CW: torture and brief graphic torture. Chapter also includes outdated racial terminology that is a direct quote from what signs for hire used to say in the early 1900's (for more information on this, visit this https://libraryguides.missouri.edu/pricesandwages/1930-1939#:~:text=The%20U.S.%20average%20hourly%20starting,and%2035%C2%A2%20for%20Negroes.) Also contains small hints of microaggression in the work place.
June 16th, 1930
Alastor paced around his room as he read the correspondence and his maman watched him with an inquisitive eye.
𝒟𝑒𝒶𝓇 𝒜𝓁𝒶𝓈𝓉𝑜𝓇,
𝐼 𝑔𝓊𝑒𝓈𝓈 𝐼 𝓈𝒽𝑜𝓊𝓁𝒹 𝓈𝓉𝒶𝓇𝓉 𝑜𝒻𝒻 𝓉𝒽𝒾𝓈 𝓁𝑒𝓉𝓉𝑒𝓇 𝒷𝓎 𝓈𝒶𝓎𝒾𝓃𝑔 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝐼'𝓂 𝓃𝑜𝓉 𝓈𝑜𝓇𝓇𝓎 𝒾𝓉'𝓈 𝓉𝒶𝓀𝑒𝓃 𝓂𝑒 𝓉𝒽𝒾𝓈 𝓁𝑜𝓃𝑔 𝓉𝑜 𝓇𝑒𝓈𝓅𝑜𝓃𝒹. 𝐼'𝓋𝑒 𝒽𝒶𝒹 𝒶 𝓁𝑜𝓉 𝑔𝑜𝒾𝓃𝑔 𝑜𝓃, 𝒶𝓃𝒹 𝐼 𝒹𝒾𝒹𝓃'𝓉 𝓀𝓃𝑜𝓌 𝒽𝑜𝓌 𝓉𝑜 𝒹𝑒𝒶𝓁 𝓌𝒾𝓉𝒽...𝓉𝒽𝒶𝓉 𝓃𝒾𝑔𝒽𝓉. 𝐼 𝑔𝓊𝑒𝓈𝓈 𝓂𝒶𝓎𝒷𝑒 𝐼 𝓈𝓉𝒾𝓁𝓁 𝒹𝑜𝓃'𝓉?
𝐵𝓊𝓉 𝒾𝒻 𝐼 𝒶𝓂 𝒷𝑒𝒾𝓃𝑔 𝒽𝑜𝓃𝑒𝓈𝓉, 𝐼 𝒸𝒶𝓃'𝓉 𝓈𝓉𝑜𝓅 𝓉𝒽𝒾𝓃𝓀𝒾𝓃𝑔 𝒶𝒷𝑜𝓊𝓉 𝑜𝓊𝓇 𝓉𝒾𝓂𝑒 𝓉𝑜𝑔𝑒𝓉𝒽𝑒𝓇, 𝓃𝑜 𝓂𝒶𝓉𝓉𝑒𝓇 𝒽𝑜𝓌 𝒽𝒶𝓇𝒹 𝐼 𝓉𝓇𝓎. 𝐼 𝒶𝒸𝒸𝑒𝓅𝓉 𝓎𝑜𝓊𝓇 𝒶𝓅𝑜𝓁𝑜𝑔𝓎, 𝒶𝓃𝒹 𝐼 𝓉𝒽𝒾𝓃𝓀 𝓂𝒶𝓎𝒷𝑒 𝓌𝑒 𝓈𝒽𝑜𝓊𝓁𝒹 𝓈𝓉𝒶𝓇𝓉 𝑜𝓋𝑒𝓇 𝒻𝓇𝑜𝓂 𝓉𝒽𝑒 𝒷𝑒𝑔𝒾𝓃𝓃𝒾𝓃𝑔. 𝒜 𝒸𝓁𝑒𝒶𝓃 𝓈𝓁𝒶𝓉𝑒, 𝓎𝑜𝓊 𝓀𝓃𝑜𝓌? 𝐸𝓋𝑒𝓃 𝒾𝒻 𝓌𝑒 𝓂𝓊𝓈𝓉 𝒷𝓊𝒾𝓁𝒹 𝓊𝓅 𝑜𝓊𝓇 𝒻𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓉𝒽𝓇𝑜𝓊𝑔𝒽 𝓁𝑒𝓉𝓉𝑒𝓇𝓈, 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝓂𝒾𝑔𝒽𝓉 𝒷𝑒 𝒷𝑒𝓃𝑒𝒻𝒾𝒸𝒾𝒶𝓁 𝓉𝑜 𝓊𝓈 𝒷𝑜𝓉𝒽. 𝒜𝓃𝓎𝓌𝒶𝓎𝓈, 𝒾𝒻 𝓎𝑜𝓊 𝑔𝑒𝓉 𝓉𝒽𝒾𝓈 𝓁𝑒𝓉𝓉𝑒𝓇 𝒶𝓃𝒹 𝓎𝑜𝓊 𝒹𝑒𝒸𝒾𝒹𝑒 𝓉𝑜 𝓇𝑒𝓈𝓅𝑜𝓃𝒹, 𝐼'𝓁𝓁 𝒷𝑒 𝓁𝑜𝑜𝓀𝒾𝓃𝑔 𝒻𝑜𝓇𝓌𝒶𝓇𝒹 𝓉𝑜 𝒾𝓉. 𝐼 𝒽𝑜𝓅𝑒 𝒾𝓉'𝓈 𝓃𝑜𝓉 𝓉𝑜𝑜 𝓁𝒶𝓉𝑒. 𝐼 𝓀𝓃𝑜𝓌 𝐼 𝓀𝑒𝓅𝓉 𝓎𝑜𝓊 𝒾𝓃 𝓉𝒽𝑒 𝒹𝒶𝓇𝓀 𝒻𝑜𝓇 𝒶 𝓁𝑜𝓃𝑔 𝓉𝒾𝓂𝑒.
