BEBEK?

317 22 25
                                    

Saat gecenin onuydu hava çok soğuktu insanlar eve gitmeye çalışıyorlardı. Aynı şey Türkiye içinde geçerli. Bu saatte kadar Rusya ve Almanya'yla internet kafede lol oynamışlardı. Almanya erken ayrılmıştı kafeden ama Rusya ve Türkiye bu saate kadar oynamaya devam etmişlerdi. İnternet kafe  kapanıncada markete gidip kutu kola alıp evlerine doğru gitmeye başlamışalardı parktan sonra Türkiye kendi başına Rusya kendi başına gitmeye başlamıştı. Almanya ise evinde işlerini halletmiş ve yemek yiyip film izlemeye başlamıştı.

Türkiye bir mallık yapıp ara sokağa girip ordan gitmeye başladı. Hava soğuk ve karanlık olduğu için sokak korkunçtu. Türkiye yolda ilerlerken kıbrısı aramıştı kıbrıs telefonu açınca türkiye eve biraz geç kalacağını beni merak ettmemesini söylemişti. Kıbrıs ise birşey olmayacağını sen gelmeden yemek yiyip uyuyacağını söyledi.

"Mal türkiye gerizekalı Rusya'ya uyursan böyle göt gibi kalırsın amk"

Türkiye kendi kendine konuşurken az önce önünden geçtiği sokaktan çığlık sesi geldi. Türkiye sesi duyduğu anda koşarak o sokağa girdi ve gördüğü şeyle dehşete düştü. Bir erkek grup bir kadını ilk önce taciz edip öldürmüştü. Şimdi ise kadının başinda sigara içip dalga geçiyorlardı.

"Sizi sikikler" Türkiye bunu sert ve sinirli bir şekilde söyledi.

Adamlar Türkiye'ye dönüp ona bakmaya başladılar. Adamların yüzünde alaycı bir hal vardı ama Türkiye bu yaptıklarından aşırı sinirliydi. Adamlardan biri öne çıkarak Türkiye'nin yanına gitmeye başladı.

"Hey! Kızıl kafa burda ne işin var"

"Sizin arkanızı toplamaya geldim namussuz herifler"

"Ha ne diyor bu" Arkadaşlarına dönüp baktı adam.

Türkiye kadını göstererek konuşmaya başladı. "Onun intikamını alacam sikikler!"

Adam tekrar Türkiye'ye dönüp yüzüne yumruk attı Türkiye aniden yediği yumrukla yere düşüp burnunu tuttu. Türkiye yere düştüğünde adamlar kahkaha atmaya başladı.

"Sen ne kadar güçsüz bir şeysin böyle"

"..." Sadece sırıttı.

"Ne sırıtıyorsun öyle!" Diğer adam arkadan çıkıp türkiyenin önünde duran arkadaşının yanına geldi.

"..."

"Konuşsana be! Dilini mi yut-" Adam daha sözünü bitiremeden Türkiye'nin kafasına tekme atmasıyla bayıldı. Yanında ki arkadaşı ise direk Türkiye'ye yumruk atacağı andan Türkiye yumruktan kurtulup adamın karnına tekme attı sonra sonra saçından tuttu ve yüzüne yumruğu yapıştırıp adamı yere bıraktı diğerlerinin yanına yavaş yavaş yürümeye başladı.

...

Bütün adamların işini bitirdikten sonra ambulansı ve polisi aradı onlar gelene kadar çoktan ölmüş olan kadının yanına gidip önünde oturdu.

"Özür dilerim erken gelip seni kurtaramadım özür dilerim"

Acı bir şekilde gülümseyip ayağa kalktı ama kalktığı anda kadının kolları arasında bir şey gördü tekrar yere oturup kadının kolları arasındaki şeyi çıkardı bir bezdi bezi açtı ve gördüğü şeyle çok şaşırdı.

"Huh bir.. Bebek.."

