Hey,burada mısınız?
Selamlar ✨️
Aylar sonra yeniden buradayız. Kurguyu unuttuysanız eski bölümlere şöyle hızlıca bir göz atıp gelin. Ben burada bekliyorum ❤️Dün pişirdiğim fasulyeli yemek yüzünden tuvalette 5 dk fazla vakit geçirince fark ettim ki,ben size favori insanlarımdan biri olan dayımdan hiç bahsetmemişim. Ayrıca Baekhyun'un o gün öğlen pişirdiği pilavı ilk kez benim içinde fazla yaptığını da fark etmiştim ama şimdilik konumuz bu değil.
Ya da söylemeden duramayacağım, Baekhyun Makbuş'a kahvaltıya gittiğimiz o haftasonundan sonra artık ara sıra odasından çıkıyor ve evi biraz daha sahiplenmiş olacak ki bazı zamanlar kendisine sandiviç,öğle yemeği falan hazırlıyordu. Kahvaltı hazırladığı günler benim güne ekstra enerjik başlamama neden oluyordu. Her ne kadar birkaç dakikalık,pratik şeyler hazırlasa ve odasında yese de onunla yanyana sessizce bile olsa bir şeyler yapmak bir süre sonra iple çektiğim şeyler haline gelmişti. Ve işte o gün,bankanın resmi tatil nedeniyle kapalı olduğu gün,evdeydim ve tabiki yine varlığıyla yokluğu bir değildi. Sadece tavuk pişirdiğim günler tabağını bitirdiği için tavuğa karşı ayrı bir zaafı olduğunu anlamıştım,bu yüzden o gün de kremalı tavuk pişiriyordum. Mutfağa su içmek için uğradığında tencereye yandan bir bakış atmış,odasına geri döndükten birkaç dakika sonra yeniden gelip hiç sesini çıkarmadan pilav yapmıştı.
2 kişilik pilav.
Benim için de yapmıştı.
Size yemin ederim hayatımda yediğim en iyi pilavdı. Anneme söylemek ister gibi bir tavrınız var ama önemli değil,annem iyi bir aşçı değil ve bunun da farkında. Yani kızacağını sanmıyorum. Ha ama siz "Oğlun aşık olduğu adamın pilavını seninkinden daha çok beğenmiş." diye detaya girerseniz birazcık öfkelendiğini görebilirsiniz. Ama bu öfkesinin nedeni yine pilav değil, aşık olduğum adam kısmı olacaktır. Dediğim gibi,annemin kötü aşçılığıyla ilgili bir problemi yok.
Her neyse,dayım diyorduk.
Dayım gerçek anlamda en favori insanım. Görüp görebileceğiniz en eril,en maskülen insanlardan biridir. Ama işte bomba kısım geliyor; benim bu oğlan sevdasını en anlayışla karşılayan da beklenmedik şekilde ta kendisidir.
Japonya'ya yıllar önce yerleşmiş,40 yaşına kadar da hiç evlenmemiş,bıyık erkeğin makyajıdır ilkesine sıkı sıkıya bağlı,biraz zorlarsanız 'kadın yerini bilecek' bile diyebilecek toplumun dayattığı erkek oğlu erkeğin biridir. Deli bir sevdaya tutuldu ve varamadı diye kırkına kadar evlenmediğini sansak da , o kırk yaşında ilk defa aşık olup evlenerek hepimizi yanıltmıştı.
Benim mevzu ortaya çıkınca annem ilk onu aramıştı. "Koş yetiş,Chanyeol seni çok sever,biraz yanında kal,kendi ortamlarına sok da sana imrensin." diyerek adamı cenaze varmış gibi 24 saat içinde Kore'ye getirtmişti.
Yani tek problem benim etrafımda dişil enerjilerin olmasıymış arkadaşlar,ben errrkek oğlu bir erkek görünce "Oha abi,ben de erkek olmalıyım." falan demeliymişim. Nerden tutsan elinde kalır,birincisi çok şükür biz de errrkek oğlu erkektik,ikincisi gay olduğunu söyleyen birini daha çok erkeğin olduğu ortamlara sokmak barut dolu varili fırına koymak gibi bir şeydi.
Ama benim canım dayım akıllı adamdı. Aldı beni karşısına "Annen bir şeyler dedi,sen de bir anlat bakayım." dedi. Bismillah,ilk kez biri bu konuda beni de dinlemek istemişti. O zamanlar da ailemin zoruyla terapiye gidiyorum tabi,biliyorsunuz. Doktorum da beni normal olduğuma ikna etmiş. Anlattım,dedim ki dayı böyleyken böyke,karı kız hepsi bacım olsun gram ilgimi çekmiyor. Dayım şöyle bir durup derin bir nefes aldı. "Emin misin?" dedi. Aha dedim, bu da başlayacak şimdi daha küçüksün anlamazsın falan diye. Ama ben normaldim oğlum,neyi saklayacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"seni sevmek" üzerine | chanbaek
Short StoryChanyeol ona aşık olduğunda aldatılmasının 5.günüydü.