Amerika yataktan kan yer içinde kalktı. Az önce gördüğü rüya hem çok güzel hem de çok kötüydü. Amerika telefonuna uzanıp saate baktı. Saat 03:30'tu. Telefonu yerine bıraktı. Derin bir nefes alıp yatağa geri uzandı. Tavana bakarak rüyayı düşünüyordu.
"İyiki rüyaların gerçek olma ihtimali yok" Dedi ve tekrar oturur pozisyona gelerek konuştu. "Ya varsa" Dedi "eğer varsa çok kötü olur" Amerika odasında kendi kendine konuşmaya devam etti.
"Ama en güzel kısmı Türkiye'yle rüyada sevgili olmamız. Hatta ona evlenme teklifi etmem" Derken bir anda morali bozuldu.
"Ama evlenme teklifi edeceğim sırada hem ben hem Türkiye kafamızdan vurularak öldürülüyorduk" Dedi üzgün bir sesle. Sonra telefonuna uzanıp eline aldı.
"Acaba Türkiye uzanık mıdır?" Diyip telefonu açıp whatsappa girdi ve Türkiye'nin mesaj yerine tıkladı ve Türkiye'nin aktif olduğunu gördü. Amerika direk düşünmeden Türkiye'ye yazdı.
AMerika: Türkiye. Uyanık mısın?
Türkiye'm: evet noldu Amerika?
AMerika: yarın senle saat iki gibi buluşalım mı? Eğer senin için uygunsa
Türkiye'm: olur farketmez
AMerika: iyi geceler. Muck
Türkiye'm: muck ne lan. Neyse iyi geceler
Amerika whatsapp'tan çıkıp yatağa geri yattı. Türkiye neden Amerika'nın ona yarın saat iki de bulaşacaklarını soracakken Amerika'nın çevrimdışı olduğunu görüp yatağa geri yattı. Yatmadan önce gördüğü rüyayı Amerika'ya anlatsa mı diye düşündü.
SABAH
Amerika sabah erken kalkıp kahvaltısını yaptı üstünü değiştirip saat ikiye kadar işlerini yapmaya başladı. Türkiye ise Amerika'ya göre daha geç kalkıp Rusya'yla beraber kahvaltı için Almanya'nın evine gittiler. Ama Almanya'nın evinden Rusya'yla beraber kovuldular nedeni ise kavga etmeleriydi. Saat bir gibi Türkiye evine gidip hazırlanmaya başladı. O sırada Amerika'da işlerini bitirip hazırlanmaya başladı. Amerika hazırlanmasını bitirince Türkiye'yi aradı.
"Aloow~"
"Merhaba türki"
"Ow Amerika geldin mi? Ben daha yemek yiyemedim"
"Neden? Ha bu arada yemek yemedim diye üzülme zaten lokantaya gidecez"
"Ya güzel bir şekilde Almanya'nın evine gittik Rusya'yla ama Almanya bizi evden kovdu. Ve"
"Ve?"
"Ve neden lokantaya gidiyoruz"
"Çünkü senle bir şey konuşcam da ondan"
"Tamam"
"Ha bu arada kapıya çık geldim"
"OHA ışınlandın mı bekle geliyorum"
Türkiye direk telefonu Amerika'nın yüzüne kapatıp aşağıya indi anahtarı alıp cebine koydu paltosunu ve ayakkabısını giydi. Kapıyı açtı ve karşısında bir Amerika gördü. Ama tam karşısında değil kapının yan tarafıba çöküp kekolar gibi oturmuş. Türkiye Amerika'nın oturuşunu görünce bütün dünyada duyulacak kadar sesli bir kahkaha attı. Amerika Türkiye'nin gülüşünğ duyunca korkarak ayağa kaltı. Türkiye Amerika'nın ayağa kalktığını görünce biraz da olsa gülmesini durdurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU ÜÇLÜ ÇOK GÜÇLÜ~COUNTRYHUMANS
AcakYükseklikten korkan Türkiye'nin uçurumdan düşerek ölmesi. Yanarak ölmekte korkan Almanya'nın yanarak ölmesi. Donarak ölmekten korkan Rusya'nın donarak ölmesi. Almanya, Rusya, Türkiye'nin hayatı Nasıl arkadaş oldukları ve nasıl öldürüldükleri. 3...