Türkiye bebeğe baktığında bebek ağlamaya başladı. Türkiye susması için gülümsediğinde bebekte Türkiye'ye gülümsedi. Türkiye ayağa kalktı o sırada da ambulans ve polis gelmişti.

...

Türkiye yolda eve doğru ilerliyordu ama kucağında bir bebek ile evet bebeği almıştı. Türkiye bebeğe uygun bir yetimhane bulana kadar bebeğe evinde bakacaktı ve eğer yetimhane bulamazsa belki evlat edinecekti.

Bebeğin annesinin cenazesi iki gün sonra olacaktı ve cenazeye Türkiye'de katılacaktı.

Sonunda Türkiye eve gelmişti kapıyı çaldı kapıyı kıbrıs açtı ama babasının bu halini görünce aşırı şaşırdı direk bebeği babasının kucağından alıp türkiye'yi koltuğa oturturdu ve bebeği koltuğa düşmeyeceği bir şekilde uzandırdı.

"Baba bu halin ne? Bebek nerden geldi"

"Anlatacam kıbrıs anlatacam"

"Tamam yemek yerken anlatırsın"

Kıbrıs ayağa kalkıp mutfağa gitti. Türkiye kıbrıs gidince bebeği kucağına alıp odasına götürüp uyutmaya başladı. Bebek uyuyunca yatağına koydu ve düşmemesi için etrafına yastık koyup aşağıya indi.

"Hobalaaa"

"Aaaa"

"Bbbb"

"Tamam Baba başlamayalım şimdi" Kıbrıs türkiyenin eline tabak verip konuşmaya başladı. "Sofrayı kurmama yardım et"

"Ay ben  neden şimdi geldim amk"

"Psballwlsmwöa hadi hadi Baba düşüreceksin tabakları"

Türkiye ve kıbrıs sofrayı kurduktan sonra sofraya oturup yemek yemeye başladı.

"Hani benden önce yemek yiyip Uyuyacaktın"

"Konuşmadan sonra aşırı geç kaldın bende endişelendim seni bekledim"

Türkiye gülümsedi ve suyundan bir yudum içti.

"Ve"

"Ve?"

"Bebek nerden geldi neden bu kadar geç kaldın yüzüne noldu"

"Obaa sorguya mı çekiliyoruz"

"Evet çabuk anlat"

"Tamam tamam"

Türkiye kıbrısı aradıktan sonra olan bütün her şeyi hem yavaş hem hızlı bir şekilde anlatmaya başladı.

"Piçler"

"..."

"Peki bebeğe nolucak?"

"Ona uygun bir yetimhane bulana kadar ben bakıcam eğer bulamazsam belki onu evlat edinirim"

"Ama Baba bir ülke bir insanı evlat edinemez"

"Biliyorum.. Ama o daha çok küçük ve o küçücük yaşında annesini kaybetti"

"Sence kaç aylıktı?"

"3-4 falandır"

"Siktir çok küçük"

"Evet"

Türkiye kafasını kaldırıp ayağa kalktı türkiye kalkınca kıbrısta kalktı ve birlikte masayı topladılar sonra kıbrıs odasına uyumaya gitti. Türkiye'de kendi odasına gitti ve yatağında yatan bebeği görünce istemsizce gülümsedi.

"Yarın sana bir kaç eşya almak için alışveriş yapmalıyız"

Türkiye gülümseyip kendine yer yatağı yaptı bebeği rahatsız etmek istemiyordu. Yatağını hazırladıktan sonra yatağa uzanıp uyumaya başladı.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Geri döndükten sonra böyle bir bölüm hmmm

Sizce türkiye bebeği evlat mı eminsin yoksa yetimhane bulana kadar bebeğe baksın mı?

Neden böyle bir bölüm yazdım bilmiyorum Aaaaa

Sorularınız var mı lan

Bölüm çok kısa oldu lan

Not: bu bölüm tekrar okunmadan atılmıştır yazım yanlışı varsa üzgünüm.

Kelime sayısı: 777

BU ÜÇLÜ ÇOK GÜÇLÜ~COUNTRYHUMANSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin