Rusya yine her zamanki gibi Amerika'nın yaptığı saçma partide bir köşede tek başına oturmuş yavaş yavaş vodkasını içiyordu. İçerken bi yandan da diğer ülkelere bakıyordu gözüne iki ülke takıldı biri kızıl biri siyah saçlı iki ülke dikkatini çekmişti diğer ülkeler gibi değillerdi daha fazla gariplerdi özellikle kızıl olan diğer bütün ülkeler gibi vodka, rakı, viski içmek yerine sadece limonata içiyordu Rusya bu durum garipsedi hem limonatayı nerden bulmuştuki Rusya vodkasından bir yudum daha aldı. Diğer ülkeleri izlemeye devam etti ülkelerin bazıları direk dansı yapıyor bazılar bilmem kaçıncı ikisini içiyor bazıları ise çoktan sarhoş olmuşlar ve Amerika'yı gördü oda diğerleri gibi çoktan gitmişti.
"Ah lanet olsun ben niye bu saçma partiye geldim ki bi bok yaptığım yok"dedi vodksını içerken Rusya.
yanında oturan kişiden habersiz Amerika'ya daha fazla sövmeye başladı. Vodkası bitmişti.
" Galiba yeni vodka almam gerekiyor"
Diye geçirdi içinden Rusya. Rusya sıkıklıkla nefes verdi bi daha Amerika'nın yaptığı hiç bir partiye gelmiyecekti."Anladığım kadarıyla Amerika'dan olması gereken den daha fazla nefret ediyorsun merak etme dostum bende ondan senin kadar nefret ediyorum"
Rusya hemen kafasını yana çevirdi ve az önce karşı masada çocuk gibi davranıp limonata içen kızıl ülkeyi gördü. Rusya biraz saşırmıştı çünkü partı başlayana kadar kimse onun yanına gelmemişti. Hem ne diye yanına gelmişti ki.
"Hey daldın gittin senle konuşuyorum burda. İyi misin? " dedi kızıl ülke.
"Ah pardon diğer ülkelere dalmışım ve bende gerçekten Amerika'dan nefret ediyorum"dedi Rusya
" Türkiye Cumhuriyeti "
"Ne?"
"Senle nasıl konuşcam ki hemen dalıp gidiyorsun"dedi Türkiye.
" Geçekten fazla mı biyerlere dalıyorum"
" Evet hemde fazlasıyla" dedi Türkiye karşısındaki beyaz saçlı kendisinden fazlasıyla uzun olan ülkeyi süzerken.
"Tamam neyse hadi tanışalım olur mu? "
"Olur" dedi Rusya.
"Ben Türkiye Cumhuriyeti. Tanıştığıma memnun oldum"
"Rusya Federasyonu bende tanıştığuma memnun oldum Türkiye Cumhuriyeti"
"Hey raşa bana tam adımla seslenme türki yada Türkiye diyebilirsin"
"Raşa mı? "
" Evet. Eğer istemiyorsan söyleyemeyebilirim"
"Ah hayır hayır söyleyebilirsin türki"
"Aman Allah'ım ilk defa birisi bana Hindi demedi düşüp bayılacam şimdi"
Rusya kıkırdadı. Türkiye ise son derece ciddi olan bakışlarıyla Rusya'ya baktı. Türkiye'de kıkırdadı birilerini mutlu etmek onu sevindiriyordu.
"Evet burda tek başına napıyprsun peki" dedi Türkiye limonatasını içerken.
"Gördüğün gibi sadece oturuyorum"dedi Rusya.
" Ama neden teksin böyle tek başına oturuyon"
"Pek fazla arkadaşım yok varsada onlar çoktan diğer dünya'ya yolculuk yaptılar" dedi Rusya diğer ülkelere bakarken.
"Nasıl arkadaşın yok ben varım ya"
"Ha?"
" Az önce arkadaş olmadık mı olmadıysak artık arladaşımsın" dedi Türkiye gülümserken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU ÜÇLÜ ÇOK GÜÇLÜ~COUNTRYHUMANS
RandomYükseklikten korkan Türkiye'nin uçurumdan düşerek ölmesi. Yanarak ölmekte korkan Almanya'nın yanarak ölmesi. Donarak ölmekten korkan Rusya'nın donarak ölmesi. Almanya, Rusya, Türkiye'nin hayatı Nasıl arkadaş oldukları ve nasıl öldürüldükleri. 3...