𝐸𝓋𝑒𝓃 𝒾𝒻 𝓌𝑒 𝒶𝓇𝑒 𝓈𝓉𝒶𝓇𝓉𝒾𝓃𝑔 𝑜𝓋𝑒𝓇, 𝐼 𝓂𝓊𝓈𝓉 𝒶𝒹𝓂𝒾𝓉 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝐼 𝓂𝒾𝓈𝓈 𝓎𝑜𝓊𝓇 𝓅𝓇𝑒𝓈𝑒𝓃𝒸𝑒. 𝒩𝑒𝓌 𝒴𝑜𝓇𝓀 𝒾𝓈𝓃'𝓉 𝓉𝒽𝑒 𝓈𝒶𝓂𝑒 𝓌𝒾𝓉𝒽𝑜𝓊𝓉 𝓎𝑜𝓊 𝒽𝑒𝓇𝑒.
𝐻𝑜𝓅𝑒 𝓎𝑜𝓊 𝒶𝓃𝒹 𝓎𝑜𝓊𝓇 𝑀𝒶 𝒶𝓇𝑒 𝒹𝑜𝒾𝓃𝑔 𝓌𝑒𝓁𝓁!
𝒮𝒾𝓃𝒸𝑒𝓇𝑒𝓁𝓎,
𝒜𝓃𝑔𝑒𝓁𝒫.𝒮. 𝐼 𝓀𝓃𝑜𝓌 𝒾𝓉 𝓌𝒶𝓈 𝓎𝑜𝓊 𝒶𝓉 𝓉𝒽𝑒 𝒷𝒶𝓇 𝑜𝓃 𝒩𝑒𝓌 𝒴𝑒𝒶𝓇'𝓈 𝐸𝓋𝑒. 𝒴𝑜𝓊 𝓌𝑒𝓇𝑒 𝑜𝓃 𝓎𝑜𝓊𝓇 𝒷𝓇𝑒𝒶𝓀 𝒶𝓃𝒹 𝓂𝓎 𝓈𝒾𝓈𝓉𝑒𝓇 𝓌𝑒𝓃𝓉 𝑜𝓋𝑒𝓇 𝓉𝑜 𝓈𝓅𝑒𝒶𝓀 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝓎𝑜𝓊 𝒶𝓃𝒹 𝓈𝒽𝑒 𝒸𝒶𝓂𝑒 𝒷𝒶𝒸𝓀 𝒶𝓃𝒹 𝓉𝑜𝓁𝒹 𝓂𝑒 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝓎𝑜𝓊 𝓌𝑒𝓇𝑒 𝓋𝑒𝓇𝓎 𝓈𝓉𝒶𝓃𝒹𝑜𝒻𝒻𝒾𝓈𝒽 𝓉𝑜𝓌𝒶𝓇𝒹 𝒽𝑒𝓇. 𝒴𝑜𝓊 𝑜𝓌𝑒 𝒽𝑒𝓇 𝒶 𝒷𝒾𝑔 𝒶𝓅𝑜𝓁𝑜𝑔𝓎 𝑜𝓇 𝐼'𝓂 𝑔𝑜𝒾𝓃𝑔 𝓉𝑜 𝓌𝓇𝒾𝓃𝑔 𝒾𝓉 𝑜𝓊𝓉 𝑜𝒻 𝓎𝑜𝓊!
YOU ARE READING
Wait For Me
FanficAnthony is a crime boss's kid. Expected to follow the rules and traditions. He strives to make his father proud after being ignored by the man for most of his life. His only goal is to prove his worth to the Family, and rise in the ranks. Love is so...