Bugün Türkiye'nin doğum günüydü.
Almanya'yla Türkiye sarayın Lale bahçesinde oyun oynuyorlardı bırazdan Türkiye'nin doğum gününü kutluyacaklardı tabii Türkiye'nin bundan haberi yok birazdan olacaklardan habersiz Almanya'yla oyun oynuyordu belki birazdan yaşanacaklar Türkiye'nin hayatını karartacaktı."Almanya bak ne buldum" Türkiye elindeki kırmızı gülle Almanya'nın yanına koşuyordu.
"Noldu Türkiye ne buldun"
"Bak" Türkiye elindeki kırmızı gülü heyecanla Almanya'ya gösteriyordu.
"Bu gül çok güzel" Almanya Türkiye'nin elindeki güle bakıyordu bu gül gerçekten çok güzel di.
Almanya hala güle bakarken konuştu
"Türki nerden buldun bu gülü"Türkiye gülümseyerek konuştu "arka bahçde buldum Almanya. Çok güzel bir gül değil mi"
"Evet çok güzel"
...
İkili birazdan olacaklardan habersiz oyunlar oynayıp Lale ve güllere bakıp bahçede kaç tane gül yada Lale var onu sayıyorlardı.
İkiside çocukluğunu kullanıp saatlerce oyun oynayabilirlerdi ama birazdan olacak bu olay Türkiye'nin en kötü doğum günüsü olacak.
.
.
.
.Türkiye ayağa kalkarak konuştu. "Ben babama bakmaya gitcem. Almanya sen burda dur birazdan gelirim"
Almanya ayağa kalkan Türkiye'ye bakarak konuştu "noldu. Niye gidiyorsun"
"Hiç öylesine bi bakıp gelcem"
Almanya ayağa kalktı ve Türkiye'nin yanına gitti "tamam o zaman bende geliyorum"
"Hayır Almanya sen otur oturduğun yerde bi bakıp gelcem" dedi Türkiye arkasına dönüp yürümeye başlarken. Almanya Türkiye'nin gidişini izledi ve sıkkınlıkla nefes verdi.
.
.
.Türkiye sarayda babasını nerde bulucağını düşünerek ilerliyordu
Peki ya Almanya napıyordu tabii oda gizli bir şekilde Türkiye'yi takip ediyordu. Türkiye ilerlerken Askerlerden birisini gördü hemen hızlıca onun yanını gitti.Asker Türkiye'ye bakarak konuştu "sultanım burda napıyonız bir sorun mu var" "Hayır bir sorun yok sadece soru soracam"
"Ah tabii sorun" askerin bu ses tonunda bir şey vardı az önceki gibi değildi "babam nerde biliyor musun"
"Ah evet" "Beni onun yanına götürür müsün" askerin yüzündeki gülümseme daha da büyüdü ve piçimsi bir hal aldı "tabii tabii beni takip edin sultanım" Türkiye hiç bir şey demeden askeri takip ediyordu ve bir odanın önünde durdular "babam burdamı" sordu Türkiye meraklı bir biçimde. Asker kapıyı açarken konuştu "evet burda"Asker sonunda kapıyı açtı ilk odaya Türkiye girdi sonra ise asker ama bir sorun vardı Osmanlı burda yoktu Türkiye biraz korkmuştu. "Asker babam nerde burda göremiyorum" Türkiye askere baktığında asker yüzünden büyük bir gülümsemeyle pantolonunu çıkartıyor du. Türkiye biraz değil fazlasıyla korkmuştu çünkü hayatında ilk defa böyle bir şey yaşıyordu.
Asker Türkiye'ye doğru yaklaşmaya başlamıştı. Türkiye korku içerisinde geriye gidiyor du hiçbir şey yapamıyordu bu duruma karşı koyamıyordu bir nevi göz göre göre tecavüz/taciz edilmesine kendisi izin veriyordu ve buna karşı koyamıyordu. Türkiye ağlamaya başladı asker Türkiye'nin saçından tutarak kendisine çekti ve konuştu "o siktiğimin çenesini kapat ve burada yaşanacaklar kendi aramızda olacak tamam mı" " Hayır. Burdan çıkınca seni babama söyleyecem "
Asker Türkiye'nin saçını Sinirle tutup Türkiye'yi duvar kenarına hızlıca ve sert bir şekilde fırlattı. Türkiye acıyla inledi ve konuştu "bunu bana yapmaya hakkın yok" Asker Türkiye'ye yaklaşırken konuştu "Ah lanet olası velet kapa çeneni sadece bir işim var o kadar " Asker çoktan Türkiye'nin yanına gitmişti ve boxerını çıkartırken konuştu "Ağzını aç seni küçük" "Ne" Asker yine Türkiye'yi saçından tutarak kendine çekti ve konuştu "Sadece o siktiğimin çenesini açcan bu kadar zor değil" Türkiye'nin ağlamadı daha da kuvvetlendi.
.
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU ÜÇLÜ ÇOK GÜÇLÜ~COUNTRYHUMANS
De TodoYükseklikten korkan Türkiye'nin uçurumdan düşerek ölmesi. Yanarak ölmekte korkan Almanya'nın yanarak ölmesi. Donarak ölmekten korkan Rusya'nın donarak ölmesi. Almanya, Rusya, Türkiye'nin hayatı Nasıl arkadaş oldukları ve nasıl öldürüldükleri. 3...