Saat sabahın on ikisiydi Türkiye hala davar gibi uyuyordu. Bütün gece Rusya'yla beraber arsenal oynadığı için hala uyuyordu aynısı Rusya içinde geçerliydi oda hala Türkiye gibi uyuyordu. Ama Almanya bütün gece mışıl mışıl uyuduğu için sabah erken kalkıp kahvaltısını yapıp işleriyle ilgileniyordu.
Türkiye hala uyuyorken telefonu çaldı ilk önce umursamadan uyumaya devam etti ama ard arda 5 kere çalınca artık dayanamayıp telefona baktı arayan kişi Amerika'ydı Türkiye içinden bu oruspu çocuğu sabahın köründe niye beni arıyor aq diye geçirdi ve hala çalan telefonunu açtı.
"günaydın"
"günaydın Amerika"
"daha yeni mi uyandın?"
"ah evet bütün gece Rusya'yla oyun oynadım ondan uyuyamadım"
"uyandırdığım için üzgünüm"
"sorun değil zaten eninde sonunda kalkıp Kıbrıs'la beraber kahvaltı yapacaktık"
"Kıbrıs da mı senin gibi on ikiye kadar uyuyor"
"o öğlen bire kadar uyuyor. Bizim evde erken uyanmak diye bir şey yok"
"anlaşılan çok uykucu bir ailesiniz"
"aynen de sen neden beni aradın önemli bir şey mi oldu?"
"a evet ben neden seni aradım"
"Amerika!"
"tamam, tamam şey bugün birlikte bir şeyler yapalım mı?"
"ne gibi?"
"buluşup, gezek tozak eğlenek dondurma yiyek lunapark'a gidek falan filan"
"hmm olur"
"Almanya yada Rusya'yla buluşmayacan demi"
"evet zaten ikisininde işleri var. Rusya'nın şanghay toplantısı Almanya'nın da ab toplantısı var"
"tamam o zaman saat ikide olur mu?"
"olur"
"tamam o zaman görüşürüz"
"görüşürüz"
Türkiye telefonu kapattıktan sonra odaya uykulu bir şekilde Kıbrıs girdi. Kıbrıs Türkiye'nin yanına gidip çekmeceden kendi telefonunu aldı.
"o telefonu yerine bırak küçük hanım"
"neden? neden telefonumu ben uyurken aldın?"
"çünkü gece kalkıp telefonla oynuyorsun sonra ise bütün gün uyuyorsun seni bekleyen bir sürü işin var"
"ama sen bütün gece Rusya'yla oyun oynarken iyi"
"tamam al telefonunu ve aşağıya in üstümü değiştirip geliyorum sonra kahvaltı yaparız"
Kıbrıs kafasını sallayıp odadan çıktı Kıbrıs odadan çıktıktan sonra Türkiye yataktan kalkıp üstünü değiştirip mutfağa gitti ve Kıbrıs'la beraber kendilerine güzel bir Türk kahvaltısı hazırladılar. sakin bir şekilde kahvaltılarını yaptılar. Türkiye kahvaltıdan sonra odasına Kıbrıs ise dışarıya çıktı.
Türkiye odasına gittiği anda direk telefonunun yanına koştu. telefonunu açıp sabahki Amerika'yla olan konuşmasını Almanya'yla Rusya'ya anlatacaktı.
İMANLIYIM VAROŞLAR
Germeyin lan beni: AMerika eğer onun yanına gitmezsem doları 30tl yapacakmış
Boz ayı: ne diyon küçük osman
Germeyin lan beni: anan diyorum küçük sovyet
Gaymoney: bi dk Amerika neden Türkiye onun yanına gelmedi diye doları 30tl yapsın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU ÜÇLÜ ÇOK GÜÇLÜ~COUNTRYHUMANS
DiversosYükseklikten korkan Türkiye'nin uçurumdan düşerek ölmesi. Yanarak ölmekte korkan Almanya'nın yanarak ölmesi. Donarak ölmekten korkan Rusya'nın donarak ölmesi. Almanya, Rusya, Türkiye'nin hayatı Nasıl arkadaş oldukları ve nasıl öldürüldükleri. 3...