Türkiye, Almanya ve Rusya her zaman oldukları parkta oturmuş çekirdek çitleyip diğer ülkeler hakkında dedikodu yapıyorlardı. En sonunda hem çekirdekleri hem de kolaları bittince Türkiye'yi çekirdek ve kola almaya gönderdiler. Türkiye oflya poflaya markete gitti ve fiyatları görünce az daha bayılıyordu içinden bu fiyatları kim Allah katına çıkartıyor diye düşündü.
Çardakta oturan Rusya ve Almanya'nın yanına gidip çekirdeği Rusya'nın kucağına kolayı ise Almanya'nın kucağına atıp Rusya'nın yanına oturdu. Rusya'nın kucağından çekirdeği alıp paketi açıp çekirdeği çitlemeye başladı. Almanya ise kolaları bardaklara dolduruyordu. Rusya ise Türkiye çekirdek çıtlıyordu.
Rusya "eee ne halt yiyeceğiz" dediği anda Türkiye kolayı Rusya'nın pantolonuna döktü."Lan Türkiye!" Diyip direk ayağa kalktı Rusya Almanya ayağa kalkıp Rusya'nın yanına gitti. Türkiye hala çekirdek çıtlayıp bardağına kola dolduruyordu.
"Lan mal bu pantolon senden pahalı" Diye bağırdı Rusya. Türkiye Rusya'ya sakin ol kıyamet kopmadı bakışı atıyordu.
"Rusya sakin ol gel eve gidelim pantolonunu değiştir" Almanya bunu dediğin anda Rusya direk Türkiye'nin yanına gidip onu yakasından tutup kaldırıp tekrar Almanya'nın yanına gidip Almanya'yı da kolundan tutup evine doğru götürmeye başladı.
...
"Ay bir an Rusya'nın bizi sinirden sikiceğini sandım"
"Neden bir an öyle üstüme gelip kolumu çektin oruspu!"
Rusya, Almanya ve Türkiye şuan Rusya'nın evindeydiler. Rusya Türkiye ve Almanya'yı kendi evine getirmişti. E haliyle Türkiye ve Almanya Rusya'nın onları sikiceğini sanıp korkmuşlardı. Ama Rusya sadece o Türkiye'den pahalı olan pantolonunu değiştirmek için Almanı ve Türkü kendi evine getirmişti.
"Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee" 34 e
"Ne eeee? Türki"
"Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee" 40 e
"Rusya?"
"Ağla türki benim ee'lerim senin ee'lerin den daha fazla oldu" Diyip Türkiye'nin kafasına vurdu.
"Niye çocuğun kafasına vuruyorsun Rusya!"
"Ay Almanya sende annelik tavırları taslama bize"
"Ne anneliği be!"
"Anne alman"
"Türki iyi misin?"
"Mal beynini kaybetti"
"Rusya bir insan olmayan şeyi kaybedemez"
"Ama Türki kaybet-"
Rusya daha sözünü bitirmeden Türkiye Rusya'nın kafasını tutup kucağına bastırdı ve bi beş dakika Rusya'nın kafasını bi bastırıp bi çekip yaptıktan sonra bıraktı. Almanya ise daha fazla sehirci gibi durmak yerine tam konuşacakken Rusya Türkiye'nin kafasını tutup kendi kucağına bastırdı. Rusya Türkiye ona neler yaptıysa aynılarını ama biraz daha kötüsünü Türkiye'ye yapıyordu. Bu süreçte Almanya Türkiye'yi kurtarmaya çalışıyordu. Rusya ise "sen beni kurtarmadın Türkiye'yi mi kurtarıyorsun" Diye bağırıyordu Almanya'ya. Almanya ise aynı şekilde Rusya'ya bağırıyordu. Bizim gariban Türkiye'miz ise sadece çırpınıp çığlık atmaya çalışıyordu. Sonunda Rusya Türkiye'yi bıraktı. Türkiye Rusya ona bıraktığı gibi derin bir nefes alıp tüm dünyada duyulacak kadar büyük bir çığlık attı. Sonra ise Rusya'ya dönerek konuşmaya başladı.
"Yav seninki de ne kadar büyükmüş ya"
"Ne!?"
"Evet! Benim ki seninkinden büyük ağla bitch"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU ÜÇLÜ ÇOK GÜÇLÜ~COUNTRYHUMANS
RandomYükseklikten korkan Türkiye'nin uçurumdan düşerek ölmesi. Yanarak ölmekte korkan Almanya'nın yanarak ölmesi. Donarak ölmekten korkan Rusya'nın donarak ölmesi. Almanya, Rusya, Türkiye'nin hayatı Nasıl arkadaş oldukları ve nasıl öldürüldükleri. 3...