kuchni.
Potwierdziłem, krótkim "mhm" i poszedłem do swojego pokoju. Położyłem się na brzuch, na moim łóżku, wlepiłem twarz w poduszkę i zacząłem myśleć, nad tym co się stało.
Nie wiem czy jestem w stanie mu to zrobić, tylko po to, aby wygrać jakiś zakład.
~~~
dlaczego rozdziały z perspektywy Nicholasa zawsze i wychodzą takje krótkie 😭😭
do następnego!
CZYTASZ
Hate filled with love | bxb
RomanceGabriel jest nudnym, introwertycznym nastolatkiem, którego życie nie różni się niczym od innych. Nie posiada wielu znajomych, nie wspominając już o partnerze, pomimo swojej uroczej, z lekko damskimi rysami twarzy. W szkole woli siedzieć cicho i nie...